قیمت طلا پس از تسویه بازه بازگشایی ماهانه به بالاترین سطح نوامبر رسید

بحث قیمت طلا قیمت طلا قبل از تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره در بحبوحه وخامت ریسک پذیری به بالاترین حد ماهانه (1854 دلار) رسید و به نظر می رسد که شمش در مسیر آزمایش بالاترین قیمت ماه نوامبر (1877 دلار) پس از پاکسازی محدوده باز شدن در ژانویه است. . قیمت طلا پس

کد خبر : 160815
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۰۰
قیمت طلا پس از تسویه بازه بازگشایی ماهانه به بالاترین سطح نوامبر رسید


بحث قیمت طلا

قیمت طلا قبل از تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره در بحبوحه وخامت ریسک پذیری به بالاترین حد ماهانه (1854 دلار) رسید و به نظر می رسد که شمش در مسیر آزمایش بالاترین قیمت ماه نوامبر (1877 دلار) پس از پاکسازی محدوده باز شدن در ژانویه است. .

قیمت طلا پس از تسویه بازه بازگشایی ماهانه به بالاترین سطح نوامبر رسید

به نظر می‌رسد قیمت طلا از سقوط اخیر قیمت‌های جهانی سهام سود می‌برد، زیرا همچنان به بالاترین سطح ماهانه خود مبادله می‌کند، و باید دید که آیا تصمیم کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در مورد نرخ بهره، افزایش اخیر طلا را از مسیر خود خارج خواهد کرد یا خیر. قیمت ها در حالی که بانک مرکزی برای عادی سازی سیاست های پولی آماده می شود.

انتظار می رود که FOMC نرخ بهره معیار را در پایین ترین حد خود نگه دارد زیرا بانک مرکزی خرید دارایی های خود را کاهش می دهد و این کمیته ممکن است تلاش کند تا قبل از جلسه سه ماهه بعدی در ماه مارس زمان بخرد.افزایش موارد کووید در هفته‌های اخیر، همراه با ظهور نوع Omicron، مطرح شده است[s] خطرات برای چشم انداز

در نتیجه، FOMC ممکن است راهنمایی‌های آتی جاری برای سیاست‌های پولی را به صورت «صشرکت کنندگان انتظار دارند سرعت تدریجی تثبیت سیاست،” و موارد دیگر از رئیس جروم پاول و شرکت ممکن است قیمت طلا را حفظ کند زیرا فعالان بازار شرط‌بندی را برای انقباض کمی (QT) انجام می‌دهند.

با این حال، FOMC ممکن است استراتژی خروج دقیق تری را به عنوان بانک مرکزی معرفی کند.تصمیم گرفت سرعت کاهش در خرید دارایی های خود را دو برابر کنددر آخرین نشست خود برای سال 2021، و مذاکرات مربوط به تخلیه ترازنامه فدرال رزرو ممکن است قیمت طلا را تحت تأثیر قرار دهد زیرا فعالان بازار برای تغییر رژیم آماده می شوند.

با این گفته، قیمت طلا ممکن است تلاش کند اوج نوامبر (1877 دلار) را تست کنیدبه معاملات تا بالاترین سطح ماهانه خود ادامه می دهد، اما تصمیم فدرال رزرو ممکن است در مورد نرخ شمش پیشرفت اخیر را تحت تأثیر قرار دهد، اگر بانک مرکزی تمایل بیشتری برای عادی سازی سیاست های پولی زودتر از دیرتر نشان دهد.

نمودار روزانه قیمت طلا

تصویر نمودار قیمت روزانه طلا

منبع: نمای معاملاتی

  • چشم انداز گسترده تر برای قیمت طلا به عنوان SMA 50 روزه (1805 دلار) و SMA 200 روزه (180 دلار) نسبتا ثابت شده است.5) به همگرایی با یکدیگر ادامه می دهند و فلز گرانبها ممکن است در محدوده مشخصی مانند آن معامله شود روند قیمت را از سه ماهه چهارم سال 2021 دنبال می کند.
  • قیمت طلا به نظر می رسد در مسیر آزمایش بالاترین قیمت ماه نوامبر (1877 دلار) پس از پاکسازی محدوده افتتاحیه برای ژانویه باشید، اما نیاز به یک شکست/بستن به بالای منطقه 1859 دلاری (23.6% اصلاحی) دارید تا ناحیه 1876 دلاری (50% اصلاح) را در رادار بیاورید.
  • یک شکست بالاتر از اوج نوامبر (1877 دلار) همپوشانی فیبوناچی را در حدود 191 دلار باز می کند6 (38.2٪ گسترش) تا 1929 دلار (23.6٪ اصلاح)، با منطقه مورد علاقه بعدی در حدود 1989 دلار (78.6% اصلاح).
  • با این حال، شکست در آزمایش شکستن/بستن به بالای منطقه 1859 دلاری (23.6% اصلاحی). ممکن است قیمت طلا را به سمت عقب براند 1837 دلار (38.2٪ اصلاح) تا 1847 دلار (100٪ گسترش) منطقه، با یک حرکت زیر همپوشانی فیبوناچی در اطراف 1816 دلار (61.8 درصد گسترش) به 182 دلار9 (38.2درصد گسترش) پایین آمدن ماهانه (1779 دلار) در رادار.

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.