قیمت طلا و نقره به دنبال گزارش مشاغل ایالات متحده کاهش می یابد – تحلیلگر می گوید داده ها نشان می دهد که “پایین بازار در محل است” – به روز رسانی بازار Bitcoin News

[ad_1] در روز جمعه، 7 اکتبر 2022، فلزات گرانبها طلا و نقره به دنبال گزارش اخیر مشاغل ایالات متحده در ماه سپتامبر، ارزش دلار آمریکا کاهش یافت. ارزش دلار طلا در هر اونس تروی به طرز وحشتناکی به پایین‌تر از محدوده 1700 دلار نزدیک شده است، در حالی که قیمت نقره نزدیک به آستانه 20

کد خبر : 264567
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۳:۳۰
قیمت طلا و نقره به دنبال گزارش مشاغل ایالات متحده کاهش می یابد – تحلیلگر می گوید داده ها نشان می دهد که “پایین بازار در محل است” – به روز رسانی بازار Bitcoin News

[ad_1]

در روز جمعه، 7 اکتبر 2022، فلزات گرانبها طلا و نقره به دنبال گزارش اخیر مشاغل ایالات متحده در ماه سپتامبر، ارزش دلار آمریکا کاهش یافت. ارزش دلار طلا در هر اونس تروی به طرز وحشتناکی به پایین‌تر از محدوده 1700 دلار نزدیک شده است، در حالی که قیمت نقره نزدیک به آستانه 20 دلار است.

الگوهای قیمت فلزات گرانبها از روند بازار سهام روز جمعه و کشتار ارزهای دیجیتال پیروی کنید

درست قبل از آخر هفته، شاخص‌های اصلی وال استریت سقوط کردند، زیرا آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده در ماه سپتامبر باعث می‌شود سرمایه‌گذاران باور کنند که فدرال رزرو به افزایش نرخ بهره ادامه خواهد داد. قیمت بیت کوین (BTC) در برابر دلار آمریکا 3.4 درصد کاهش یافت و اتریوم (ETH) در 24 ساعت گذشته 3.2 درصد کاهش یافت. کل اقتصاد کریپتو در روز جمعه در حدود 979 میلیارد دلار بود و در ساعت 2:30 بعد از ظهر (ET) 2.4 درصد کاهش یافت. علاوه بر اقتصاد کریپتو، هر چهار فلز گرانبها – طلا، نقره، پلاتین و پالادیوم بین 0.64٪ تا 3.32٪ کاهش یافته اند.

قیمت طلا و نقره به دنبال گزارش مشاغل ایالات متحده کاهش می یابد - تحلیلگر می گوید داده ها نشان می دهد که
اسکرین شات از تجمیع کننده قیمت فلزات گرانبها کیتکو از طریق قیمت نقدی نیویورک در 7 اکتبر 2022، ساعت 2:30 بعد از ظهر (ET).

جیم ویکوف، تحلیلگر ارشد بازار فلزات گرانبها و ستون نویس کیتکو، بعدازظهر جمعه توضیح داد که داده های ناشی از گزارش مشاغل ایالات متحده “مسلماً مهمترین نقطه داده هفته ایالات متحده است.” Wyckoff اشاره کرد که داده های رسمی 263000 شغل است که “که درست کمتر از افزایش مورد انتظار 275000 بود.” Wyckoff معتقد است که این خبر ممکن است منجر شود که بانک مرکزی ایالات متحده موضع تهاجمی خود را قوی نگه دارد.

«گزارش اوت نشان داد که مشاغل غیرکشاورزی 315000 افزایش یافته است. ویکوف روز جمعه نوشت: نرخ بیکاری آمریکا در ماه سپتامبر به 3.5 درصد کاهش یافت که کمتر از حد انتظار بود. نرخ بیکاری در ماه اوت 3.7 درصد بود. میانگین درآمد ساعتی 4.98 درصد نسبت به سال گذشته در همان زمان افزایش یافته است. بازار بر این باور است که گزارش مشاغل کاری برای منصرف کردن فدرال رزرو از سیاست های پولی سختگیرانه خود نداشته است.» این تحلیلگر ارشد بازار افزود.

