قیمت نفت خام در حالی که چین با کووید مبارزه می کند، اطلاعات موجودی انبار EIA را بررسی می کند

[ad_1] نفت خام، WTI، ترس از رشد، موجودی، EIA، اوپک، چشم انداز فنی – نکات گفتگو قیمت نفت خام با افزایش قیمت معامله گران در احتمال رکود جهانی کاهش یافت پس از گزارش API از افزایش غافلگیرکننده موجودی انبارها، داده های موجودی EIA مورد توجه قرار گرفته است قیمت ها پس از شکستن یک شبه

کد خبر : 228459
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۳۷
قیمت نفت خام در حالی که چین با کووید مبارزه می کند، اطلاعات موجودی انبار EIA را بررسی می کند

[ad_1]

نفت خام، WTI، ترس از رشد، موجودی، EIA، اوپک، چشم انداز فنی – نکات گفتگو

  • قیمت نفت خام با افزایش قیمت معامله گران در احتمال رکود جهانی کاهش یافت
  • پس از گزارش API از افزایش غافلگیرکننده موجودی انبارها، داده های موجودی EIA مورد توجه قرار گرفته است
  • قیمت ها پس از شکستن یک شبه به زیر 100، نزدیک به پایین ترین حد مارس حمایت می شوند

پس از کاهش قیمت نفت خام WTI و نفت خام برنت در یک شبه، قیمت نفت خام در معاملات آسیا-اقیانوسیه کمی بالاتر رفت. معامله گران با شانس بیشتری برای رکود جهانی قیمت گذاری می کنند و چشم انداز تقاضای نفت را زیر سوال می برند.

انتظارات رشد اقتصادی در ماه‌های اخیر به‌طور قابل‌توجهی تضعیف شده است که عمدتاً ناشی از انقباض بانک مرکزی در بحبوحه تورم بالا بوده است. شعله ور شدن اخیر موارد کووید در چین یک باد مخالف آشنا را به بازار بازگردانده است. شانگهای 55 مورد جدید کووید را برای سه شنبه گزارش داد. این رقم از 59 روز دوشنبه کاهش یافته است، یک کاهش دلگرم کننده با انجام آزمایشات گسترده در شهر.

با این حال، هنوز خیلی زود است که با اطمینان سیر ویروس را پیش‌بینی کنیم، و بسیاری می‌ترسند که شهر ممکن است قرنطینه دیگری را تجربه کند، که تنها چند هفته پس از پایان قرنطینه دو ماهه در شهر اتفاق می‌افتد. قیمت نفت خام ممکن است واکنش منفی نشان دهد اگر ارقام روزانه بالاتر شود. در همین حال، عدم اطمینان در اطراف وضعیت ممکن است فشار بر قیمت ها را حفظ کند.

سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) روز سه‌شنبه اولین پیش‌بینی خود را برای سال 2023 منتشر کرد که نشان می‌دهد این کارتل انتظار دارد تقاضا به میزان 2.7 میلیون بشکه در روز افزایش یابد. ایالات متحده از اوپک خواسته است تا نفت بیشتری را برای مقابله با قیمت های بالای بنزین تولید کند، اما این کارتل در حال حاضر تقریباً تا جایی که می تواند پمپاژ می کند. عربستان سعودی و امارات حدود 1.8 میلیون بشکه در روز ظرفیت مازاد دارند و سایر اعضا با ظرفیت کامل یا نزدیک به کامل تولید می کنند.

موسسه نفت آمریکا (API) از افزایش 4.76 میلیون بشکه در ذخایر نفت خام در هفته منتهی به 8 ژوئیه خبر داد. این میزان بسیار بالاتر از 1.93 میلیون بشکه برداشتی بود که تحلیلگران انتظار داشتند. داده های اداره اطلاعات انرژی امشب قرار است منتشر شود. معامله گران می بینند که EIA کاهش 468 هزار بشکه ای را گزارش می دهد. یک ساخت غافلگیرکننده ممکن است باعث واکنش منفی قیمت در WTI شود.

افزایش ارزش دلار آمریکا عامل دیگری است که بر قیمت نفت خام تأثیر می گذارد. شاخص DXY در این هفته بیش از 1 درصد افزایش یافته است که از یورو ضعیف تر و جریان های امن سود می برد. اگر داده‌ها شرط‌های افزایش نرخ را برای فدرال رزرو افزایش دهند، شاخص قیمت مصرف‌کننده امشب (CPI) ممکن است باعث افزایش بیشتر DXY شود. برآورد اجماع بلومبرگ افزایش 8.8 درصدی سالانه برای CPI ژوئن را نشان می دهد.

چشم انداز فنی نفت خام

قیمت نفت خام پس از یافتن حمایت در پایین ترین سطح ماه مارس (93.56) اندکی بالاتر است. حرکت یک شبه قیمت ها را به سطح 100 که از نظر روانی مهم است، کشاند. شکست به زیر 93.56 احتمالاً باعث فروش عمیق تر می شود. یک متقاطع نزولی بین میانگین متحرک ساده 20 و 100 روزه، سیگنال نزولی برای چشم انداز کوتاه مدت ارسال کرد.

نمودار روزانه نفت خام

نمودار نفت خام

نمودار ایجاد شده با TradingView

— نوشته شده توسط توماس Westwater، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwaterدر توییتر



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.