قیمت طلا در بالاترین حد خود باقی می ماند، CPI خوش خیم ایالات متحده باعث می شود که در مورد نرخ تجدید نظر کنید

[ad_1] قیمت طلا، نمودارها و تجزیه و تحلیل: قیمت طلا نزدیک به بالاترین سطح یک ماهه بمانید. آمریکا ضعیف تر تورم شرط‌های افراطی افزایش نرخ را شاهد بوده است. با این حال، بازار بیش از حد خرید به نظر می رسد و سودهای بیشتر ممکن است به سختی به دست بیاید. توصیه شده توسط دیوید

کد خبر : 374252
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
قیمت طلا در بالاترین حد خود باقی می ماند، CPI خوش خیم ایالات متحده باعث می شود که در مورد نرخ تجدید نظر کنید

[ad_1]

قیمت طلا، نمودارها و تجزیه و تحلیل:

  • قیمت طلا نزدیک به بالاترین سطح یک ماهه بمانید.
  • آمریکا ضعیف تر تورم شرط‌های افراطی افزایش نرخ را شاهد بوده است.
  • با این حال، بازار بیش از حد خرید به نظر می رسد و سودهای بیشتر ممکن است به سختی به دست بیاید.

توصیه شده توسط دیوید کوتل

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

بیشتر بخوانید: رشد فدرال رزرو با کاهش نرخ تورم ایالات متحده و افزایش S&P 500

قیمت طلا در معاملات روز پنج‌شنبه اروپا افزایش یافته و نزدیک به بالاترین حد یک ماهه باقی می‌ماند زیرا بازارها اعداد و ارقام غیرمنتظره تورم رسمی آمریکا در جلسه قبل را هضم می‌کنند.

قیمت‌های مصرف‌کننده در ماه ژوئن تنها 0.2 درصد افزایش یافت که بسیار پایین‌تر از انتظارات، برای افزایش سالانه 4.8٪ ضعیف‌ترین رشد در بیش از دو سال اخیر. در حالی که هنوز خیلی زود است که نبرد تورم را پیروز شده اعلام کنیم، اکنون روند تضعیف آن مشخص است. در نتیجه، سرمایه‌گذاران کمی در مورد اینکه نرخ‌های بهره ایالات متحده ممکن است بالا برود، فکر می‌کنند و بیش از دو افزایش متوسط ​​دیگر در سال جاری نمی‌بینند.

معاملات آتی نرخ در حال حاضر یک چهارم درصد افزایش در نرخ هدف صندوق های فدرال رزرو در ماه جولای و 25 درصد احتمال یک حرکت مشابه دیگر قبل از پایان سال را پیش بینی می کند. این رقم از حدود 35 درصد قبل از داده ها کاهش یافته است. به نظر می رسد دورنمای افزایش نیم واحدی به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

احتمال بازدهی پایین تر از حد انتظار اوراق قرضه پیش رو، طلای بدون بازده را افزایش داده است، با افزایش شدید آن در تورم ضعیف تر، این ایده را دروغ می گوید که این فلز به عنوان محافظ تورم عمل می کند.

ضعف دلار آمریکا در پشت داده ها نیز بال های طلا را به وجود آورد. دلار سبز پایین تر، جذابیت طلای دلاری و مشتقات طلا را برای آنهایی که سایر ارزها را در اختیار دارند، می بخشد.

روز چهارشنبه قیمت هر اونس طلا بیش از 30 دلار افزایش یافت و در اروپا در بالای 1960 دلار باقی ماند. این سطوح آخرین بار در اواسط ژوئن مشاهده شده است.

تمرکز بازار پنجشنبه بر تورم ایالات متحده باقی خواهد ماند و احتمالاً تأثیرات آن بر سیاست فدرال رزرو خواهد بود. یک عکس فوری رسمی از قیمت‌های تولیدکننده به همراه آخرین اعداد هفتگی ادعای بیکاری وجود دارد.

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید

تحلیل تکنیکال قیمت طلا

نمودار روزانه طلا

نمودار با استفاده از TradingView کامپایل شده است

قیمت ها به شدت بالاتر از کانال قبلی روند نزولی خود شکسته اند. آنها این کار را روز دوشنبه انجام دادند، زمانی که از بالای 1928.23 دلار عبور کردند، که اکنون بسیار پایین تر از بازار باقی مانده است.

علامت سوال آشکار پس از چنین افزایش شدید این است که چقدر پایدار خواهد بود و احتمالاً اخبار مربوط به گاوهای نر طلا کمتر خوب است. شاخص قدرت نسبی این فلز به سمت منطقه 60 حرکت می کند که نشان دهنده بازار بیش از حد خرید است.

این گاوها باید حداقل تا 1989.46 دلار، بالاترین قیمت روزانه 1 ژوئن، رشد کنند، اگر بخواهند صعودهای این هفته را کاهش دهند و 2000 دلار را دوباره به کانون توجه خود بازگردانند. با توجه به فقدان نشانه های معاملاتی مهم احتمالی قبل از پایان جلسه جهانی جمعه، این یک سوال بزرگ به نظر می رسد. با در نظر گرفتن این موضوع، افراد غیرمتعهد ممکن است بخواهند قبل از بازگشت به این بازار، ببینند که قیمت ها در هفته به پایان می رسد.

قیمت ها در حال حاضر بسیار بالاتر از میانگین متحرک 100 روزه خود هستند که به 1952 دلار می رسد، که اکنون پشتیبانی را ارائه می دهد، قبل از پایین ترین سطح اواخر ژوئن در حدود 1892 دلار.

شایان ذکر است که داده‌های احساسات خود IG نشان می‌دهد که بازار همچنان به شدت صعودی است و 62 درصد از معامله‌گران همچنان از سمت بلندمدت به سمت آن می‌روند. ممکن است این نیز نشان دهد که شور و شوق بیش از حد انجام شده است.

–توسط دیوید کوتل برای DailyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.