قیمت عینک آفتابی مردانه مارک‌ دار

لازم به توضیح نیست که قیمت عینک آفتابی مردانه مارک دار ارزان نیست. کالا‌های غیر ایرانی بر اساس نرخ ارز قیمت‌گذاری می‌شوند و بر همین اساس، مشتری ایرانی برای خرید آن‌ها باید بهای زیادی پرداخت کند. البته فقط ارز نیست که روی قیمت عینک اصل تاثیر می‌گذارد، بلکه جنس و کیفیت عینک، برند آن و

کد خبر : 8668
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰:۲۳
قیمت عینک آفتابی مردانه مارک‌ دار


لازم به توضیح نیست که قیمت عینک آفتابی مردانه مارک دار ارزان نیست. کالا‌های غیر ایرانی بر اساس نرخ ارز قیمت‌گذاری می‌شوند و بر همین اساس، مشتری ایرانی برای خرید آن‌ها باید بهای زیادی پرداخت کند. البته فقط ارز نیست که روی قیمت عینک اصل تاثیر می‌گذارد، بلکه جنس و کیفیت عینک، برند آن و اینکه از سنگ‌ها قیمتی یا طلا و جواهر در ساخت آن استفاده شده باشد هم در تعیین قیمت نهایی عینک آفتابی (برای مشاهده قیمت‌های اصلی و اورجینال به لوناتو سر بزنید) نقش دارند.

 

برای اینکه با عوامل موثر در قیمت عینک آفتابی مردانه اصل بیشتر آشنا شوید از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

 

اصل بودن برند عینک آفتابی مردانه

 

شاید بتوان گفت اصلی‌ترین فاکتور تعیین‌کننده قیمت عینک آفتابی مردانه مارک دار، اصل بودن آن است. عینک آفتابی غیر استاندارد، به دلیل نامرغوب بودن عدسی، آفتاب بیشتری به خود جذب می‌کند. از بارزترین مضرات استفاده از این نوع عینک‌های آفتابی می‌توان به بروز حساسیت چشمی و زخم قرنیه اشاره کرد. عینک آفتابی‌های فیک و تقلبی فقط شیشه رنگی دارند و عدسی آن‌ها ضد یو وی و استاندارد نیست. این شیشه‌ها مورد تایید وزارت بهداشت هم نیست و زاویه‌های آن‌ها کاملا غیر استاندارد است.

 

عینک‌های آفتابی اصل معمولا با برچسب UV ۴۰۰ مشخص می‌شوند و توان مسدود کردن طول‌موج‌های بالاتر از ۴۰۰ نانومتری را دارند.

 

برای خرید عینک آفتابی مردانه مارک دار اصل با قیمت مناسب شما باید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی لوناتو از جمله مراکز معتبر برای خرید عینک آفتابی است که تمامی محصولاتش دارای مجوز و اصالت کالا هستند.

 

در فروشگاه آنلاین لوناتو عینک‌های آفتابی زنانه، مردانه و بچه‌گانه اصل از برند‌های معتبری همچون ری‌بن، پرادا، SPY و … وجود دارد. فریم و عدسی این عینک‌ها از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد ساخته شده است. همه آن‌ها دارای کارت گارانتی هستند. شما می‌توانید برای اطمینان از اصالت محصولات موردنظرتان شماره مدل آن‌ها را در سایت اصلی برند آن وارد کنید و از اصل بودن آن مطمئن شوید.

 

چگونه عینک آفتابی مردانه مارک دار اصل را از مدل‌های تقلبی تشخیص دهیم؟

 

از روی اطلاعات عینک آفتابی مردانه می‌توانید از اصل یا فیک بودن آن مطمئن شوید. به طور مثال، در قسمت داخلی دسته‌ی سمت چپ باید نام، شماره و جزئیات اندازه عینک درج شده باشد. در قسمت داخلی دسته سمت راست هم باید نام برند و اینکه ساخت چه کشوری است، وجود داشته باشد. به کوچک‌ترین اشتباه تایپی، نقطه‌گذاری یا فاصله‌گذاری حروف توجه کنید. بسیاری از برند‌های جهانی روی عدسی عینک هم لوگو یا حروف اختصاری نام‌تجاری خود را حک یا قلم‌زنی می‌کنند. اندازه، محل و فونت این لوگو را کنترل کنید و حواستان باشد که نباید پوسته‌پوسته یا پریده‌رنگ باشد.

 

قیمت عینک آفتابی مردانه

 

شما هنگام خرید باید همیشه برچسب‌های روی جعبه، کد‌های روی دسته عینک، کیف، دستمال عینک و لوگویی که روی عدسی عینک تراشیده شده است را چک کنید. اما پیش از همه‌ی این کار‌ها شما باید از فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید. برای خرید آنلاین عینک آفتابی اصل می‌توانید به فروشگاه اینترنتی لوناتو اعتماد کنید.

 

جنس فریم عینک آفتابی مردانه

 

هنگام خرید عینک آفتابی، اول از هم باید به ضد UV بودن عدسی عینک و اندازه فریم توجه داشته باشید. سپس، جنس فریم عینک را بررسی کنید و ببینید آیا مناسب شما هست یا خیر. راحتی، ایمنی و قابلیت‌های یک عینک آفتابی به جنس فریم آن بستگی دارد. همچنین جنس فریم در تعیین قیمت عینک آفتابی مردانه مارک دار هم موثر است.

