قیمت نفت در بحبوحه احیای تقاضای چین و ذخایر بالای آمریکا ثابت است

[ad_1] توسط مویو خو سنگاپور (رویترز) – قیمت نفت در روز پنجشنبه به طور کلی ثابت بود زیرا چشم انداز افزایش تقاضای سوخت در چین با بازگشایی محدودیت های پس از کووید، با ترس از اینکه ذخایر نفت خام آمریکا به بالاترین حد خود در ماه ها رسیده است ممکن است نشانه تضعیف تقاضا در

کد خبر : 317651
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
قیمت نفت در بحبوحه احیای تقاضای چین و ذخایر بالای آمریکا ثابت است

[ad_1]

توسط مویو خو

سنگاپور (رویترز) – قیمت نفت در روز پنجشنبه به طور کلی ثابت بود زیرا چشم انداز افزایش تقاضای سوخت در چین با بازگشایی محدودیت های پس از کووید، با ترس از اینکه ذخایر نفت خام آمریکا به بالاترین حد خود در ماه ها رسیده است ممکن است نشانه تضعیف تقاضا در جهان باشد، خنثی شد. 1 اقتصاد

بهای معاملات آتی نفت برنت تا ساعت ۴۴۶ به وقت گرینویچ با ۱ سنت افزایش به ۸۵ دلار و ۱۰ سنت در هر بشکه رسید، در حالی که قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) با ۳ سنت کاهش به ۷۸ دلار و ۴۴ سنت در هر بشکه رسید. هر دو بنچمارک تا کنون در این هفته بیش از 6 درصد رشد داشته اند.

تحلیلگران هایتونگ فیوچرز می‌گویند: «ذخیره‌های نفت خام ایالات متحده همچنان از انتظارات فراتر رفته است، که تا حدی احساسات صعودی ناشی از امید به بهبود تقاضای چین را از بین می‌برد.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که ذخایر نفت خام در ایالات متحده هفته گذشته به بالاترین حد خود از ژوئن 2021 رسیده است که به کمک تولید بیشتر بوده است. ذخایر بنزین و عرقیات ایالات متحده نیز هفته گذشته افزایش یافت زیرا تقاضا همچنان ضعیف بود.

مقامات فدرال رزرو روز چهارشنبه گفتند که با توجه به تلاش های بانک مرکزی ایالات متحده برای کاهش تورم، افزایش بیشتر نرخ بهره وجود دارد، اگرچه هیچ یک از آنها حاضر نبودند پیشنهاد دهند که گزارش مشاغل داغ ژانویه می تواند آنها را به سمت سیاست پولی تهاجمی تر سوق دهد. .

اما چشم‌انداز تقاضای قوی‌تر از سوی چین از قیمت‌های نفت حمایت کرد، زیرا دومین مصرف‌کننده بزرگ نفت جهان به بیش از سه سال سیاست سخت‌گیرانه ضد کووید صفر شامل قرنطینه‌های سراسر شهر و آزمایش‌های انبوه در دسامبر پایان داد.

سفر در چین به دنبال تعطیلات سال نو قمری به شدت افزایش یافته است. دانیل هاینس و سونی کوماری، تحلیلگران بانک ANZ در یادداشتی در روز پنجشنبه گفتند: ما انتظار داریم مصرف نفت چین در سال جاری حدود 1.0 میلیون بشکه در روز افزایش یابد، با رشد قوی در اواخر سه ماهه اول.

به طور کلی، این امر باید تقاضای جهانی را به میزان 2.1 میلیون بشکه در روز در سال 2023 افزایش دهد.

در همین حال، بریتیش پترولیوم آذربایجان در روز 7 فوریه پس از زلزله شدیدی که ترکیه و سوریه را لرزاند، در محموله های نفت خام آذربایجان از بندر جیهان ترکیه فورس ماژور را اعلام کرد. این فاجعه عملیات در جیهان را متوقف کرده و جریان نفت خام از عراق و آذربایجان را مختل کرده است.

(گزارش توسط Muyu Xu؛ ویرایش توسط Jacqueline Wong و Kenneth Maxwell)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.