قطعنامه سناتور ایالات متحده فروشگاه های هدایای کاپیتول را تشویق می کند تا ارزهای دیجیتال را بپذیرند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] یک قانونگذار ایالات متحده قطعنامه ای را ارائه کرده است که فروشگاه های هدیه کاپیتول را تشویق می کند تا پرداخت های ارز دیجیتال را بپذیرند. او تاکید کرد که قانونگذاران “باید دسترسی را افزایش دهند و حمایت ما از صنعت رو به رشد ارزهای دیجیتال را به کسانی که از کاپیتول هیل بازدید

کد خبر : 313355
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 ژانویه 2023 - 10:30
قطعنامه سناتور ایالات متحده فروشگاه های هدایای کاپیتول را تشویق می کند تا ارزهای دیجیتال را بپذیرند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

یک قانونگذار ایالات متحده قطعنامه ای را ارائه کرده است که فروشگاه های هدیه کاپیتول را تشویق می کند تا پرداخت های ارز دیجیتال را بپذیرند. او تاکید کرد که قانونگذاران “باید دسترسی را افزایش دهند و حمایت ما از صنعت رو به رشد ارزهای دیجیتال را به کسانی که از کاپیتول هیل بازدید می کنند، نشان دهند.”

سناتور آمریکایی از پرداخت های رمزنگاری شده حمایت می کند

سناتور آمریکایی تد کروز (R-TX) روز پنجشنبه اعلام کرد که قطعنامه پذیرش رمزارز را به عنوان مبادله پرداخت برای تراکنش ها (ACCEPT) مجدداً در کنگره معرفی کرده است. کروز اولین بار این قطعنامه را در نوامبر 2021 ارائه کرد. سناتور تگزاس گفت:

کریپتوکارنسی در حال ایجاد مشاغل جدید، تشویق کارآفرینان به اختراع ارزش های جدید و ایجاد پوشش های جدید در برابر تورم و ارائه فرصت های جدید است. همچنین به طور فزاینده ای به عنوان یک شکل امن پرداخت برای کالاها و خدمات استفاده می شود.

او افزود: «دقیقاً به همین دلیل است که ما اینجا در کنگره ایالات متحده باید دسترسی را افزایش دهیم و حمایت خود را از صنعت رو به رشد ارزهای دیجیتال به کسانی که از کاپیتول هیل بازدید می‌کنند، نشان دهیم.»

سناتور کروز توضیح داد که لایحه او «معمار کاپیتول، دبیر مجلس سنا و مدیر ارشد اداری مجلس نمایندگان را ملزم می‌کند تا فروشگاه‌های هدیه کاپیتول را تشویق کنند تا ارز دیجیتال را به عنوان نوعی پرداخت بپذیرند». آنها همچنین ملزم به عقد قرارداد با فروشندگانی هستند که ارز رمزنگاری شده را به عنوان پرداخت برای خدمات غذا و در دستگاه های خودپرداز در مجتمع Capitol می پذیرند.

کروز در ادامه گفت:

مزیت اضافی استفاده از ارز دیجیتال به عنوان نوعی پرداخت در کاپیتول این است که گردشگران خارجی را که هر ساله از پایتخت کشور ما بازدید می کنند، یک گزینه پرداخت امن و مطمئن بدون نیاز به پرداخت هزینه های مبادله ارز غیر ضروری و اغلب پرهزینه فراهم می کند.

این قانونگذار مدتهاست که سناتور طرفدار بیت کوین بوده است. در ماه مه سال گذشته، او گفت که نسبت به بیت کوین “به شدت صعودی” است. او در آن زمان خاطرنشان کرد: «من یک خرید هفتگی دارم که هر هفته بیت‌کوین را به‌طور خودکار می‌خرم، زیرا به میانگین‌گیری هزینه دلار اعتقاد دارم.

سناتور کروز همچنین در آوریل سال گذشته لایحه‌ای را برای منع فدرال رزرو از توسعه ارز دیجیتال بانک مرکزی مستقیم به مصرف کننده (CBDC) ارائه کرد که می‌تواند به عنوان ابزار نظارت مالی توسط دولت فدرال، مشابه آنچه در حال حاضر وجود دارد، استفاده کند. کروز خاطرنشان کرد که در چین اتفاق می افتد.

نظر شما در مورد اینکه سناتور تد کروز بر روی فروشگاه‌های هدایایی در کاپیتول هیل برای پذیرش پرداخت‌ها با ارزهای رمزپایه فشار می‌آورد چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.