“قیمت نفت شمال 200 دلار” در هر بشکه – سرمایه گذار انتظار دارد نفت هر سرمایه گذاری را در سال 2023 “درهم شکسته” کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] در بحبوحه اقتصاد کسالت بار جهانی، تعدادی از استراتژیست ها و تحلیلگران بازار بر این باورند که نفت اولین سرمایه گذاری در سال 2023 خواهد بود. در حالی که هر بشکه نفت با قیمت های بین 80.12 تا 85 دلار در هر واحد در حال حرکت است، تحلیلگران گلدمن ساکس فکر می کنند که

کد خبر : 298785
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
“قیمت نفت شمال 200 دلار” در هر بشکه – سرمایه گذار انتظار دارد نفت هر سرمایه گذاری را در سال 2023 “درهم شکسته” کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

در بحبوحه اقتصاد کسالت بار جهانی، تعدادی از استراتژیست ها و تحلیلگران بازار بر این باورند که نفت اولین سرمایه گذاری در سال 2023 خواهد بود. در حالی که هر بشکه نفت با قیمت های بین 80.12 تا 85 دلار در هر واحد در حال حرکت است، تحلیلگران گلدمن ساکس فکر می کنند که نفت به 110 دلار در هر واحد خواهد رسید. بشکه نفت برنت و استراتژیست های مورگان استنلی نیز معتقدند نفت تا اواسط سال 2023 به 110 دلار در هر بشکه خواهد رسید. بنیانگذار پراتورین کپیتال اخیرا هشدار داده است که یک بشکه نفت ممکن است در سال آینده بسیار بالاتر بپرد.

استراتژیست های بازار انتظار دارند قیمت نفت در سال 2023 به میزان قابل توجهی افزایش یابد، برخی هشدار می دهند که قیمت نفت 100 دلاری در سال آینده باید پیش بینی شود، برخی دیگر می گویند هر بشکه نفت خام می تواند از 200 دلار نیز فراتر رود.

گزارش ها نشان می دهد که وال استریت در مقایسه با سهام، ارزهای دیجیتال و فلزات گرانبها نسبت به نفت خوش بین است. قیمت نفت در سال جاری در بحبوحه افزایش تورم و شروع جنگ اوکراین و روسیه بسیار افزایش یافت. در 8 مارس 2022، در همان روزی که طلا به بالاترین قیمت خود رسید، هر بشکه برنت به قیمت 126 دلار در هر بشکه معامله شد. پس از بالاترین سطح سال 2022، نفت هشت روز بعد در 16 مارس به 96 دلار در هر بشکه کاهش یافت. سپس در سراسر آوریل و مه دوباره افزایش یافت و تا 8 ژوئن، هر بشکه برنت حدود 122 دلار در هر واحد بود.

از آن روز، هر بشکه نفت خام برنت در برابر دلار آمریکا 31 درصد کاهش یافت و در 27 دسامبر 2022 به محدوده 85 دلار کاهش یافت. . هریس کاپرمن، مدیر صندوق تامینی و بنیانگذار پراتورین کپیتال، یکی از استراتژیست‌های بازار است که فکر می‌کند نفت در سال 2023 همه سرمایه‌گذاری‌های دیگر را «در هم خواهد شکست». اما کوپرمن انتظار دارد که هر بشکه به بالای 200 دلار برسد.

بنیانگذار پراتورین کپیتال نوشت: «قوی ترین دیدگاه من این است که سال 2023، سال شکست نفت همه CUSIP های دیگر است. یک بار دیگر، فکر می‌کنم مهم است که تکرار کنم، اگر پرتفوی خود را برای قیمت نفت شمال 200 دلار تحت آزمایش استرس قرار ندهید، زمانی که این اتفاق بیفتد، به شدت متضرر خواهید شد.

کوپرمن تنها سرمایه‌گذاری نیست که انتظار افزایش قیمت نفت در سال آینده را دارد. نشریه سرمایه گذاری The Motley Fool تاکید می کند که جف کوری، رئیس جهانی کالاهای گلدمن ساکس معتقد است که برنت در سال آینده به 110 دلار خواهد رسید. مورگان استنلی در یادداشتی خطاب به مشتریان، همین دیدگاه را در مورد افزایش قیمت نفت در سال 2023 به اشتراک گذاشت. «ما در مورد قیمت‌های نفت که ناشی از بهبود تقاضا (بازگشایی چین، احیای هوانوردی) در بحبوحه عرضه محدود به دلیل سطوح پایین سرمایه‌گذاری و خطرات برای روسیه سازنده باقی می‌مانیم. عرضه، پایان انتشار SPR، و [the] تحلیلگران کالایی مورگان استنلی خاطرنشان کردند: کاهش رشد شیل آمریکا.

جی هتفیلد، مدیرعامل شرکت Infrastructure Capital Advisors در 23 دسامبر توضیح داد که شرکت او انتظار دارد 80 تا 100 دلار در هر بشکه “در حالی که جنگ اوکراین ادامه دارد.” هتفیلد همچنین گفت که انتظار دارد تقاضای نفت چین “به دلیل خروج از سیاست قرنطینه صفر کووید” بهبود یابد. گزارش منتشر شده توسط Enverus Intelligence Research (EIR) هشدار می دهد که قیمت نفت 100 دلار در هر بشکه در سال 2023 بازخواهد گشت. گزارش EIR اشاره می کند که این افزایش به دلیل تحریم های نفت روسیه و عرضه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) محقق خواهد شد. مدیریت.

برچسب ها در این داستان

100،200 دلار، بشکه های نفت، قرنطینه های کووید چین، قیمت نفت، اقتصاد، تحقیقات اطلاعاتی انوروس (EIR)، گلدمن ساکس، هریس کاپرمن، صندوق تامینی، مشاوران سرمایه زیرساخت، سرمایه گذار، جی هتفیلد، جف کوری، اقتصاد کلان، مورگان استنلی، نفت، پیش بینی نفت، قیمت نفت، قیمت نفت در سال آینده، ارزش نفت، اوپک، بنیانگذار سرمایه پراتوری، پیش بینی ها، جنگ اوکراین و روسیه، دلار آمریکا، وال استریت

نظر شما در مورد پیش بینی قیمت نفت در سال 2023 چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.