قیمت های آتی پایین تر می شوند، مایکروسافت با فشار هوش مصنوعی بالا می رود

[ad_1] با این حال، او همچنین گفت که مبارزه با تورم زمان زیادی می برد و اذعان داشت که ممکن است نرخ بهره بالاتر از حد انتظار حرکت کند. سوزانا استریتر، تحلیلگر بازار در Hargreaves Lansdown، گفت: «نگرانی‌های اساسی در مورد اینکه چگونه نرخ‌ها باید بالا بروند، دوباره به سطح می‌آیند، پس از شور و

کد خبر : 317338
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
قیمت های آتی پایین تر می شوند، مایکروسافت با فشار هوش مصنوعی بالا می رود

[ad_1]

با این حال، او همچنین گفت که مبارزه با تورم زمان زیادی می برد و اذعان داشت که ممکن است نرخ بهره بالاتر از حد انتظار حرکت کند.

سوزانا استریتر، تحلیلگر بازار در Hargreaves Lansdown، گفت: «نگرانی‌های اساسی در مورد اینکه چگونه نرخ‌ها باید بالا بروند، دوباره به سطح می‌آیند، پس از شور و نشاط روز گذشته در مورد نشانه‌هایی مبنی بر اینکه نیروهای کاهش‌دهنده تورم در حال نفوذ هستند.»

این احساسات همچنان ادامه خواهد داشت، زیرا سرمایه گذاران منتظر فیلتر شدن داده های جدید هستند، که امیدوارند مسیر سیاست فدرال رزرو را روشن کند.

اظهارات پاول که پس از گزارش مشاغل قوی در روز جمعه منتشر شد، شاخص‌های اصلی وال استریت را در روز سه‌شنبه بالاتر برد و S&P 500 1.29 درصد و نزدک 1.90 درصد افزایش یافت.

سهام ایالات متحده در سال 2023، پس از ضربه زدن در سال گذشته، شروع قدرتمندی داشته اند، که به دلیل خوش بینی فدرال رزرو به تعدیل افزایش نرخ های تهاجمی خود منجر شد.

شرکت مایکروسافت پس از اینکه غول فناوری اعلام کرد موتور جستجوی Bing و مرورگر وب Edge خود را با هوش مصنوعی اصلاح می کند، 1.9 درصد در معاملات پیش از بازار رشد کرد.

معامله گران به دقت نظرات تعدادی از مقامات فدرال رزرو را در اواخر روز برای راهنمایی بیشتر در مورد مسیر افزایش نرخ بهره بانک مرکزی در آینده زیر نظر خواهند داشت.

فعالان بازار پول نرخ پایانه فدرال رزرو را تا ژوئیه 5.14 درصد می دانند، با احتمال 98.5 درصد برای افزایش 25 واحدی نرخ در ماه مارس.

شرکت والت دیزنی، CVS Health Corp، Uber Technologies Inc و Yum Brands Inc درآمدهای سه ماهه خود را بعداً در روز گزارش خواهند کرد.

بر اساس گزارش Refinitiv، تاکنون بیش از نیمی از شرکت‌های S&P 500 درآمدهای سه ماهه خود را گزارش کرده‌اند که 69.1 درصد از آنها بیش از انتظارات هستند. با این حال، تحلیلگران انتظار دارند درآمد سه ماهه چهارم 3.1 درصد کاهش یابد.

در ساعت 5:50 صبح به وقت شرقی، e-minis Dow 55 واحد یا 0.16 درصد کاهش یافت، e-minis S&P 500 10.25 واحد یا 0.25 درصد کاهش یافت و e-minis Nasdaq 100 26 واحد یا 0.20 درصد کاهش یافت.

(گزارش توسط شوبهام باترا و آنکیکا بیسواس در بنگالورو؛ ویرایش توسط شوناک داسگوپتا)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.