قیمت آیفون ۱۳ پرو نصف شد!

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز به نقل از هوشمند نیوز، Woot یکی از فروشگاه‌های معروف‌ درزمینه‌ی فروش محصولات اپل مانند گوشی آیفون و مک بوک و ایرپاد است که این‌ بار نسخه‌ی ریفربیشد گوشی‌های دو سال پیش اپل را با قیمت استثنایی عرضه می‌کند. براساس گزارش زومیت، گوشی‌های ریفربیشد محصولاتی هستند که به‌دلیل مشکلات فنی

کد خبر : 468386
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲:۰۳
قیمت آیفون ۱۳ پرو نصف شد!

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از هوشمند نیوز، Woot یکی از فروشگاه‌های معروف‌ درزمینه‌ی فروش محصولات اپل مانند گوشی آیفون و مک بوک و ایرپاد است که این‌ بار نسخه‌ی ریفربیشد گوشی‌های دو سال پیش اپل را با قیمت استثنایی عرضه می‌کند.

براساس گزارش زومیت، گوشی‌های ریفربیشد محصولاتی

هستند که به‌دلیل مشکلات فنی مرجوع و پس‌ از تعمیر، دوباره در فروشگاه‌های رسمی اپل یا فروشگاه‌های غیررسمی با قیمت استثنایی فروخته می‌شوند.

فروشگاه Woot آیفون ۱۳ پرو ریفربیشد را با قیمت استثنایی ۴۹۰ دلار می‌فروشد. قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرو در زمان عرضه ۹۹۹ دلار بود. شهریور ۱۴۰۰، اپل این گوشی را همراه با آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۳ پرو مکس رونمایی کرد. اپل همچنان آیفون ۱۳ را به‌طور مستقیم می‌فروشد؛ اما فروش رسمی مدل‌های دیگر این خانواده متوقف شده است.

قیمت آیفون ۱۳ پرو نصف شد!

آیفون ۱۳ پرو از پردازنده‌ی اختصاصی اپل A۱۵ Bionic همراه با نمایشگر ۶٫۱ اینچی اولد (با نام تجاری Super Retina XDR) و قابلیت پروموشن بهره می‌برد. گوشی سال ۲۰۲۱ کوپرتینویی‌ها به سه‌ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی عریض و فوق‌عریض و تله‌فوتو مجهز است.

محصول بعدی فروشگاه Woot که تخفیف شگفت‌انگیزی خورده، ساعت هوشمند اپل واچ سری ۷ است. قیمت ساعت هوشمند اپل واچ سری ۷ نسخه‌ی ۴۱ میلی‌متری GPS نزدیک به ۳۹۹ دلار است؛ اما مدل ریفربیشد این محصول با قیمت ۲۰۰ دلار در فروشگاه Woot عرضه می‌شود.

اپل واچ سری ۷ با نمایشگر پرنور ۱٬۰۰۰ نیت و حسگر پایش ضربان قلب و اکسیژن خون انتخاب مناسبی برای ورزش‌کارها و افراد معمولی است. این ساعت هوشمند از جدیدترین به‌روزرسانی‌های watchOS اپل هم پشتیبانی می‌کند.

رنگ مشکی مجیک کیبورد اپل با تاچ آی‌دی یکی از انتخاب‌های جذاب‌ برای کاربران مک‌ بوک‌ است. فروشگاه اینترنتی آمازون این محصول را با قیمت ۱۹۹ دلار می‌فروشد؛ اما کاربران آمریکایی می‌توانند مجیک کیبورد را با تخفیف ویژه و قیمت استثنایی ۱۷۰ دلار از فروشگاه Woot تهیه کنند.

فروشگاه اینترنتی Woot محصولات ریفربیشد را با ضمانت یک‌ساله برای اطمینان از کیفیت و سالم‌بودن آن‌ها می‌فروشد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.