قیمت دلار آمریکا/NZD در روز جمعه ثابت بود، با افزایش هفتگی

[ad_1] اشتراک گذاری: NZD/USD در روز جمعه در منطقه 0.6230 خنثی معامله شد اما 1.70 درصد افزایش هفتگی را ثبت کرد. بلندگوهای فدرال رزرو Hawkish و داده های UoM خوش بینانه به دلار آمریکا شتاب دادند. افزایش بازده اوراق قرضه ایالات متحده، کشش گرینبک را محدود کرد. NZD/USD در پایان هفته با ثبات

کد خبر : 362460
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲:۲۴
قیمت دلار آمریکا/NZD در روز جمعه ثابت بود، با افزایش هفتگی

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • NZD/USD در روز جمعه در منطقه 0.6230 خنثی معامله شد اما 1.70 درصد افزایش هفتگی را ثبت کرد.
  • بلندگوهای فدرال رزرو Hawkish و داده های UoM خوش بینانه به دلار آمریکا شتاب دادند.
  • افزایش بازده اوراق قرضه ایالات متحده، کشش گرینبک را محدود کرد.

NZD/USD در پایان هفته با ثبات در محدوده 0.6210 – 0.6245 معامله شد و تا سود هفتگی 170 پیپ حفظ شد. از این نظر، سخنرانان تندرو فدرال رزرو (فدرال رزرو) بازده اوراق قرضه ایالات متحده را افزایش دادند در حالی که داده های مثبت اعتماد مصرف کننده از دانشگاه میشیگان به گرین بک افزایش بیشتری داد. در سمت NZD، اکنون داده‌های اقتصادی مرتبط منتشر شده است، و به نظر می‌رسد سودهای کیوی با تأیید ورود اقتصاد نیوزلند به رکود پس از تولید ناخالص داخلی (GDP) در روز چهارشنبه محدود شده است.

بازده اوراق قرضه ایالات متحده باعث شد تا دلار آمریکا جایگاه خود را حفظ کند

در روز چهارشنبه، پاول، رئیس فدرال رزرو اعلام کرد که برای ارزیابی اطلاعات اضافی و پیامدهای آن بر سیاست پولی به توقف افزایش نرخ بهره نیاز است، در حالی که نمودارهای نقطه‌ای نشان می‌دهد که اعضا پیش‌بینی می‌کنند 50 واحد پایه اضافی برای بقیه سال 2023 کاهش یابد. به نظر می رسد، با افزایش سهام تا روز پنجشنبه، به نظر می رسید سرمایه گذاران به فدرال رزرو اعتقادی ندارند، بنابراین سخنرانان امروز در حمایت از پرونده شاهین بودند.

همانطور که گفته شد، کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو، نگرانی های خود را در مورد پیشرفت محدود در تورم اصلی بیان کرد و نیاز بالقوه برای افزایش بیشتر را نشان داد. بعداً، فدرال رزرو توماس بارکین اعلام کرد که در صورت توجیه داده ها، آماده است اقدامات بیشتری انجام دهد. به عنوان واکنش، بازده اوراق کوتاه‌مدت در روز جمعه افزایش یافت. بازده اوراق قرضه 10 ساله به 3.76 درصد افزایش یافت، در حالی که بازدهی 2 ساله به 4.73 درصد و 5 ساله به 4.00 درصد افزایش یافت. دلار

علاوه بر این، دانشگاه میشیگان (UoM) شاخص احساسات مصرف کننده خود را برای ماه ژوئن منتشر کرد که از پیش بینی ها فراتر رفت و به 63.9 رسید. این نشان دهنده افزایش اعتماد مصرف کننده در مقایسه با قرائت قبلی 59.2 است. علاوه بر این، انتظار تورم مصرف‌کننده پنج ساله از 3.1 درصد به 3 درصد کاهش یافت و این ارقام دلگرم‌کننده نیز به حفظ ارزش پول سبز کمک کردند.

سطوح NZD/USD برای تماشا

نمودار هفتگی و روزانه هر دو چشم انداز صعودی را برای NZD نشان می دهد. در نمودار هفتگی، این جفت سومین پیشروی متوالی را تثبیت می کند. از هفت روز گذشته، کیوی در شش روز از آنها افزایش یافته است. علاوه بر این، هر دو شاخص قدرت نسبی (RSI) و واگرایی میانگین متحرک (MACD) نشان می‌دهند که خریداران برتری را دارند.

در صورت اصلاح به سمت نزولی، حمایت فوری در میانگین متحرک ساده 100 روزه (SMA) در 0.6218 و به دنبال آن علامت روانی 0.6200 و SMA 200 روزه در 0.6150 مشاهده می شود. از سوی دیگر، مقاومت ها در 0.6250 و سپس 0.6300 (بالاترین سطح 12 می) و منطقه 0.62320 قرار می گیرند.

نمودار روزانه NZD/USD

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.