قهرمانان بازار گردشگری ایران چه کسانی هستند؟

[ad_1] ایسنا/خراسان رضوی معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: قهرمانان بازار گردشگری به ارزش‌های مدنظر مشتریان خود توجه کرده و معتقدند همیشه و در همه حال باید مهیای میزبانی شایسته از افرادی باشند که آن‌ها را انتخاب کرده‌اند و اساس و مهره حیاتی کسب‌وکارشان هستند. احمد دیناری در گفت‌وگو با

کد خبر : 395245
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۲۳
قهرمانان بازار گردشگری ایران چه کسانی هستند؟

[ad_1]

ایسنا/خراسان رضوی معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: قهرمانان بازار گردشگری به ارزش‌های مدنظر مشتریان خود توجه کرده و معتقدند همیشه و در همه حال باید مهیای میزبانی شایسته از افرادی باشند که آن‌ها را انتخاب کرده‌اند و اساس و مهره حیاتی کسب‌وکارشان هستند.

احمد دیناری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص صفت‌های ویژه‌ای که برای قهرمانان بازار گردشگری به کار می‌رود، اظهار کرد: انرژی لازم برای انجام صحیح کارها از طریق شور، شوق و انگیزه حاصل می‌شود که غالبا امری درونی است و این صفت بی‌چون و چرای قهرمانان بازار گردشگری به شمار می‌رود. افرادی که با شناخت کافی پا به این عرصه گذاشتند و کارشان را دوست دارند، خود باعث می‌شود مشتریان بیشتری به سمت آن‌ها جذب شود و این جذابیت برای‌شان پول‌ساز است.

وی اضافه کرد: چنانچه به کاری که در صنعت گردشگری انجام می‌دهید متعهد باشید و به آن علاقه و شور، شوق و هیجان کافی داشته باشید می‌توانید انرژی مورد نیاز برای یادگیری مستمر، توانمندسازی، بهبود و نوآوری را کسب کنید. همچنین این روش کسب‌وکار گردشگری با بالاترین کیفیت، تمایز و سازگار با رسالت و ارزش‌هایی است که مشتریان می‌توانند از خدمات فرد بهره برند.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی عنوان کرد: قهرمانان بازار گردشگری ایران به کارشان به عنوان علاقه و رسالت می‌نگرند نه صرفا یک شغل، بنابراین همواره سعی می‌کنند میکل‌آنژ زمینه شغلی خود باشند و کارشان را با شور، شوق و هنرمندانه انجام دهند.

وی افزود: قهرمانان بازار گردشگری ایران به اینکه چه می‌خواهند و اینکه آن را به دست خواهند آورد، ایمان دارند. آن‌ها با علاقه‌ای که به کار خود دارند و با تلاش، پشتکار، تاب‌آوری، عمل‌گرایی و استفاده از توان فردی و تیمی خود به موفقیت نهایی دست می‌یابند، چراکه معتقد هستند نیروی فردی که به هدفی معتقد است برابر با نیروی ۹۹ نفر است که تنها به آن علاقه‌مندند. آن‌ها معتقدند عقیده و ایمان فرمانده مغز است و آنچه می‌تواند درمان بسیاری از چالش‌ها و مشکلات پیش‌روی‌شان در صنعت گردشگری باشد، عقیده و ایمان است.

قهرمانان بازار گردشگری باید اهداف خود را در جهت کسب‌وکارشان تنظیم کنند

دیناری خاطرنشان کرد: قهرمانان بازار گردشگری خوب دانسته و می‌دانند باید از روش‌هایی استفاده کنند که با آن‌ها امکانات خود را در جهت اهداف کسب‌وکارشان تنظیم کنند مانند استراتژی‌ها و راهبردهای عملیاتی که منطبق بر بازار حاکم بر گردشگری ایران است.

وی ادامه داد: آن‌ها ضمن تهیه و اجرای یک طرح بازاریابی کاربردی و ارزیابی صحیح آن، تلاش می‌کنند از بازاریابی تک عنصری و صرفا تمرکز بر یک روش یا استراتژی مانند تبلیغات یا قیمت پرهیز کرده و آمیخته‌ای از استراتژی‌ها را به کار می‌گیرند تا به این وسیله از طریق کوتاه‌ترین، مؤثرترین و کم هزینه‌ترین روش‌ها به اهداف از پیش تعیین شده بازاریابی کسب‌وکار خود دست پیدا کنند.

قهرمانان بازار گردشگری باید درصدد درک ارزش‌های گردشگران گام بردارند

وی تصریح کرد: قهرمانان بازار گردشگری به ارزش‌های مدنظر مشتریان خود توجه کرده و معتقدند همیشه و در همه حال باید مهیای میزبانی شایسته از افرادی باشند که آن‌ها را انتخاب کرده‌اند و اساس و مهره حیاتی کسب‌وکارشان هستند. بنابراین مشتری‌مداری، احترام‌داری و خلق ارزش و شگفتی را سرلوحه امور و فعالیت‌های خود قرار داده و همواره درصدد درک ارزش‌های ایشان هستند.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: قهرمانان بازار گردشگری علاقه دارند مشتریان پس از دریافت خدمات، آن‌ها را با کلمات، صفات پسندیده و مثبت یاد کنند و بگویند که این خرید ارزش داشت یا خرید ارزشمندی بود.

