قیمت طلا، ادعاهای کاهش تنش کرملین اوکراین، داده های ADP را وزن می کند

[ad_1] چشم انداز قیمت طلا: قیمت طلا در حال هضم کاهش پس از سرد شدن ترس اوکراین باعث عقب نشینی می شود همه نگاه ها به کرملین برای پیگیری ادعاهای کاهش تنش جنگ است گزارش ADP ایالات متحده، Fed-speak ممکن است انتظارات سیاست جنگ طلب را تشویق کند قیمت طلا همچنان در حال تثبیت شدن

کد خبر : 185412
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
قیمت طلا، ادعاهای کاهش تنش کرملین اوکراین، داده های ADP را وزن می کند

[ad_1]

چشم انداز قیمت طلا:

  • قیمت طلا در حال هضم کاهش پس از سرد شدن ترس اوکراین باعث عقب نشینی می شود
  • همه نگاه ها به کرملین برای پیگیری ادعاهای کاهش تنش جنگ است
  • گزارش ADP ایالات متحده، Fed-speak ممکن است انتظارات سیاست جنگ طلب را تشویق کند

قیمت طلا همچنان در حال تثبیت شدن است پس از فروش تهاجمی تثبیت شد اوایل ماه مارس بالاتر از رقم 2000 دلار در هر اونس. به طور مشخص، با کاهش فاصله بین معاملات آتی نفت خام برنت در ماه اول و دوم، و چشم انداز سیاست دو ساله فدرال رزرو تندتر شد، قیمت ها کاهش یافت.

در مجموع، به نظر می رسد که این نشان می دهد که کاهش طلا منعکس کننده اعتدال در نگرانی های بازارها در مورد جنگ در اوکراین است. کاهش عقب ماندگی در قراردادهای برنت بیانگر کاهش ترس از اختلال در عرضه نفت خام است، در حالی که دیدگاه فدرال رزرو بیشتر نشان می دهد که معامله گران خطر کمتری را برای چرخه انقباض ناشی از اختلال ژئوپلیتیکی می بینند.

قیمت طلا، ادعاهای کاهش تنش کرملین اوکراین، داده های ADP را وزن می کند

نمودار قیمت طلا ایجاد شده با استفاده از TradingView

با نگاه به آینده، عناوین مرتبط با اوکراین احتمالاً در کانون توجه باقی خواهند ماند. مسکو اعلام کرد که فعالیت‌های نظامی در نزدیکی کیف – پایتخت اوکراین – را به شدت کاهش خواهد داد و گام‌هایی برای کاهش تنش برمی‌دارد. با این وجود، دور دیگری از مذاکرات دوجانبه نتوانست به توافق آتش بس مشخصی دست یابد.

از اینجا، بازارها از نزدیک نظاره گر خواهند بود تا ببینند آیا روسیه واقعاً برای عقب نشینی از خصومت ها آماده است یا خیر. در آستانه تهاجم در اواخر ماه گذشته، کرملین مدعی شد که نیروهایش پس از تمرینات نزدیک بلاروس به پایگاه می‌روند. معامله‌گران به‌طور قابل‌توجهی نسبت به تغییر طعمه و سوئیچ دیگر در اینجا محتاط هستند.

با این حال، درگیری به نظر می رسد به احتمال زیاد زودتر تعدیل می شود. روسیه گسترش می یابدingاز مبارزه پس از شکست های اولیه استراتژی جراحی سریعتر و بیشتر را از ریل خارج کرد به نظر می رسدس مانند تقلا برای اهرم فشار قبل از ایجاد فشار کامل تحریم های اقتصادی غرب به تاخیر انداختن مذاکرات غیر قابل دفاع.

اگر به نظر برسد که مسکو به طور جدی به کاهش این مبارزه ادامه دهد، احتمالاً قیمت طلا کاهش خواهد یافت. اگر در کنار دور دیگری از اظهارنظرهای جنگ طلبانه مقامات بانک مرکزی ایالات متحده، یک شگفتی صعودی در معیار رشد مشاغل در بخش خصوصی اتفاق بیفتد، فشار ممکن است تشدید شود.

انتظار می رود که ADP افزایش 450 هزار نفری در حقوق و دستمزد خصوصی را گزارش کند. جریان اخبار اقتصادی ایالات متحده اخیراً به طور فزاینده ای از پیش بینی های پایه بالاتر رفته است و زمینه را برای یک شگفتی صعودی فراهم کرده است. در همین حال، روسای شعب فدرال رزرو آتلانتا (بوستیک)، کانزاس سیتی (جورج) و ریچموند (بارکین) قرار است سخنرانی کنند.

در بخش فنی، شکستن زیر حمایت لنگر در 1908.20 ممکن است در مرحله بعدی 1870.75 را نشان دهد. با این حال، حرکت برای آزمایش رقم 1800 دلار در هر اونس، پیش نیازی برای بازگشت نزولی پایدار است. از طرف دیگر، سوراخ کردن مقاومت در 1965.55 ممکن است زمینه را برای چالش دیگری با علامت 2000 دلار در هر اونس فراهم کند.

منابع بازرگانی طلا

— نوشته شده توسط ایلیا اسپیواک، استراتژیست ارشد، APAC برای DailyFX

برای ارتباط با ایلیا از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @IlyaSpivak در توییتر



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.