قیمت طلا (XAU/USD) در حال حاضر با نزدیک شدن چندین رویداد پرخطر کنار گذاشته شده است

[ad_1] تحلیل، قیمت و نمودار قیمت طلا (XAU/USD). رویدادهای ریسک امروز با PMI ایالات متحده شروع می شود. معامله گران خرده فروشی به شدت طلا را حفظ می کنند. توصیه شده توسط Nick Cawley پیش بینی طلای جدید Q3 خود را دانلود کنید هفته ای مملو از انتشارات اقتصادی بسیار مهم، جلسات بانک مرکزی و

کد خبر : 379160
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۵۰
قیمت طلا (XAU/USD) در حال حاضر با نزدیک شدن چندین رویداد پرخطر کنار گذاشته شده است

[ad_1]

تحلیل، قیمت و نمودار قیمت طلا (XAU/USD).

  • رویدادهای ریسک امروز با PMI ایالات متحده شروع می شود.
  • معامله گران خرده فروشی به شدت طلا را حفظ می کنند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی طلای جدید Q3 خود را دانلود کنید

هفته ای مملو از انتشارات اقتصادی بسیار مهم، جلسات بانک مرکزی و درآمدهای سهام فناوری بزرگ، از امروز با انتشار جدیدترین PMI های S&P Global در ساعت 14:45 به وقت بریتانیا آغاز می شود. در حالی که انتظارات برای عرضه های ایالات متحده نسبت به ماه گذشته تغییر چندانی نکرده است، اگر آنها چیزی شبیه به اعداد امروزی یورو و بریتانیا باشد، ممکن است بازار را ناامید کنند. تولید، خدمات و ارقام ترکیبی آلمان، بریتانیا و یورو، همگی پیش‌بینی‌های بازار را از دست دادند و تفسیرهای همراه، ترس از کند شدن رشد اقتصادی را برجسته کردند. خبر بد زمانی که قرار است در روزهای آینده نرخ بهره توسط هر سه بانک مرکزی افزایش یابد.

تقویم بانک مرکزی DailyFX

image1.png

علاوه بر تصمیمات سیاستی فدرال رزرو، بانک مرکزی اروپا و گروه ژاپن، انتشارات اقتصادی زیادی در این هفته وجود دارد که می تواند بازار را به حرکت درآورد. برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX

ترس از کند شدن رشد اقتصادی باعث کاهش بازده اوراق قرضه دولتی جهانی شده است. معامله گران در حال حاضر بر اساس نرخ های اوج در ایالات متحده قیمت گذاری می کنند و انتظارات خود را برای منطقه یورو و بریتانیا کاهش می دهند. این پس‌زمینه باید حمایت‌کننده‌ای برای یک عامل غیربهره‌ای مانند طلا باشد، اما این وضعیت در حال حاضر انجام نمی‌شود زیرا نگرانی‌ها از تورم سرسختانه بالا باقی مانده است. آخرین گزارش Core PCE ایالات متحده، معیار ترجیحی فدرال رزرو برای نرخ تورم، در پایان این هفته منتشر خواهد شد و این باعث می شود که قیمت ها در آخر هفته حرکت کنند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله طلا

طلا در هر دو طرف 1960 دلار در هر اونس معامله می شود. منطقه ای که در ماه های گذشته هم به عنوان مقاومت و هم به عنوان حمایت عمل کرده است. عملکرد قیمت امروز محدود است و شاخص میانگین محدوده واقعی 14 روزه نوسانات طلا را در پایین ترین حد چند ماهه نشان می دهد. بالاترین رقم پنج هفته گذشته در 1987 دلار در هر اونس. به عنوان مقاومت کوتاه مدت عمل خواهد کرد، در حالی که 1932-1939 دلار در هر اونس. منطقه به عنوان پشتیبانی اولیه عمل خواهد کرد.

نمودار قیمت روزانه طلا – 24 جولای 2023

image2.png

نمودار از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 7% 2% 5%
هفتگی 3% -12% -2٪

خرده فروشی با طلا باقی می ماند

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 68.39 درصد معامله گران دارای معاملات خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 2.16 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 3.07 درصد بیشتر از دیروز و 0.23 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملات 1.31 درصد بیشتر از هفته گذشته و 1.5 درصد کمتر از دیروز است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت طلا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند، و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی بر خلاف نزولی طلایی قوی تر می دهد.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.