وی گفت: درک ارزش‌ها و اطمینان دادن به مشتریان جهت خرید، نفع خود را در نفع مشتری دیدن، توجه به کوچک‌ترین خواسته‌های‌شان و ارائه خدمات با کیفیت بالا از جمله شاخص‌هایی هستند که مورد توجه و اهتمام قهرمانان بازار گردشگری ایران قرار می‌گیرد. در واقع درک ارزش در کسب‌وکار گردشگری یک استراتژی مهم برای مراقبت و حفظ مشتریان است. افزایش رضایت‌مندی مشتری، کلید اصلی مدیریت روابط سودآور در کسب‌وکار به شمار می‌رود.

دیناری افزود: در صنعت انسان محور و اجتماع محوری مانند گردشگری، نیروی صمیمیت، مردم‌داری و به عبارت بهتر با مردم خوب تا کردن است که رمز پیروزی و موفقیت محسوب می‌شود و پول یا سرمایه به تنهایی برای موفقیت و پیشی گرفتن از رقبا در بازار گردشگری کافی نیست.

وی بیان کرد: متاسفانه در این حوزه در سال‌های اخیر شاهد ورود افرادی به صنعت گردشگری و هتل‌داری هستیم که هیچ غرابتی با آن نداشته و صرفا پول را محور پیشبرد اهداف خود قرار داده‌اند و از مردم‌داری، مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی مؤثر، آموزش، آداب و پروتکل‌های حاکم بر این صنعت نرم فاصله زیادی دارند که من این دسته از بازیگران متوهم عرصه گردشگری و هتل‌داری را بازندگان نوکیسه بازار گردشگری ایران می‌نامم.

مشورت از شاخص‌های صنعت نرم گردشگری است

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی اظهار کرد: خوش اخلاقی، رعایت احترام، مشورت، گذشت، تواضع و افتادگی، تعامل، صبر و تحمل و تفقد و رسیدگی به امور مشتریان از جمله شاخص‌ها و نشانه‌های صمیمیت و مردم‌داری در صنعت نرم گردشگری است. قهرمانان بازار گردشگری ایران به خوبی می‌دانند که مهربانی و خوب تا کردن با مردم، مهم‌ترین راه حفظ و موفقیت کسب‌وکار است و همواره تلاش می‌کنند کارکنان و مشتریان را عضو یک خانواده بدانند و حس خوب ارزش داشتن را در آن‌ها ایجاد کنند.

قهرمانان بازار گردشگری ایران موج‌ساز هستند نه اسیران موج

وی با بیان اینکه قهرمانان بازار گردشگری ایران موج‌ساز هستند نه اسیران موج، عنوان کرد: آن‌ها با  زمانه پیش می‌روند و به طور مداوم در تلاش هستند تا نسبت به ارتقاء دانش تخصصی، مهارتی و همچنین تجربه خود در صنعت گردشگری اقدام کنند. همچنین از توهم دانایی بیزارند و خود و کارکنانشان را در معرض آموزش‌های مداوم و تکنولوژی قرار می‌دهند. آن‌ها می‌دانند که دانایی، توانایی است و در این بازار پررقابت گردشگری تنها راه ایجاد مزیت رقابتی، تمایز، تفاوت و پیشی گرفتن از رقبا، پرداختن به آموزش است.

دیناری اضافه کرد: قهرمانان بازار گردشگری خوب می‌دانند که قطع آموزش و به‌روز نبودن مساوی است با گام نهادن در مسیری تاریک و مبهم که انتهای آن مشخص نیست و این رویکرد و نگرش غلط، هزینه‌های گزافی برای آن‌ها به همراه خواهد داشت، بنابراین سعی می‌کنند با زمانه پیش بروند تا مانند دایناسورها نسل‌شان منقرض نشود.

وی با اشاره به اینکه مشورت گرفتن از دیگران ویژگی ممتاز افراد بالغ و قهرمان است، ادامه داد: مشورت گرفتن از متخصصان باتجربه مسیر حرکت در کسب‌وکار را روشن و دستیابی به اهداف را سهل‌تر می‌کند و بالعکس توهم دانایی باعث می‌شود افراد فعال در این حوزه به بیراهه بروند.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی تصریح کرد: قهرمانان بازار گردشگری خوب می‌دانند که با مشورت می‌توان طلا ذخیره کرد و خود رای بودن در کارها نتیجه‌ای جز شکست ندارد و باید خود را در عقل دیگران شریک کنند و معتقد هستند که راه صواب و درست از هیچ راهی بهتر از مشاوره به دست نمی‌آید.

دیناری ادامه داد: همچنین آن‌ها می‌دانند که مشورت گرفتن از دیگران مانند گذاشتن یک چراغ در کنار چراغ خودشان است و درنتیجه نور زیادی در مسیر حرکت خود خواهند داشت و راهشان روشن‌تر و هموارتر می‌شود.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.