قیمت نفت این معضل را تشدید می کند

[ad_1] با جهش قیمت نفت از 3 دلار صبح امروز و جهش قیمت نفت برنت به بالای 110 دلار در هر بشکه، سرمایه گذاران مشتاق خواهند بود که بعداً امروز از جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، بشنوند که چگونه سیاست پولی می تواند بدون تکان دادن قایق بهبود

کد خبر : 181603
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
قیمت نفت این معضل را تشدید می کند

[ad_1]

با جهش قیمت نفت از 3 دلار صبح امروز و جهش قیمت نفت برنت به بالای 110 دلار در هر بشکه، سرمایه گذاران مشتاق خواهند بود که بعداً امروز از جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، بشنوند که چگونه سیاست پولی می تواند بدون تکان دادن قایق بهبود تنظیم شود.

استراتژیست ها در واقع به دقت بر اختلاف بین بازده اوراق دو ساله و 10 ساله ایالات متحده نظارت می کنند، زیرا از ترس وارونگی آن بخش از منحنی می توانند نشانه رکود قریب الوقوع باشد.

در آلمان، قیمت‌های تولیدکننده (PPI) افزایش 1.4 درصدی دیگری را در ماه نشان می‌دهند، هرچند اندکی کمتر از حد انتظار. ، سناریویی که دیگر نمی توان آن را کاملاً رد کرد.

آخرین جهش قیمت نفت خام این است که دولت های اتحادیه اروپا در حال بررسی این موضوع هستند که آیا روسیه را به دلیل تهاجم روسیه به اوکراین تحریم نفتی اعمال کنند یا خیر.

چنین تصمیمی، حتی با وجود افکار عمومی در کنار اوکراین، می‌تواند برای رهبران اتحادیه اروپا هزینه‌های سیاسی سنگینی داشته باشد.

مصرف کنندگان منطقه یورو طعم دو یورو در هر لیتر بنزین را می چشند و امانوئل ماکرون فرانسوی که به دنبال انتخاب مجدد در ماه آینده است، به خوبی می داند که شورش خیابانی “جلیقه زردها” از واکنش شدید علیه قیمت های بالاتر سوخت زاده شده است.

قیمت گندم همچنین در سطوحی است که در طول بحران غذایی سال 2007/2008 مشاهده شد، که به طور گسترده به عنوان یک عامل کلیدی در خیزش های بهار عربی در خاورمیانه تلقی می شود.

تاکنون، چرخه اولیه انقباض پولی با استقبال خوبی روبرو شده است و اولین افزایش فدرال رزرو باعث شد که بازارهای سهام ایالات متحده و اروپا بهترین هفته خود را از نوامبر 2020 تجربه کنند، زمانی که پیشرفت واکسن کووید-19 بازارهای جهانی را بهبود بخشید.

معاملات آتی اروپا در آستانه معاملات نقدی صبح امروز پس از کاهش 0.7 درصدی گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا-اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن، تقریباً ثابت هستند.

با توجه به اینکه بازارها در حال حاضر تحت پوشش قرار گرفته اند، معامله گران مشتاق خواهند بود تا دریابند چرا سهام گروه توسعه دهنده املاک چین اورگراند در انتظار اعلام این شرکت به حالت تعلیق درآمده است.

در همین حال، سرمایه گذاران در روسیه از نزدیک شاهد از سرگیری معاملات اوراق قرضه داخلی داخلی پس از یک ماه تعلیق در پی تهاجم مسکو به اوکراین هستند.

گرافیک: شاخص قیمت گندم و مواد غذایی فائو در بالاترین حد خود: https://fingfx.thomsonreuters.com/gfx/mkt/zdvxojynbpx/Wheat%20and%20FAO%20food%20price%20index%20at%20record%20highs.PNG

تحولات کلیدی که باید جهت گیری بیشتری را به بازارها در روز دوشنبه ارائه دهد:

-روسیه اجازه می دهد تا در دو هفته آینده عملیات بیشتری در بازار مالی انجام دهد

-چین همانطور که انتظار می رود نرخ های وام معیار را بدون تغییر نگه می دارد[nAZN02ALI3)[nAZN02ALI3)

-قیمت های درخواستی برای خانه های بریتانیا بیشترین افزایش در ماه مارس از سال 2004 را داشته است

-سخنرانی کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا

– سخنرانان فدرال رزرو: رئیس جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آتلانتا رافائل بوستیک

(گزارش توسط جولین پونتوس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.