قیمت مسکن ملی در فوریه 2023 نسبتاً افزایش یافت

[ad_1] بررسی اجمالی شاخص‌های S&P Dow Jones (S&P DJI) آخرین داده‌ها را برای شاخص‌های S&P CoreLogic Case-Shiller منتشر کرده است که معیار اصلی قیمت مسکن در ایالات متحده است. داده های فوریه 2023 افزایش اندکی را در کامپوزیت ملی نشان می دهد، اما هشت بازار از 20 بازار اصلی مترو کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر : 350852
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
قیمت مسکن ملی در فوریه 2023 نسبتاً افزایش یافت

[ad_1]

بررسی اجمالی

شاخص‌های S&P Dow Jones (S&P DJI) آخرین داده‌ها را برای شاخص‌های S&P CoreLogic Case-Shiller منتشر کرده است که معیار اصلی قیمت مسکن در ایالات متحده است. داده های فوریه 2023 افزایش اندکی را در کامپوزیت ملی نشان می دهد، اما هشت بازار از 20 بازار اصلی مترو کاهش قیمت را تجربه کردند.

شاخص S&P CoreLogic Case-Shiller US National Price Home NSA در ماه فوریه افزایش سالانه 2.0 درصدی را گزارش کرد که از 3.7 درصد در ماه قبل کاهش یافته است. میامی، تامپا و آتلانتا بالاترین سود سالیانه را در بین 20 شهر در ماه فوریه داشتند.

کریگ جی. لازارا، مدیر عامل S&P DJI، گفت که روند قیمت مسکن ملی در فوریه 2023 تعدیل شد. کامپوزیت ملی در فوریه 0.2 درصد افزایش یافت و در حال حاضر 4.9 درصد کمتر از اوج خود در ژوئن 2022 است.

کامپوزیت های 10 و 20 شهر به ترتیب با 0.3 و 0.2 درصد افزایش در ماه فوریه عملکرد مشابهی داشتند. نتایج به دلیل تفاوت های شدید منطقه ای آنها بسیار جالب بود. میامی برای هفتمین ماه متوالی بهترین شهر را به خود اختصاص داد، در حالی که غرب ضعیف ترین منطقه باقی مانده است.

لازارا همچنین گفت که نتایج منتشر شده مربوط به قبل از اختلالات در صنعت بانکداری تجاری است که در اوایل ماه مارس آغاز شد. به نظر می رسد فدرال رزرو روی اهداف خود برای کاهش تورم متمرکز شده است. این نشان می دهد که نرخ بهره ممکن است حداقل در کوتاه مدت بالا بماند.

بنابراین، تأمین مالی وام مسکن و چشم‌انداز ضعف اقتصادی احتمالاً تا چند ماه آینده به‌عنوان یک باد مخالف برای قیمت مسکن باقی خواهد ماند.

FHFA: قیمت خانه های ایالات متحده در ماه فوریه افزایش اندکی مشاهده می کند

طبق گزارش آژانس مالی مسکن فدرال (FHFA)، قیمت مسکن در ایالات متحده در ماه فوریه نسبت به ژانویه 0.5 درصد افزایش یافت، همانطور که در شاخص ماهانه قیمت خانه (HPI®) تنظیم شده فصلی گزارش شده است. از فوریه 2022 تا فوریه 2023، قیمت مسکن 4.0٪ افزایش یافت. افزایش 0.2 درصدی گزارش شده قبلی برای ژانویه 2023 به 0.1 درصد کاهش یافت.

تغییرات قیمت ماهانه تنظیم شده فصلی از ژانویه 2023 تا فوریه 2023 از -0.4٪ در بخش اقیانوس اطلس جنوبی تا +2.3٪ در بخش شرقی جنوب مرکزی برای 9 بخش سرشماری متغیر بود. تغییرات 12 ماهه -2.7٪ در بخش اقیانوس آرام تا +8.3٪ در بخش شرقی جنوب مرکزی بود.

افزایش جزئی قیمت مسکن در ایالات متحده در ماه فوریه به دلیل کاهش بیش از 0.5 درصدی نرخ وام مسکن نسبت به اوج در اوایل نوامبر و موجودی کم مسکن از نظر تاریخی بود. دکتر Nataliya Polkovnichenko، اقتصاددان ناظر در بخش تحقیقات و آمار FHFA، این انتساب را انجام داد.

برای نگاهی به همه رویدادهای اقتصادی امروز، تقویم اقتصادی ما را بررسی کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.