قیمت طلا به لطف توقف شاهین فدرال رزرو دوباره کاهش یافت

[ad_1] تجزیه و تحلیل و نمودار قیمت طلا (XAU/USD). • قیمت طلا پس از فراخوان فدرال رزرو کاهش یافته است • بازار همچنان نرخ های بهره بالاتری را در ذهن خود دارد و نه تنها در ایالات متحده با این حال، ممکن است برای کوتاه مدت به اندازه کافی آسیب دیده باشد. توصیه شده توسط

کد خبر : 361039
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
قیمت طلا به لطف توقف شاهین فدرال رزرو دوباره کاهش یافت

[ad_1]

تجزیه و تحلیل و نمودار قیمت طلا (XAU/USD).

• قیمت طلا پس از فراخوان فدرال رزرو کاهش یافته است

• بازار همچنان نرخ های بهره بالاتری را در ذهن خود دارد و نه تنها در ایالات متحده

با این حال، ممکن است برای کوتاه مدت به اندازه کافی آسیب دیده باشد.

توصیه شده توسط دیوید کوتل

نحوه معامله طلا

قیمت طلا در روز پنجشنبه در آسیا و اروپا کاهش بیشتری یافت زیرا این بازار مانند سایر بازارها تصمیم پیش بینی شده فدرال رزرو ایالات متحده برای توقف چرخه طولانی افزایش نرخ بهره در جلسه قبل را هضم کرد.

از آنجایی که نرخ‌های بهره بالاتر به دارایی‌های بدون بازده مانند طلا ضربه شدیدی می‌زند، انتظار می‌رفت که درخواست فدرال رزرو از بازار حمایت کند. با این حال، به نظر می رسد بانک مرکزی ایالات متحده تصمیم گرفته است که این وقفه کمی بیشتر از چیزی باشد که ممکن است (و مطمئناً هم خواهد بود) “مکث شاهین” نامیده شود.

این بدان معناست که، در حالی که بانک مرکزی به طور کامل انتظار دارد نرخ وجوه فدرال را دوباره، احتمالاً بیش از یک بار، افزایش دهد، قصد دارد مدتی صبر کند و تأثیر مجموعه افزایش های قبلی خود را بسنجد.

با در نظر گرفتن این موضوع، درک اینکه چرا بازار طلا باید دچار افت می شد، چندان سخت نیست. امیدواری به اینکه ایالات متحده ممکن است به پایان چرخه انقباض پولی خود نزدیک شود، مسلماً روشن ترین نقطه برای سرمایه گذاران در قدیمی ترین بهشت ​​است. با توجه به سرسختی تورم جهانی، بیشتر بانک‌های مرکزی دیگر هنوز هم در سطح بالایی قرار دارند.

با این حال، تورم افسارگسیخته احتمالاً کف بازار طلا را حفظ خواهد کرد، در حالی که کاربرد واقعی فلز به عنوان پوششی در برابر افزایش قیمت ها موضوع بحث های بی پایان اقتصادی است، سرمایه گذاران زیادی اصرار دارند که اینطور است. قابل توجه است که با وجود نرخ های بهره بسیار بالاتر در همه جا، قیمت ها نزدیک به سطوح بالای تاریخی باقی می مانند.

پس‌زمینه جنگ در اوکراین، تنش‌ها در دریای چین جنوبی و دوام بهبودی پس از کووید نیز به وضوح از «دارایی‌های بهشت» درک شده حمایت می‌کنند.

این هفته مقداری ریسک رویداد برای این بازار باقی مانده است، به طوری که اطلاعات خرده فروشی و احساسات ایالات متحده احتمالاً اثر خود را بر انتظارات نرخ بهره و از طریق آنها روی طلا باقی می گذارد.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 2% 3% 2%
هفتگی -2٪ 0% -1٪

تحلیل تکنیکال قیمت طلا

قیمت طلا پس از کاهش شدید نسبت به اوج های اوایل ماه مه، اکنون با حمایت روانی در 1930 دلار در هر اونس در حال معاشقه است. آنها در این جلسه به صورت روزانه کمتر از آن بوده اند و یک بسته روزانه یا هفتگی در زیر آن برای اولین بار برای تقریباً سه ماه خواهد بود.

اگر این نقطه کاهش یابد، تمرکز احتمالاً خیلی سریع به سمت حمایت در 1901.80 دلار حرکت می کند. اینجاست که دومین اصلاح فیبوناچی مربوط به افزایش از پایین‌ترین سطح ماه نوامبر به قله‌های ماه می آغاز می‌شود.

با این حال، خرس‌ها باید واقعاً کنترل‌ها را در دست بگیرند تا بازار را بسیار پایین‌تر از آن فشار دهند، اما اگر این کار را انجام دهند، سطح 1825 دلاری که بازار در ماه مارس به آن بازگشته بود احتمالاً در کانون توجه قرار خواهد گرفت.

گاوها کارهای زیادی در پیش دارند، اما اولین کارشان احتمالاً این است که سعی کنند به مرز بالای کانال نزولی فعلی حمله کنند. این قیمت در روز پنجشنبه به 1958.81 دلار رسید که خیلی بالاتر از بازار فعلی نیست. با این حال، حمله به آن نیاز به یک حرکت روزانه بزرگتر از آنچه تا کنون در این هفته دیده‌ایم دارد و به دور از اطمینان است که چنین انگیزه‌ای وجود دارد.

داده‌های احساسی خود IG نشان می‌دهد که بازار می‌تواند کمی پس از زیان‌های سنگین اخیر مقابله کند. 72 درصد از پاسخ دهندگان ظاهراً در سطوح فعلی خوشبین هستند.

–توسط دیوید کوتل برای DailyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.