قیمت نفت خام با خبر کاهش بیشتر تولید افزایش می یابد

[ad_1] قیمت نفت خام، نمودارها و تجزیه و تحلیل: قیمت نفت خام بالاتر می رود اما در رکود باقی می ماند. عربستان سعودی کاهش تولید خود را تمدید کرده است، روسیه می گوید که صادرات را کاهش خواهد داد. با این حال، تشدید سیاست های پولی جهانی، تقاضای نهایی را با تردید جدی مواجه می

کد خبر : 370393
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
قیمت نفت خام با خبر کاهش بیشتر تولید افزایش می یابد

[ad_1]

قیمت نفت خام، نمودارها و تجزیه و تحلیل:

  • قیمت نفت خام بالاتر می رود اما در رکود باقی می ماند.
  • عربستان سعودی کاهش تولید خود را تمدید کرده است، روسیه می گوید که صادرات را کاهش خواهد داد.
  • با این حال، تشدید سیاست های پولی جهانی، تقاضای نهایی را با تردید جدی مواجه می کند.

توصیه شده توسط دیوید کوتل

دانلود پیش بینی Q3 جدید منتشر شده در نفت

بیشتر بخوانید: اوپک چیست و نقش آن در بازارهای جهانی چیست؟

قیمت نفت خام در معاملات روز سه‌شنبه بسیار اندک افزایش یافت، اما همچنان تحت فشار پس‌زمینه غیرسازنده عرضه فراوان، پاسخگویی به تقاضای مشکوک‌تر است.

غول صادراتی اصلی عربستان سعودی روز دوشنبه اعلام کرد که کاهش تولید روزانه یک میلیون بشکه ای این کشور برای یک ماه دیگر تمدید خواهد شد و تا اوت ادامه خواهد داشت. گفت که امکان تمدید بیشتر وجود دارد. در همین حال روسیه اعلام کرد که صادرات خود را در ماه اوت 500 هزار بشکه در روز کاهش خواهد داد.

هر دو کشور عضو گروه «سازمان کشورهای صادرکننده نفت پلاس» هستند که در تلاش برای حمایت از قیمت‌ها از سال گذشته عرضه را کاهش داده‌اند. اگرچه در ماه گذشته مشخص شد که تولید کلی اوپک به طور کلی ثابت بوده است، معمولاً انتظار می‌رود که اخبار کاهش تولید از سوی دو بازیگر مهم از قیمت‌ها حمایت بیشتری کند.

با این حال، سمت تقاضا همچنان برای بازار جهانی نفت وحشتناک به نظر می رسد. داده‌های اقتصادی کلیدی این هفته از بخش‌های تولیدی در سراسر جهان از چین، از طریق اروپا و به ایالات متحده ناامیدکننده بوده است. با توجه به اینکه بانک‌های مرکزی تقریباً در همه جا نرخ‌های بهره را برای مبارزه با تورم سرسخت نگران‌کننده افزایش می‌دهند، کاهش فعالیت اقتصادی اکنون به طور مؤثر هدف سیاست پولی است. این امر به سختی برای نیازهای مصرف کننده نهایی به انرژی، حتی به عنوان عرضه اولیه نفت توسط تولیدکنندگان اصلی، به خوبی منعکس می شود.

البته، قیمت نفت اغلب در تابستان نیمکره شمالی به سمت و سویی حرکت می‌کند، زیرا انرژی کمتری برای گرمایش و روشنایی مورد نیاز است، اما به دلیل اینکه قیمت‌ها بین 70 تا 80 دلار کاهش می‌یابد، نمی‌توان در سال جاری متوجه ضعف شدیدتر در کار شد. شاخص بین المللی نفت خام برنت اکنون چهار چهارم متوالی کاهش داشته است و قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا کمی بهتر شده است.

توصیه شده توسط دیوید کوتل

نحوه تجارت نفت

تجزیه و تحلیل فنی نفت خام ایالات متحده

نمودار روزانه نفت خام WTI

نمودار با استفاده از TradingView کامپایل شده است

قیمت ها به وضوح در یک کانال روند نزولی گسترده قرار دارند، اما گاوها احتمالاً می توانند از دو عامل دلگرم شوند. اولاً، در حالی که از اوایل ماه مه، افزایش قیمت‌های پایین‌تر وجود داشته است، که خود به‌عنوان یک تمدید از سقوط از اوج کوتاه‌مدت آوریل است، بازار تاکنون از مطابقت با این سطوح با پایین‌ترین سطح خودداری کرده است.

دومین خرده خبر صعودی خوب این است که منطقه 70.17 دلاری همچنان در بازی است. این پایین ترین سطح روزانه از 13 دسامبر بود و از آن زمان تاکنون، بازار هر زمان که جای خود را داده است، توانسته آن را در مدت کوتاهی پس بگیرد. این بسیار جالب است، زیرا به نظر می رسد سطح در ارزش ظاهری پشتیبانی مهمی را ارائه نمی دهد. اما از اواسط ماه مارس در پنج نوبت به سرعت بازپس گرفته شد و سرنوشت آن را نادیده گرفت.

حمایت در منطقه 67.24-67.90 دلار از ماه مه نزولی را کاهش داده است و جالب است که ببینیم اگر این منطقه در روزهای آینده آزمایش شود، دوباره می تواند این کار را انجام دهد یا خیر. اگر نمی تواند، احتمالاً پشتیبانی کانال نزولی در 65.23 دلار وجود دارد، اما با توجه به اندازه دامنه های روزانه اخیر، این مقدار بسیار پایین تر از بازار فعلی است. گاوها احتمالاً باید قیمت بالای 72.59 دلاری 21 ژوئن را به طور پایدار پس بگیرند. در بازاری که به نظر می رسد بازاری نسبتاً محدود به نظر می رسد، که به نشانه بعدی نیاز دارد، پیشرفت معناداری خواهد داشت.

بین سطوح فعلی و پایین ترین سطح 21 مارس، زیر 66 دلار، فاصله زیادی وجود ندارد. و این ضعیف ترین سطوحی بود که از دسامبر 2021 تاکنون مشاهده شده است.

داده‌های احساسات خود IG برای نفت خام ایالات متحده کاملاً صعودی به نظر می‌رسد، به طوری که 71 درصد معامله‌گران از سمت بلندمدت در سطوح فعلی به آن می‌پردازند. با این حال، این حتی ممکن است نشان دهد که خوش بینی برای بازگشت به عقب کمی بیش از حد است.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

–توسط دیوید کوتل برای DailyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.