لئو در حالت آماده‌باش؛ آیا مسی به بارسلونا نزدیک‌تر شده است؟

[ad_1] هدف بارسلونا برای فصل آینده این است که ۲۰۰ میلیون یورو جمع‌آوری کند، یا به صورت درآمد یا از طریق کاهش هزینه‌ها. همانطور که نشریه مارکا گزارش داده، هدف اصلی بارسلونا همین است که برنامه اقتصادی خود را به لالیگا ارائه دهد. اگر به آنها مجوز داده شود، باشگاه می‌تواند با ضمانت‌های خاصی راهی

کد خبر : 348599
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
لئو در حالت آماده‌باش؛ آیا مسی به بارسلونا نزدیک‌تر شده است؟

[ad_1]

هدف بارسلونا برای فصل آینده این است که ۲۰۰ میلیون یورو جمع‌آوری کند، یا به صورت درآمد یا از طریق کاهش هزینه‌ها. همانطور که نشریه مارکا گزارش داده، هدف اصلی بارسلونا همین است که برنامه اقتصادی خود را به لالیگا ارائه دهد. اگر به آنها مجوز داده شود، باشگاه می‌تواند با ضمانت‌های خاصی راهی بازار شود و مهمتر از همه تلاش کند تا بازگشت لئو مسی را به واقعیت تبدیل کند.

این باشگاه ماه‌هاست که روی فروش ۲۴ درصد از استودیوهای بارسا کار می‌کند. فصل گذشته ۲۵ درصد به مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو به Orpheus Media، شرکت متعلق به خائومه روئرس، فروخته شد. این چهارمین اهرمی بود که باشگاه برای رهایی از وضعیت مالی وخیم در آن زمان استفاده کرد و اکنون قصد دارد این حقوق سمعی و بصری را دوباره بفروشد.

دو شرکت خبره در تولید محتوای سمعی و بصری هستند که به خرید سهام علاقه دارند. و آنها مبلغی بیشتر از آن صد میلیونی که باشگاه در سال گذشته برای ۲۵ درصد دریافت کرده بود، پرداخت می‌کنند. هیئت مدیره می‌داند که در آن زمان می‌توانست برای یک‌چهارم استودیوهای بارسا درآمد بیشتری کسب کند، اما آنقدرها زمان نداشت و مجبور بود فورا آن را بفروشد تا وضعیت مالی خود را کمی سر و سامان بدهد و وارد بازار شود.

باشگاه در حال بررسی گزینه فروش ۴۹ درصدی استودیوهای بارسا به یکی از شرکت‌های علاقه‌مند است و باید با خائومه روئرس برای فروش ۲۵ درصد سهامش مذاکره کند.

در حال حاضر پاسخ به این سوال دشوار است و به نتیجه نهایی فروش بستگی دارد. آنها می‌توانند ۱۵۰ میلیون یورو به دست بیاورند، اگرچه نشریه مارکا این ارقام را تایید نمی‌کند. آنچه مشخص است این است که چنین حرکتی درآمد قابل توجهی برای باشگاه به ارمغان می‌آورد و بخش عمده‌ای از مشکلاتشان را حل می‌کند.

اگر چنین اقدامی صورت گیرد احتمال بازگشت مسی به بارسا افزایش پیدا می‌کند. ستاره آرژانتینی از علاقه باشگاه برای جذب خودش آگاه است، اما وضعیت مالی باشگاه نامتعادل است. باشگاه به دنبال درآمد است در حالی که بازیکن آرژانتینی منتظر پیشنهاد تمدید پاری‌سن‌ژرمن و پیشنهادی پرسود از سوی عربستان سعودی است که سر تا پای او را از طلا می‌پوشاند.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.