قیمت طلا قبل از پاول رئیس فدرال رزرو و آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده ثابت ماند

[ad_1] قیمت طلا (XAU/USD)، نمودار و تحلیل شهادت پاول رئیس فدرال رزرو به قانونگذاران از نزدیک مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت. آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده، دلار آمریکا را در پایان هفته هدایت خواهد کرد. بازدهی خزانه داری ایالات متحده کاهش می یابد و به تقویت طلا کمک می کند. توصیه شده توسط

کد خبر : 329778
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
قیمت طلا قبل از پاول رئیس فدرال رزرو و آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده ثابت ماند

[ad_1]

قیمت طلا (XAU/USD)، نمودار و تحلیل

  • شهادت پاول رئیس فدرال رزرو به قانونگذاران از نزدیک مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.
  • آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده، دلار آمریکا را در پایان هفته هدایت خواهد کرد.
  • بازدهی خزانه داری ایالات متحده کاهش می یابد و به تقویت طلا کمک می کند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله طلا

برای همه رویدادهای متحرک بازار و انتشار داده ها، به زمان واقعی مراجعه کنید تقویم DailyFX

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در مقابل مجلس سنای ایالات متحده حضور خواهد داشت و فعالان بازار از نزدیک شهادت او را برای سرنخ‌های بیشتر در مورد اینکه چگونه بانک مرکزی فکر می‌کند مبارزه با تورم پیش می‌رود، دنبال خواهند کرد. تفکر فعلی بازار و قیمت‌گذاری این است که نرخ‌های بهره تا پایان سه ماهه دوم به 525 تا 550 واحد در ثانیه می‌رسند که نسبت به نرخ هدف فعلی 450 تا 475 واحد بر ثانیه سه چهارم درصد افزایش می‌یابد. هر گونه انحراف از این مسیر مورد انتظار افزایش نرخ ها، نوسانات را به دلار آمریکا اضافه می کند.

image1.png

در پایان هفته شاهد انتشار آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده (NFP) هستیم که یک رویداد مهم بازار است. گزارش ماه گذشته شاهد افزایش قابل توجهی در مشاغل ایجاد شده بود، 517 هزار نفر در مقایسه با پیش بینی های 185 هزار و 260 هزار نفر در ماه قبل، که نرخ بیکاری در ایالات متحده را به 3.4 درصد کاهش داد، که پایین ترین سطح از می 1969 است. بازنگری های سالانه داده های نظرسنجی پس از گذشته دیده می شود. حرکت شدید ماه است، بنابراین گزارش این هفته به دقت بررسی می شود تا ببینیم آیا داده ها به روند باز می گردند یا خیر. انتظارات بازار فعلی برای 200 هزار شغل جدید و نرخ بیکاری بدون تغییر است.

افزایش اخیر در بازدهی خزانه داری آمریکا در چند روز گذشته متوقف شده است و به طلا اجازه می دهد تا بالاتر رود. UST 2 ساله حساس به نرخ بهره اکنون با بازدهی 4.83 درصدی معامله می شود، نسبت به بالاترین رقم نزدیک به 16 سال اخیر 4.95 درصدی که در هفته گذشته ثبت شده بود. یک سیگنال فنی، یک سنگ قبر در نمودار روزانه، نشان می دهد که بازدهی خزانه داری ایالات متحده ممکن است بیشتر کاهش یابد.

بازدهی 2 ساله خزانه داری ایالات متحده

image2.png

طلا در حال حاضر در دو طرف 1850 دلار در هر اونس معامله می شود که در میانه دو سطح فیبوناچی اصلاحی در 1828 دلار در هر اونس معامله می شود. (38.2٪) و 1878 دلار در هر اونس. (23.6 درصد). همانطور که قبلاً گفته شد، بازدهی پایین تر خزانه داری ایالات متحده به طلا این فرصت را داده است که در هفته گذشته افزایش یابد و مسیر آینده نرخ های ایالات متحده حرکت بعدی طلا را تعیین خواهد کرد.

نمودار روزانه قیمت طلا – 6 مارس 2023

image3.png

همه نمودارها از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 6% 13% 8%
هفتگی -7٪ 23% 0%

معامله گران خرده فروشی موقعیت های کوتاه خود را افزایش می دهند

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 70.52 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به فروش کوتاه 2.39 به 1 است. تعداد معامله گران در خالص معاملات 2.63 درصد بیشتر از دیروز و 7.22 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران در طول خالص. نت-شورت معامله گران 11.34 درصد بیشتر از دیروز و 28.96 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت طلا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد. با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که جریان روند قیمت طلا ممکن است به زودی با وجود این واقعیت که معامله گران به صورت خالص باقی می مانند، به زودی افزایش یابد.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.