قلعه نویی: تیم‌ملی را زیاد زدند که منصفانه نبود/ به حساس‌ترین بازی خود رسیده‌ایم

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت های آسیا گفت: حساس ترین بازی خود را پیش رو داریم. زحمات 5 بازی گذشته در این بازی است که به نتیجه برسیم. بعد از بازی با ژاپن با

کد خبر : 463358
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
قلعه نویی: تیم‌ملی را زیاد زدند که منصفانه نبود/ به حساس‌ترین بازی خود رسیده‌ایم

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت های آسیا گفت: حساس ترین بازی خود را پیش رو داریم. زحمات 5 بازی گذشته در این بازی است که به نتیجه برسیم. بعد از بازی با ژاپن با بازیکنان صحبت کردیم که در دوره‌های گذشته هم شما به این مرحله رسیده بودید، مهم این است که این بازی را فراموش و به بازی با قطر فکر کنید.

او ادامه داد: در بازی قبل، پیش از این که از ژاپن گل بخوریم، به ژاپن موقعیت ندادیم و حتی ما دو موقعیت خوب داشتیم. ما در برنامه خود که خارج کردن هافبک‌های ژاپن بود، موفق بودیم. قطر سرمایه‌گذاری زیادی داشته و میزبان هم است. ما هم تغییراتی در تیم ایجاد می‌کنیم و یقین داریم مهره‌های جدید هم بهترین عملکردشان را خواهند داشت.

قلعه‌نویی درباره مشکلاتی که میزبانی برای این تیم ایجاد کرده است مانند حضور هواداران در ورزشگاه و انتخاب داور عرب‌زبان برای بازی با قطر گفت: بخشی از سوال شما را باید AFC پاسخ دهد. ما از برنامه‌ریزی مسابقات خیلی ضرر کردیم و برای بازی با ژاپن هم زیر ۷۲ ساعت استراحت کردیم. در تصمیمات داوری هم VAR برای ما مهربان نبود و در یک صحنه داور می‌توانست در بازی با ژاپن صحنه را نگاه کند. در بحث داور فردا هم چون من در بحث فنی هستم، نباید ورود کنم. با این حال چون کشورهای و قاره‌های دیگر نگاه می‌کنند، عدالت رعایت خواهد شد چرا که فوتبال یک شعار با عنوان فیرپلی و بازی جوانمردانه دارد. باید از AFC بپرسید که چرا این کارها را کردند.

سرمربی تیم‌ملی درباره تاثیر پیروزی ۴ بر صفر ایران مقابل قطر در تورنمنت چهار جانبه اردن در بازی فردا بیان کرد: سوال شما را در دو بخش جواب می‌دهم. در تورنمنت اردن که انتقادات زیادی شد باید بگویم که سه تیم از آن چهار تیم در نیمه نهایی حضور دارند. یک مربی بود که می‌گفت بعضی بازی‌ها برای بازیکن است. من بعد از کنفرانس به بازیکنانم گفتم که ما باید به فکر بازی با قطر باشیم‌ و بازی ژاپن را فراموش کنیم. پس بازی با قطر در تورنمنت اردن را فراموش کرده‌ایم. من از بازیکنانم خواستم که هم باکیفیت‌تر، هم دونده‌تر و هم جنگنده‌تر از بازی ژاپن به مصاف قطر بروند. می‌خواهیم بعد از چند دهه به فینال برویم. من به اعتقاد دارم که این کار را می‌توانیم بکنیم. من همیشه گفتم که مهم‌ترین مشکل ما بازیکنان هستند، اگر روز خوبشان باشد ما می‌توانیم ببریم. رفتار مهدی طارمی هم اتحاد را در تیم نشان داد.

ادامه دارد…

بیشتر بخوانید:

چرا ایران مقابل قطر فقط هزار تماشاگر دارد؟

تیم ملی با این تغییر مقابل قطر/ترکیب احتمالی ایران را ببینید

از پرویزخان و حشمت خان تا برانکو و کی‌روش؛ این نیمه نهایی بالاخره فینال می‌شود؟

254 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.