قطار گردشگری دورود میزبان مسافران نوروزی

[ad_1] ایسنا/لرستان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از اختصاص یک‌ واگن از قطار گردشگری دورود به‌منظور سفر تفریحی مسافران نوروزی خبر داد. سیدامین قاسمی در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت صاحب‌الزمان مهدی موعود (عج) با اشاره به اینکه ۱۲ کمیته برای این ستاد تشکیل و برای هرکدام تکالیفی تعیین

کد خبر : 180553
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
قطار گردشگری دورود میزبان مسافران نوروزی

[ad_1]

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از اختصاص یک‌ واگن از قطار گردشگری دورود به‌منظور سفر تفریحی مسافران نوروزی خبر داد.

سیدامین قاسمی در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت صاحب‌الزمان مهدی موعود (عج) با اشاره به اینکه ۱۲ کمیته برای این ستاد تشکیل و برای هرکدام تکالیفی تعیین شده است، اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد درخواست‌های گردشگران تمام تلاش خود را در خصوص همکاری قطار گردشگری با این عزیزان به کار گرفتیم اما به علت حجم سفرهای سراسری فقط با یک واگن از این قطار به‌صورت اختصاصی برای تأمین سفر تفریحی گردشگران موافقت شد به نحوی که گردشگر در یک سفر یک‌روزه خود از مبدأ دورود به سمت تنگ‌هفت و جاذبه‌های طبیعی استان حرکت کرده و پس از صرف ناهار دوباره از طریق همان واگن امکان برگشت دارد.

وی در باب آمادگی کامل لرستان، تصریح کرد: کمیته برنامه‌ریزی و کنترل ترافیک درون‌شهری و برون‌شهری بر عهده نیروی انتظامی و پلیس راهور استان است که این‌ها در ایام نوروز به جد درصدد کنترل ترافیک و تسهیل عبور و مرور مسافران نوروزی هستند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان به‌منظور استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی خاطرنشان کرد: هرکدام از کمیته‌ها با آمادگی کامل آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند و امکان اسکان ۲۰ هزار نفر گردشگر به‌صورت شبانه‌روزی در سطح استان، اسکان ۱۰ هزار نفر در کلاس مدارس، ۳ هزار نفر در مراکز اقامتی هماهنگ شده و ۵ هزار نفر در مهمانسراهای ادارات، زائرسراها و خوابگاه‌های دانشجویی پیش‌بینی شده است.

قاسمی اضافه کرد: در این ستاد تمام تلاش ما بر این اساس است که مسافرینی که لرستان را به‌عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده‌اند، سفری سالم را تجربه کنند و سالم بودن بدین معناست که هم رعایت پروتکل‌های بهداشتی لحاظ شود هم بحث ایمنی سفر و پیشگیری از وقوع تصادفات.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.