قیمت طلا با کاهش بازدهی خزانه داری بالا می رود، S&P 500 در معرض خطر سقوط است

[ad_1] چشم انداز طلا و S&P 500: قیمت طلا پس از یک افت کوچک در جلسه معاملاتی قبلی، به عقب برگردید S&P 500 ضرر کوچکی را تجربه می کند، اما جلسه را از بدترین سطح خود به پایان می رساند این مقاله به سطوح کلیدی S&P 500 می پردازد که باید در روزهای آینده تماشا

کد خبر : 348774
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
قیمت طلا با کاهش بازدهی خزانه داری بالا می رود، S&P 500 در معرض خطر سقوط است

[ad_1]

چشم انداز طلا و S&P 500:

  • قیمت طلا پس از یک افت کوچک در جلسه معاملاتی قبلی، به عقب برگردید
  • S&P 500 ضرر کوچکی را تجربه می کند، اما جلسه را از بدترین سطح خود به پایان می رساند
  • این مقاله به سطوح کلیدی S&P 500 می پردازد که باید در روزهای آینده تماشا کنید

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: پیش بینی یورو – بازگشت یورو/دلار به دلیل اینکه پشتیبانی Trendline در Bay نگه داشته می شود. حالا چی؟

قیمت طلا (XAU/USD) روز پنجشنبه پس از عقب نشینی اندک در روز گذشته بهبود یافت و در معاملات اواخر بعد از ظهر با 0.5 درصد افزایش به 2015 دلار رسید. کاهش نرخ اوراق قرضه دولتی آمریکا، با بازدهی 10 ساله با حدود 5 واحد کاهش به 3.54 درصد و در فاصله قابل توجهی از شکستن به زیر میانگین متحرک ساده 200 روزه خود قرار دارد. با این افزایش، XAU/USD در ماه آوریل 1.5 درصد افزایش یافته است، پس از صعود 8 درصدی در ماه مارس.

منحنی خزانه داری ایالات متحده پس از داده های کلان اقتصاد ایالات متحده، مانند ادعاهای بیکاری و فروش خانه های موجود، برآوردهای ناامید کننده اجماع، به شدت به سمت پایین تغییر کرد و این دیدگاه را تقویت کرد که اقتصاد ایالات متحده به نرم شدن ادامه می دهد و ممکن است در سه ماهه آینده به رکود دردناکی برسد. اگرچه چشم انداز سیال باقی می ماند، خطرات نزولی مطمئناً اخیراً افزایش یافته است.

افزایش احتمال یک رکود، که تمایل به کاهش تورم دارد، احتمالاً فدرال رزرو را به پایان کارزار سختگیرانه خود برای جلوگیری از آسیب های اقتصادی، زودتر به پایان می رساند. هنگامی که FOMC دکمه توقف را می زند، نرخ ها معمولاً به سرعت شروع به عقب نشینی می کنند، همانطور که معامله گران تلاش می کنند چرخه تسهیل بعدی را در جلو اجرا کنید. این سناریو باید برای فلزات گرانبها صعودی باشد.

را روایت محوری سیاست روز پنجشنبه پس از اینکه لورتا مستر، رئیس بانک مرکزی کلیولند، رئیس بانک مرکزی فدرال رزرو کلیولند، حمایت خود را از افزایش دیگری نشان داد، در حالی که همزمان اذعان کرد که بانک به پایان سفر انقباض خود نزدیک‌تر می‌شود، دوباره قدرت خود را به دست آورد. این می تواند به معنای افزایش 25 bps آخر در نشست ماه مه FOMC و پس از آن یک مکث باشد.

در همین حال، شاخص S&P 500 با کاهش 0.6 درصدی به 4130 واحد، علیرغم حرکت سودمند در بازدهی، با شکست مواجه شد و گاوها نتوانستند در هر فرصتی بر فشار فروش غلبه کنند. نگرانی های فزاینده در مورد درآمد شرکت ها. در حالی که برخی از شرکت‌ها موفق شده‌اند نتایج سازنده‌ای را منتشر کنند، نام‌های بزرگی مانند نتفلیکس و تسلا انتظارات را ناامید کرده‌اند و باعث تقویت باد مخالف برای فضای فناوری شده‌اند.

از نقطه نظر فنی، S&P 500 بین دو خط روند گیر کرده است، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است، که خط بالایی (سبز) به عنوان مقاومت و پایینی (زرد) به عنوان حمایت عمل می کند. پس از عقب نشینی روز پنجشنبه، به نظر می رسد شاخص در آستانه آزمایش است پشتیبانی خط روند در 4100. اگر این طبقه خارج شود، می‌توانیم یک لغزش به سمت 4075 و به دنبال آن 4035 را ببینیم.

از سوی دیگر، اگر گاوها بتوانند از سطوح فعلی دفاع کنند و باعث چرخش شوند، مقاومت اولیه از 4175 به 4200 افزایش می یابد. در صورت بروز الف شکست صعودی، علاقه خرید می تواند در روزهای آینده تسریع شود و زمینه را برای حرکت به سمت 4310 فراهم کند، سقف کلیدی که توسط اصلاح 61.8 درصدی فیبوناچی در فروش سال 2022 تعریف شده است.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

S&P 500 TECHNICAL Analysis

نمودار فنی S&P 500 با استفاده از TradingView تهیه شد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.