قیمت ARB بیش از 85٪ کاهش می یابد – به روز رسانی بازار Bitcoin News

[ad_1] در روز پنجشنبه، روند ادعای Airdrop Arbitrum فعال شد و بازارهای ARB بیش از 85 درصد کمتر از قیمت‌های بازار قبل از IOU ثبت شده در روز قبل کاهش یافتند. Arbitrum کمی بیش از یک میلیارد توکن ARB یا 11.6٪ از کل عرضه را منتشر کرد. در ظهر ET، بیش از 474 میلیون توکن

کد خبر : 337348
تاریخ انتشار : جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۳۰
قیمت ARB بیش از 85٪ کاهش می یابد – به روز رسانی بازار Bitcoin News

[ad_1]

در روز پنجشنبه، روند ادعای Airdrop Arbitrum فعال شد و بازارهای ARB بیش از 85 درصد کمتر از قیمت‌های بازار قبل از IOU ثبت شده در روز قبل کاهش یافتند. Arbitrum کمی بیش از یک میلیارد توکن ARB یا 11.6٪ از کل عرضه را منتشر کرد. در ظهر ET، بیش از 474 میلیون توکن ادعا شده بود.

نوسانات وحشی برای توکن ARB: قیمت ها از 1.10 تا 11.80 دلار در هر واحد پس از Airdrop متغیر است

در ارتفاع بلوک 16,890,400، حوالی ساعت 9 صبح به وقت شرقی، فرآیند ادعای Airdrop Arbitrum آغاز شد و توزیع 11.6٪ از عرضه آغاز شد. یک روز قبل، Bitcoin.com News در مورد صرافی‌هایی که بازارهای IOU ARB را فهرست می‌کردند، درست قبل از راه‌اندازی توکن واقعی ARB در روز پنجشنبه گزارش داد. در آن زمان ارزش ARB به دلار آمریکا بیش از 85 درصد بالاتر بود. در زمان نگارش این مقاله، هر واحد ARB به قیمت 1.25 دلار معامله می شد. توکن ARB در 12 ساعت گذشته شاهد نوسانات شدید بوده و قیمت‌های آن از 1.10 تا 11.80 دلار در هر ARB متغیر است.

قیمت ARB با وجود نزدیک شدن بیت کوین به 29000 دلار و افزایش اتریوم به 1855 دلار در هر واحد کاهش یافته است. حجم تجارت ARB بسیار بالاتر از حجم معاملات ARB IOU است که دیروز به 8.7 میلیون دلار ثبت شد. در 24 ساعت گذشته، تقریباً 849.81 میلیون دلار در حجم ARB ثبت شده است. سه صرافی ارز دیجیتال با بیشترین فعالیت معاملاتی ARB عبارتند از Binance، Okx و Bybit.

با 1.275 میلیارد ARB در گردش، 474 میلیون توسط 244255 آدرس منحصر به فرد ادعا شده است. سی و نه درصد از آدرس های واجد شرایط ادعا شده است و بیش از 40 درصد از ARB حذف شده توسط گیرندگان دریافت شده است. ارزش کل بازار ARB با 1.25 دلار به ازای هر واحد، 1.6 میلیارد دلار در بعدازظهر پنجشنبه در ظهر ET بود.

برچسب ها در این داستان

Airdrop، arb، ARB airdrop، توکن‌های ARB، Arbitrum، Arbitrum airdrop، میلیارد، بایننس، بیت‌کوین، ارتفاع بلوک 16.890.400، بایت، گردش، ادعا، ادعا، توزیع، دراپ، واجد شرایط، اتریوم، صرافی‌ها، بالاتر، بازار IOU ARB , راه اندازی شد, فهرست, زنده, بازار, بازارها, ظهر, Okx, قبل از IOU, قیمت ها, فرآیند, گیرندگان, در حال افزایش, تک واحدی, عرضه, پنجشنبه, حجم تجارت, دلار آمریکا, آدرس های منحصر به فرد, ارزش گذاری, ارزش, نوسانات

نظر شما در مورد Airdrop Arbitrum و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.