 

برخی از مواد سازنده عینک آفتابی نسبت به بقیه قیمت بالاتری دارند. به طور مثال، عینک‌های مردانه که از فلز تیتانیوم ساخته می‌شوند، جزو مدل‌های گران‌قیمت هستند. دلیلش هم این است که تیتانیوم به دلیل خاصیت ضد فرسایشی خود و به این خاطر که در برابر خوردگی بسیار مقاوم و ضدحساسیت است، فلزی گرانی محسوب می‌شود.

 

یا مثلا برخی عینک‌ها با سنگ‌های قیمتی، کریستال‌های سوواروفسکی یا از فلز طلا ساخته می‌شوند و در نتیجه قیمت بسیار بالایی دارند؛ البته توجه داشته باشید که چنین محصولاتی را نمی‌توان در عینک‌فروشی‌های معمولی پیدا کرد و فقط در فروشگاه‌های خاص عرضه می‌شوند.

 

از آنجا که جنس فریم عینک آفتابی در تعیین قیمت آن بسیار موثر است، در زیر به طور مختصر جنس‌های مختلف فریم عینک را معرفی کرده‌ایم:

 

  •  فلز: انعطاف‌پذیر و ضد زنگ‌زدن است و به راحتی تنطیم می‌شود.
  •  پلی‌کربنات: پلی‌کربنات که نوعی پلاستیک است در برابر بسیاری از ضربه‌ها مقاوم است و ایمنی بالایی هم دارد.
  •  استات (کائوچو): استات نوعی پلاستیک قوی، سبک و انعطاف‌پذیر است.
  •  پلاستیک: ارزان قیمت است.
  •  تیتانیوم: بادوام و مستحکم است و در برابر هر نوع ضربه و خراشی مقاومت کامل دارد.

 

در فروشگاه آنلاین لوناتو انواع متنوعی از عینک آفتابی کائوچویی، فلزی یا پلی‌کربناتی را می‌توانید پیدا و خریداری کنید.

 

جنس عدسی عینک آفتابی مردانه

 

از دیگر عوامل موثر در قیمت عینک آفتابی مردانه مارک دار، جنس عدسی آن است. برند بودن، کیفیت ساخت، جنس مواد و تکنولوژی‌های به کار رفته در عدسی‌های عینک آفتابی باعث می‌شود تا قیمت آن متغیر باشد.

 

قیمت عینک آفتابی مردانه

 

عدسی‌های مختلف کارکرد‌های متفاوتی هم دارند؛ بنابراین شما پیش از انتخاب مدل موردنظرتان باید سبک زندگی و نیاز خود را بشناسید تا بتوانید بر اساس آن بهترین جنس عدسی عینک را انتخاب کنید. برای این منظور در زیر به طور خلاصه انواع مختلف جنس لنز عینک را برایتان توضیح داده‌ایم:

 

  •  شیشه‌ای: عدسی عینک شیشه‌ای همیشه در خطر شکستن قرار دارد بنابراین، اصلا گزینه خوبی برای عینک‌های ورزشی و استفاده‌های ماجراجویانه نیست. اما در عوض در برابر خراش بسیار مقاوم است و دقت تصویر عالی دارد.
  •  پلی‌کربنات: ماده‌ای بسیار سبک و ضدخراش است. وضوح دید بسیار خوبی دارد و دو برابر بیشتر از عدسی‌های شیشه‌ای در برابر ضربه مقاوم است.
  •  آکریلیک: عدسی‌های عینک آفتابی از جنس آکریلیک علاوه بر وضوح دید خوب و ضد خراش بودن، گزینه‌های ارزانی هم هستند.
  •  پلی‌اورتان NXT: عدسی عینک آفتابی از جنس پلی‌اورتان NXT یکی از بهترین‌هاست. این عدسی تقریبا تمامی ویژگی‌های همه‌ی جنس‌ها را در خود یکجا دارد. لنز‌های NXT از ترایوکس و پلیمر پیشرفته ساخته می‌شوند. در نتیجه به‌شدت ضد ضربه و سبک هستند و وضوح دید عالی دارند.
  •  ضد UV: عدسی‌های پلاستیکی معمولی بیشتر اشعه‌های فرابنفش را مسدود می‌کنند، اما افزودن پوشش یو. وی باعث می‌شود تا این تابش‌های مضر ۱۰۰ درصد مسدود شوند.
  •  پلاریزه: عینک آفتابی با لنز پلاریزه برای ورزش‌های آبی، دوچرخه‌سواری و رانندگی بسیار مناسب هستند. یادتان باشد عدسی پلاریزه در انسداد اشعه‌های UV هیچ نقشی ندارد. یعنی فقط نور‌های شدید را کم می‌کند، اما پرتو فرابنفش را مسدود نمی‌کند.
  •  AR یا آنتی‌رفلکس: این پوشش قادر است هر نوع بازتاب نوری از عدسی عینک را از بین ببرد؛ بنابراین برای دید در شب هنگام رانندگی یا کار با کامپیوتر بسیار مفید و کاربردی است، زیرا از انعکاس مستقیم نور در چشمان فرد پیشگیری می‌کند.



لینک منبع :
هوشمندنیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.