قیمت نفت در سقوط آزاد، در آستانه شکست، USD/CAD توسط آشوب بازار افزایش یافت

[ad_1] تجزیه و تحلیل فنی نفت خام نفت خام در اوایل آوریل پس از اعلام غیرمنتظره اوپک پلاس مبنی بر کاهش تولید برای تثبیت بازارهای انرژی افزایش یافت. این تصمیم برای مدت کوتاهی معاملات آتی WTI را به بهترین سطح خود از نوامبر 2022 رساند، اما زمانی که قیمت‌ها نتوانستند مقاومت خوشه‌ای را در منطقه

کد خبر : 354230
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳
قیمت نفت در سقوط آزاد، در آستانه شکست، USD/CAD توسط آشوب بازار افزایش یافت

[ad_1]

تجزیه و تحلیل فنی نفت خام

نفت خام در اوایل آوریل پس از اعلام غیرمنتظره اوپک پلاس مبنی بر کاهش تولید برای تثبیت بازارهای انرژی افزایش یافت. این تصمیم برای مدت کوتاهی معاملات آتی WTI را به بهترین سطح خود از نوامبر 2022 رساند، اما زمانی که قیمت‌ها نتوانستند مقاومت خوشه‌ای را در منطقه 83.50 دلار از بین ببرند، انگیزه صعودی به سرعت محو شد.

نمودار زیر نشان می دهد که چگونه نفت در هفته های اخیر پس از تلاش ناموفق خود برای بازپس گیری میانگین متحرک ساده 200 روزه خود، به شدت عقب نشینی کرده است. در واقع، امروز زمانی که مانع 74.00 دلاری برداشته شد، فروش شتاب گرفت، حرکتی که این کالا را به پایین‌ترین حد خود از اواخر مارس رساند.

پس از رکود روز سه‌شنبه، به نظر می‌رسد که نفت بالاتر از سطح مقاومت 71.50 دلاری قرار گرفته است – یک منطقه فنی کلیدی که باید در کوتاه‌مدت به آن توجه کرد. گاوها نمی‌خواهند قیمت‌ها به زیر این کف سقوط کند، زیرا شکست می‌تواند راه را برای آزمایش مجدد 70.25 دلار قبل از حرکت به سمت 66.40 دلار هموار کند.

از طرف دیگر، اگر معامله‌گران موفق شوند از حمایت پویا در 71.50 دلار دفاع کنند و یک چرخش صعودی ایجاد کنند، مقاومت اولیه در 74.00 دلار ظاهر می‌شود. با قدرت بیشتر، توجه به میانگین متحرک ساده 50 روزه نزدیک به 76.60 دلار تغییر می کند.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

تجارت خود را با IG Client Sentiment Data بهبود دهید

نمودار فنی معاملات آتی نفت خام

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

نمودار آتی نفت خام با استفاده از TradingView تهیه شده است

تحلیل فنی USD/CAD

فروش نفت، در هماهنگی با احساسات فروکش، باد مخالفی برای دلار کانادا بوده است – ارزی با بتا بالا که به نگرانی‌های رشد جهانی و تحولات بازار انرژی حساس است. با کاهش قیمت‌های نفت خام در روزهای اخیر، USD/CAD دوباره جایگاه خود را به دست آورد و در کمتر از سه هفته از 1.3300 به 1.3625 رسید و نرخ ارز اکنون بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه است.

به طور کلی، چشم انداز USD/CAD سازنده تر شده است، اما برای اطمینان از تز صعودی، باید شاهد شکستن جفت از مقاومت خوشه ای در 1.3650/1.3670 باشیم، منطقه ای که در آن خط روند نزولی کوتاه مدت با 61.8 همگرا می شود. ٪ اصلاح فیبوناچی از عقب نشینی مارس-آوریل. حرکت بالاتر از این سقف به نفع آزمایش مجدد سطح روانی 1.3700 و به دنبال آن 1.3865 است.

از سوی دیگر، اگر فروشندگان کنترل قاطع بازار را دوباره به دست آورند و جرقه بازگشت نزولی را ایجاد کنند، حمایت اولیه نزدیک به میانگین متحرک ساده 50 روزه قرار می گیرد. با این حال، اگر این کف شکسته شود، خرس‌ها می‌توانند برای به چالش کشیدن حمایت خط روند عبور از دسته 1.3500 جرأت پیدا کنند. در صورت ضعف بیشتر، میانگین متحرک ساده 200 روزه می تواند به هدف نزولی بعدی تبدیل شود.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

نمودار فنی USD/CAD

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

نمودار فنی USD/CAD با استفاده از TradingView تهیه شده است



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.