قیمت نفت خام در آستانه انتشار آمارهای تورم در ایالات متحده، در حالی که معامله گران خرده فروشی نزولی می کنند، افزایش یافت

[ad_1] نفت خام، CPI ایالات متحده، تعیین موقعیت تاجر خرده‌فروشی، تجزیه و تحلیل فنی – به‌روزرسانی کالاهای IGCS قیمت نفت خام در یک برد 4 روزه هستند، بیش از 8٪ ایالات متحده به پر کردن SPR چشم دوخته است تورم داده های پیش رو معامله‌گران خرده‌فروشی نیز به‌طور فزاینده‌ای به WTI نزولی روی می‌آورند توصیه

کد خبر : 357462
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۳:۴۴
قیمت نفت خام در آستانه انتشار آمارهای تورم در ایالات متحده، در حالی که معامله گران خرده فروشی نزولی می کنند، افزایش یافت

[ad_1]

نفت خام، CPI ایالات متحده، تعیین موقعیت تاجر خرده‌فروشی، تجزیه و تحلیل فنی – به‌روزرسانی کالاهای IGCS

  • قیمت نفت خام در یک برد 4 روزه هستند، بیش از 8٪
  • ایالات متحده به پر کردن SPR چشم دوخته است تورم داده های پیش رو
  • معامله‌گران خرده‌فروشی نیز به‌طور فزاینده‌ای به WTI نزولی روی می‌آورند

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

قیمت نفت خام WTI برای چهارمین روز متوالی افزایش یافت و با طولانی‌ترین دوره برد از ابتدای آوریل برابری کرد. افزودن 24 ساعت اضافی به این رگبار پیروزی به معنای طولانی ترین پیروزی از اوایل ماه مارس خواهد بود. از آنجایی که در اوایل ماه جاری به پایین ترین حد خود رسیده است، نفت خام حدود 8 درصد افزایش یافته است.

این تجمع در حالی برگزار شد که دولت بایدن اعلام کرد که قصد دارد خرید این کالا را برای تکمیل ذخایر استراتژیک نفت (SPR) آغاز کند. پس از عقب نشینی هایی که با حمله روسیه به اوکراین بیش از یک سال پیش آغاز شد، این کشور در حدود 40 سال گذشته است.

با رفتن به 24 ساعت باقی مانده، همه نگاه ها به گزارش CPI آوریل ایالات متحده معطوف خواهد شد. تورم اصلی بدون تغییر در 5 درصد سالانه مشاهده می‌شود، در حالی که انتظار می‌رود شاخص اصلی از 5.6 درصد سالانه اندکی به 5.5 درصد کاهش یابد. نشانه‌های بیشتر از فشارهای ثابت قیمت، همراه با گزارش مشاغل سالم در هفته گذشته، می‌تواند شرط‌های کوتاه مدت کاهش نرخ فدرال رزرو را کاهش دهد.

این می تواند چشم انداز تقاضای آتی نفت خام را کاهش دهد. با این حال، در روزهای اخیر، معامله‌گران خرده‌فروشی با افزایش نزولی خود به افزایش قیمت نفت واکنش نشان داده‌اند. این را می توان با نگاهی به IG Client Sentiment (IGCS) مشاهده کرد.

چشم انداز احساسات نفت خام – صعودی

گیج IGCS نشان می دهد که حدود 76 درصد از معامله گران خرده فروشی نفت خام خالص هستند. از آنجایی که اکثریت نسبت به روند صعودی تمایل دارند، این نشان می دهد که قیمت ها ممکن است به روند کاهشی خود ادامه دهند. اما قرار گرفتن در معرض نزولی نسبت به روز گذشته و هفته گذشته به ترتیب 3.44 درصد و 37.98 درصد افزایش یافته است. با در نظر گرفتن این موضوع، تغییرات اخیر در موقعیت یابی نشان می دهد که روند قیمت ممکن است با وجود موقعیت یابی کلی معکوس شود.

نفت - موقعیت یابی مشتری نفت خام ایالات متحده

نمودار روزانه نفت خام

در نمودار روزانه، نفت خام از محدوده حمایتی 64.40 تا 67.93 افزایش یافته است. به نظر می رسد مقاومت کوتاه مدت سطح اصلاحی فیبوناچی 38.2% در 75.60 باشد. فراتر از آن، میانگین متحرک 200 روزه (SMA) قرار دارد. این می تواند حفظ شود و تمرکز منفی غالب را حفظ کند.

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

image2.png

نمودار ایجاد شده در نمای معاملاتی

– نوشته دانیل دوبروفسکی، استراتژیست ارشد DailyFX.com



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.