قوانین دادگاه عالی اوگاندا برای حمایت از ممنوعیت رمزنگاری بانک مرکزی – اخبار آفریقا بیت کوین

[ad_1] یک قاضی دادگاه عالی در اوگاندا اخیراً درخواستی را رد کرد که به دنبال لغو دستورالعمل بانک اوگاندا بود که نهادها و افراد دارای مجوز را از تسهیل تراکنش‌های رمزنگاری منع می‌کرد. قاضی موسی سکانا در حکم خود اصرار داشت که ممنوعیت رمزنگاری بانک مرکزی به منزله نقض حقوق مالکیت نیست. کریپتوکارنسی یک سیستم

کد خبر : 350744
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
قوانین دادگاه عالی اوگاندا برای حمایت از ممنوعیت رمزنگاری بانک مرکزی – اخبار آفریقا بیت کوین

[ad_1]

یک قاضی دادگاه عالی در اوگاندا اخیراً درخواستی را رد کرد که به دنبال لغو دستورالعمل بانک اوگاندا بود که نهادها و افراد دارای مجوز را از تسهیل تراکنش‌های رمزنگاری منع می‌کرد. قاضی موسی سکانا در حکم خود اصرار داشت که ممنوعیت رمزنگاری بانک مرکزی به منزله نقض حقوق مالکیت نیست.

کریپتوکارنسی یک سیستم پرداخت «تعریف نشده» در اوگاندا

دادگاه عالی در اوگاندا اخیراً درخواستی را رد کرد که به دنبال اصلاح دستورالعمل بانک مرکزی بود که تراکنش‌های ارزهای دیجیتال را ممنوع می‌کرد. در حکم خود، قاضی دادگاه، موسی سکانا، اصرار داشت که بخشنامه آوریل 2022 بانک اوگاندا (BOU) حقوق مالکیت فردی را نقض نمی کند. در عوض، این دستورالعمل تلاشی از سوی بانک مرکزی برای قانونی نکردن “سیستم تعریف نشده به عنوان ابزار پرداخت در اوگاندا” است.

همانطور که قبلاً توسط Bitcoin.com News در ماه مه 2022 گزارش شده بود، BOU به طرفین هشدار داد که دستورالعمل خود را نادیده می گیرند که از استناد به اختیارات خود تحت بخش 13 (l) (b) و (f) قانون NPS، 2020 برای هر موردی تردید نخواهد کرد. دارندگان پروانه ای که ناقض دستورالعمل فوق تشخیص داده می شوند.»

بلافاصله پس از صدور این دستورالعمل، سیلور کایوندو، یک تاجر ارز دیجیتال اوگاندا، از طریق دادگاه عالی به دنبال جبران خسارت بود. علاوه بر اینکه دادگاه باید دارایی‌های دیجیتالی مشروع ارزهای دیجیتال را اعلام کند، کایوندو همچنین از دادگاه خواست دستورالعمل بانک مرکزی را کنار بگذارد.

دستورالعمل رمزنگاری بانک اوگاندا به درستی صادر شده است

با این حال، در حکم علیه درخواست Kayondo، قاضی Ssekaana گفت که BOU در هنگام صدور دستورالعمل به درستی عمل کرد.

«متقاضی نمی تواند ادعای توقعات مشروع را صرفاً به این دلیل داشته باشد که بیانیه عمومی همان را غیرقانونی نکرده است. این بیانیه به متقاضی یا سایر ذینفعان قول نداده است که ارزهای دیجیتال در اوگاندا مجاز خواهند بود یا هرگز تحت نظارت قرار نخواهند گرفت. قاضی سکانا اظهار داشت: انتظار مشروع مربوط به قولی در رابطه با وضعیت موجود است که ادامه خواهد داشت، یا به منفعت، مزیت یا اقدامی در آینده که مقام از آن پیروی خواهد کرد.

قاضی همچنین اضافه کرد که دستورالعمل BOU به وضوح موضع اوگاندا را در رابطه با ارزهای رمزنگاری شده بیان می‌کند و «زمینه را نمی‌توان برای استنباط هرگونه سود یا قول قانونی تحریف کرد». Ssekaana همچنین به هر یک از طرفین دستور داد تا هزینه های طرح موضوع را در دادگاه متقبل شوند.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.