قیمت بیت کوین در برابر دلار با CPI کاهش یافت زیرا معامله گران آسیا و اقیانوسیه برای تأثیرگذاری آماده می شوند

بیت کوین، BTC/USD، CPI، احساسات بازار، دلار آمریکا، چشم انداز فنی – نکات صحبت بازارهای آسیا-اقیانوسیه به دلیل نرمی گسترده دلار آمریکا برای باز شدن بیشتر آماده می شوند سقوط وال استریت احتمالا امروز بر بازارهای آسیا و اقیانوسیه کشیده خواهد شد وضعیت فنی BTC/USD به ضرر بیشتر پس از افت شدید اشاره دارد توصیه

کد خبر : 255096
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۱۷
قیمت بیت کوین در برابر دلار با CPI کاهش یافت زیرا معامله گران آسیا و اقیانوسیه برای تأثیرگذاری آماده می شوند


بیت کوین، BTC/USD، CPI، احساسات بازار، دلار آمریکا، چشم انداز فنی – نکات صحبت

  • بازارهای آسیا-اقیانوسیه به دلیل نرمی گسترده دلار آمریکا برای باز شدن بیشتر آماده می شوند
  • سقوط وال استریت احتمالا امروز بر بازارهای آسیا و اقیانوسیه کشیده خواهد شد
  • وضعیت فنی BTC/USD به ضرر بیشتر پس از افت شدید اشاره دارد

توصیه شده توسط توماس وست واتر

مقدمه ای بر تجارت اخبار فارکس

چشم انداز روز چهارشنبه آسیا و اقیانوسیه

بازارهای آسیا-اقیانوسیه پس از تشدید احساسات بازار یک شبه در جریان معاملات نیویورک، قرار است سقوط کنند. چاپ شگفت‌انگیز شاخص قیمت مصرف‌کننده آمریکا (CPI) در ماه اوت، بازدهی کوتاه‌مدت خزانه‌داری را بالاتر برد که باعث افزایش دلار آمریکا شد. شاخص Nasdaq-100 با بتا بالا (NDX) 5.54 درصد کاهش یافت که بدترین کاهش درصد روزانه آن در سال بود. میانگین صنعتی داوجونز 3.94 درصد کاهش یافت. CPI ایالات متحده 0.1٪ نسبت به ماه گذشته و 8.3٪ به صورت سالانه افزایش یافت. این بالاتر از 0.0٪ و 8.1٪ افزایش برآورد شده بود. در حالی که نرخ اصلی از 8.5 درصد کاهش یافت، تورم اصلی – معیاری که قیمت مواد غذایی و انرژی را کاهش می‌دهد – نسبت به جولای 0.6 درصد افزایش یافت.

نرخ 2 ساله ایالات متحده در طول معاملات نیویورک تا 20 واحد پایه افزایش یافت. این باعث شد که اسپرد بازده 10 ساله/2 ساله، پیش بینی کننده رکودی که از نزدیک دنبال می شود، به عمیق ترین وارونگی خود از اوت تا کنون برسد. دلار آمریکا در برابر همتایان اصلی خود افزایش یافت. دلار استرالیا و دلار کیوی دو تا از بزرگترین بازنده ها بودند. یورو و پوند انگلیس نیز به شدت پایین تر بودند، اگرچه نسبتاً بهتر از همتایان خود در APAC بودند.

شروع می شود در:

اکنون زندگی کنید:

20 سپتامبر

( 02:09 GMT )

توصیه شده توسط توماس وست واتر

آماده سازی هفتگی تجارت کالا

برای وبینار ثبت نام کنید

همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید

وبینار به پایان رسید

قیمت طلا و نقره کاهش یافت. XAG/USD تحت فشار فروش شدیدتری قرار گرفت، اگرچه پس از یک حرکت بزرگ در روز دوشنبه، این هفته همچنان بالا است. سوآپ های شاخص یک شبه در اعلامیه سیاست FOMC در 22 سپتامبر پس از چاپ CPI، شانس 35 درصدی برای افزایش نرخ 100 واحدی را نشان می دهد. فضای ارزهای دیجیتال حساس به ریسک یکی دیگر از قربانیان حرکت کاهش ریسک بود. بیت کوین حدود 10 درصد سقوط کرد و اتریوم بیش از 7 درصد سقوط کرد. بر اساس ویجت شمارش معکوس گوگل، «ادغام» شبکه اتریوم تقریباً به پایان رسیده است، و تنها بیش از 28 ساعت به پایان آن باقی مانده است.

نرخ رشد تولید ناخالص داخلی (GDP) در سه ماهه دوم نیوزیلند ریسک رویداد را برای فردا به همراه دارد. با این حال، قیمت امروز ضعیف است، به طوری که سفارشات ماشین آلات ژاپنی برای ماه ژوئیه و شاخص رویتر تانکان برای ماه سپتامبر برنامه ریزی شده است. رشد تولید ناخالص داخلی نیوزیلند بر اساس 1 درصد افزایش یافته است. اواخر امروز، به روز رسانی تولید صنعتی هنگ کنگ در سه ماهه دوم این روز را به پایان خواهد رساند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، حسابداران آمریکایی ممکن است طی چند روز آینده وارد هنگ کنگ شوند. مشخص نیست که آیا حسابرسان هیئت نظارت بر حسابداری شرکت های دولتی مجاز خواهند بود از قوانین قرنطینه چشم پوشی کنند، که شروع کار را چند روز به تاخیر می اندازد. علی بابا یکی از اولین شرکت هایی خواهد بود که صورت های مالی خود را تحویل می دهد، اگرچه اطمینان در مورد چگونگی ادامه این فرآیند نیز نامشخص است.

توصیه شده توسط توماس وست واتر

ویژگی های معامله گران موفق

چشم انداز فنی BTC/USD

قیمت بیت کوین در روز سه شنبه حدود 10 درصد کاهش یافت و تقریباً تمام سودهای ماه سپتامبر آن را کاهش داد. کاهش میانگین متحرک 100 روزه برای BTC بسیار زیاد بود، همانطور که SMA در اواسط آگوست انجام داد. قیمت‌ها از طریق فیبوناچی اصلاحی 61.8% و SMA 20 روزه قبل از تعدیل در حدود 20280 سقوط کردند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) به زیر نقطه میانی خود سقوط کرد، در حالی که MACD به سمت خط سیگنال خود پایین آمد. این نوسان سازها از این مورد برای ضررهای بیشتر در روزهای آینده پشتیبانی می کنند. 78.6% Fib درست بالای محدوده بالایی یک منطقه حمایتی قرار دارد که از ژوئن در حال بازی بوده است. کاهش قیمت ها باعث می شود که قیمت ها در سطوحی قرار بگیرند که از سال 2020 معامله نشده اند.

نمودار روزانه BTC/USD

نمودار بیت کوین

نمودار ایجاد شده با TradingView

— نوشته شده توسط توماس Westwater، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.