قیمت طلا و نقره به دنبال گزارش مشاغل ایالات متحده کاهش می یابد - تحلیلگر می گوید داده ها نشان می دهد که
نمودار طلا/دلار در 7 اکتبر 2022.

مشابه بازارهای سهام و ارزهای دیجیتال، بازارهای طلا فشار آخرین نقطه داده ایالات متحده را احساس کردند. در زمان نگارش این مقاله، ارزش اسمی دلار آمریکا یک اونس تروی 0.999 طلای خوب 1701.40 در هر واحد است. برخی از صرافی ها شاهد کاهش قیمت طلا به زیر آستانه 1700 دلاری در روز جمعه و 1699 دلار در هر اونس بوده اند.

قیمت طلا و نقره به دنبال گزارش مشاغل ایالات متحده کاهش می یابد - تحلیلگر می گوید داده ها نشان می دهد که
نمودار نقره/دلار در 7 اکتبر 2022.

قیمت نقره نیز در روز جمعه به زیر آستانه 20 دلار نزدیک می شود، زیرا با نزدیک شدن به آخر هفته به 20.35 دلار آمریکا در هر اونس نقره رسیده است. ارزش هر اونس طلا در 24 ساعت گذشته 0.64 درصد و نقره 1.87 درصد کاهش یافته است. پلاتین 0.33 درصد و قیمت پالادیوم 3.32 درصد در بعدازظهر جمعه (ET) کاهش یافت.

از نظر فنی، خرس‌های آتی طلای دسامبر دارای مزیت فنی کلی در کوتاه‌مدت هستند. با این حال، پیشرفت‌های اخیر نشان می‌دهد که پایین بازار وجود دارد. به گفته تحلیلگر بازار فلزات گرانبها، معاملات آتی نقره از نظر افزایشی نیز مزیتی را نشان می دهد.

گاوهای نر آتی سپتامبر نقره ای دارند [a] مزیت فنی کلی کوتاه مدت اندک هدف صعودی بعدی Silver bulls، بستن قیمت ها بالاتر از مقاومت فنی جامد در 22.00 دلار است. هدف بعدی قیمت نزولی برای خرس‌ها بستن قیمت‌ها زیر سطح حمایت ثابت در 19 دلار است.» جزئیات گزارش Wyckoff.

اظهارات این تحلیلگر در مورد تشکیل کف بازار مشابه تحلیل اخیر مایک مک گلون است. تحلیلگر کالایی بلومبرگ در گزارش اخیر کالاها در ماه اکتبر توضیح داد که او شاهد شکل گیری قیمت طلا به روشی مشابه با سال 1999 است.

علاوه بر این که طلا در آینده نزدیک رشد خود را از سر خواهد گرفت، مک گلون در گزارش رمزارز اکتبر خود اضافه کرد که وقتی «مصالح اقتصادی در حال تغییر است»، مک گلون و تیمش شاهد «از سرگیری تمایل» برای بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) و او هستند. معتقد است که آنها “بیشتر از دارایی های اصلی عملکرد بهتری خواهند داشت.”

برچسب ها در این داستان

کالاها، اقتصاد، اقتصاد، فدرال رزرو، فدرال رزرو، طلا، اونس طلا، گرینبک، تورم، جیم ویکوف، کیتکو، به روز رسانی بازار، بازارها، مایک مک گلون، اونس طلا، اونس نقره، پالادیوم، پلاتین، بازارهای PM، فلزات گرانبها ، افزایش نرخ، تحلیلگر ارشد بازار، نقره، اونس نقره ای، دلار آمریکا، گزارش مشاغل ایالات متحده، دلار، ارزش ها

نظر شما در مورد کاهش اخیر طلا و نقره در 24 ساعت گذشته و به دنبال آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.