قوانین دادگاه ورشکستگی ایالات متحده، سپرده های سلسیوس متعلق به شرکت – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] دادگاه ورشکستگی نیویورک حکم داده است که سپرده‌ها در حساب‌های با سود بالا متعلق به سلسیوس، شرکت وام‌دهنده ارزهای رمزنگاری‌شده سابق است که در ماه ژوئیه برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 اقدام کرد. این تصمیم سابقه‌ای را ایجاد می‌کند که ممکن است بر وضعیت سایر موارد مشابه مربوط به شرکت‌های رمزنگاری مانند Blockfi

کد خبر : 302528
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
قوانین دادگاه ورشکستگی ایالات متحده، سپرده های سلسیوس متعلق به شرکت – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

دادگاه ورشکستگی نیویورک حکم داده است که سپرده‌ها در حساب‌های با سود بالا متعلق به سلسیوس، شرکت وام‌دهنده ارزهای رمزنگاری‌شده سابق است که در ماه ژوئیه برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 اقدام کرد. این تصمیم سابقه‌ای را ایجاد می‌کند که ممکن است بر وضعیت سایر موارد مشابه مربوط به شرکت‌های رمزنگاری مانند Blockfi و FTX تأثیر بگذارد.

سلسیوس مالکیت سپرده های کاربران را به دست می آورد

یک دادگاه ورشکستگی در ایالات متحده یک حکم کلیدی در تعارض سلسیوس، یک شرکت وام دهنده سابق ارزهای دیجیتال، و مشتریانش بر سر مالکیت سپرده ها صادر کرده است. قاضی مارتین گلن، از دادگاه ورشکستگی مستقر در نیویورک، به نفع شرکت رای داد و اظهار داشت که این شرکت بر این وجوه حق دارد و به آن اجازه می‌دهد از دارایی‌ها به هر نحوی استفاده کند، از جمله وام دادن، فروش، و تعهد این دارایی‌ها. اهداف سرمایه گذاری

این شرکت در 15 سپتامبر درخواستی را برای دریافت تاییدیه برای فروش 23 میلیون دلار از انبار استیبل کوین خود ارائه کرده بود و این حکم مسیر را برای تکمیل این عملیات برای شرکت آزاد می کند. این تصمیم بیان می‌کند که شرایط خدمات سلسیوس، توافقی که همه کاربران باید قبل از ارائه خدمات توسط شرکت تأیید کنند، در ایجاد مالکیت این وجوه سپرده‌گذاری شده به نفع شرکت «بدون ابهام» بود.

کاربران متاثر و پیامدهای آن

این حکم ممکن است بر سایر موارد مربوط به شرکت‌هایی که از مزایای ورشکستگی فصل 11 استفاده کرده‌اند، مانند Blockfi و FTX، تأثیر بگذارد. 600000 مشتری شرکت وام دهنده تحت تأثیر این تصمیم قرار می گیرند که بخشی از برنامه Earn بودند که سود بالایی به حساب های آنها داشت که حاوی 4.2 میلیارد دلار ارز دیجیتال بود. این مشتریان اکنون به عنوان طلبکاران بدون وثیقه طبقه بندی می شوند که احتمالاً بر اندازه و اهمیت مطالبات آنها در آینده تأثیر می گذارد.

این به شرکت اجازه می دهد تا بخشی از وجوه را برای تامین مالی رویه های فصل 11 خود استفاده کند. پیش از این، این شرکت پیش از دادگاه های ورشکستگی اعلام کرده بود که تنها تا ماه مارس می تواند با بودجه فعلی خود، عملیات مالی خود را تامین کند.

فرآیندهای ورشکستگی درجه سانتیگراد بر حریم خصوصی مشتریان آن نیز تأثیر گذاشته است، زیرا پرونده ای حاوی جزئیات نام کاربری، تراکنش ها و دارایی های هر کاربر صرافی در ماه اکتبر منتشر شد. به گفته برخی از کاربران، بیش از 18.6 گیگابایت داده مربوط به بیش از 14000 مشتری صرافی در آن زمان فاش شد که این وضعیت به عنوان یکی از فاحش ترین نقض حریم خصوصی در تاریخ ارزهای دیجیتال شناخته شد.

نظر شما درباره حکم مالکیت وجوه واریز شده در حساب های سلسیوس چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، photo_gonzo / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.