قوانین دادگاه عالی بریتانیا برای کنار گذاشتن حکم موقت موقت علیه Binance – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] یک دادگاه عالی در بریتانیا اخیراً حکم مالکیتی را که علیه صرافی ارز دیجیتال Binance صادر شده بود، کنار گذاشت. بایننس در درخواست خود برای به چالش کشیدن این حکم گفت که این اقدام بدون اطلاع قبلی انجام شده است. بایننس همچنین گفت که نمی‌تواند با این حکم مطابقت کند، زیرا پس از انتقال

کد خبر : 356054
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۴:۳۰
قوانین دادگاه عالی بریتانیا برای کنار گذاشتن حکم موقت موقت علیه Binance – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

یک دادگاه عالی در بریتانیا اخیراً حکم مالکیتی را که علیه صرافی ارز دیجیتال Binance صادر شده بود، کنار گذاشت. بایننس در درخواست خود برای به چالش کشیدن این حکم گفت که این اقدام بدون اطلاع قبلی انجام شده است. بایننس همچنین گفت که نمی‌تواند با این حکم مطابقت کند، زیرا پس از انتقال دارایی‌های کریپتو به‌طور تقلبی مورد بحث صادر شد.

شاکی بدون اطلاع قبلی علیه بایننس اقدام کرد

دادگاه عالی بریتانیا اخیراً حکم به کنار گذاشتن یک حکم موقت موقت علیه صرافی ارزهای دیجیتال Binance داد. دستور موقت، که بایننس را ملزم به حفظ مقدار مشخصی از ارزهای دیجیتال می‌کرد، پس از آن صادر شد که قربانی کلاهبرداری ارزهای دیجیتال ادعا کرد که وجوه دزدیده شده را در صرافی رمزنگاری ردیابی کرده است.

طبق پست اخیر در وبلاگ شرکت حقوقی هربرت اسمیت فری‌هیلز، صدور حکمی علیه بایننس یکی از اولین موارد شناخته شده است که در آن یک صرافی ارز دیجیتال اعطای حکم انحصاری را به چالش کشیده است. دستور انحصاری که در 18 اکتبر 2022 صادر شد، در رابطه با 470904 استیبل کوین USDT صادر شد که در حساب های کاربری Binance ردیابی شده بودند.

با این حال، پس از اعطای این حکم، بایننس برای کنار گذاشتن این حکم درخواست داد. صرافی کریپتو استدلال می‌کند که شاکی بدون اطلاع قبلی به دنبال صدور حکم بوده است. بایننس همچنین استدلال کرد که از آنجایی که پس از انتقال وجوه مورد نظر اعطا شده بود، امکان انطباق با این دستور وجود نداشت.

عملاً برای Binance غیرممکن بود که با این دستور عمل کند، زیرا USDT مورد بحث به آدرس وجوه جمع‌شده مرکزی آن منتقل شده بود، جایی که قبل از ابلاغ دستور، در جریان عادی تجارتش مخلوط و پراکنده شده بود. بایننس گفت.

علاوه بر کنار گذاشتن دستور قضایی، دادگاه عالی همچنین شاکی را موظف کرد «هزینه‌های بایننس درخواست را بر اساس غرامت به مبلغ 90000 پوند بپردازد. [$113,685.00]”

خطرات قانونی برای قربانیان کلاهبرداری رمزنگاری

در همین حال، در همان پست وبلاگ، این شرکت حقوقی به دنبال این بود که به تفاوت بین صدور حکم قانونی علیه مالک حساب و ارائه این “در صرافی به عنوان شخص ثالث” در مقابل شناسایی صرافی رمزنگاری به عنوان پاسخ دهنده اشاره کند.

این شرکت حقوقی همچنین استدلال می‌کند که اگر حکمی علیه صرافی ارز دیجیتال «به‌طور نامناسبی دریافت شود» و بعداً «تخلیه شود»، ممکن است قربانی کلاهبرداری «با حکم هزینه‌های نامطلوب قابل توجهی مواجه شود». بنابراین، قبل از درخواست حکم، هربرت اسمیت فری‌هیلز، که برای بایننس در رابطه با این ادعا عمل می‌کند، گفت که مشاوران حقوقی قربانیان کلاهبرداری رمزنگاری باید ابتدا موقعیت یک صرافی ارز دیجیتال را از سایر متهمان تشخیص دهند.

آنها همچنین باید در نظر بگیرند که آیا مبنای مناسبی برای درخواست علیه صرافی بدون اطلاع قبلی وجود دارد یا خیر. این پست وبلاگ اضافه می کند که مشاوران حقوقی باید مراقب باشند که دارایی های قابل شناسایی در هنگام ارائه درخواست وجود داشته باشد.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، 24K-Production / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.