«قصه رسیدن»، روی آنتن شبکه مستند می‌آید

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «قصه رسیدن»، تولید جدید شبکه مستند سیما است که از امشب (پنج‌شنبه ۲۲ مهرم)، روی آنتن می‌رود. این مجموعه ۱۳ قسمتی، به کارگردانی مشترک امیرحسین خلیل‌زاده و محمدرضا محب آل‌عبا، تولید شده است و قصه زنان و مردانی را روایت می‌کند که با سرمایه اندک موفق به تولید صنعتی شده‌

کد خبر : 116882
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
«قصه رسیدن»، روی آنتن شبکه مستند می‌آید

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «قصه رسیدن»، تولید جدید شبکه مستند سیما است که از امشب (پنج‌شنبه ۲۲ مهرم)، روی آنتن می‌رود. این مجموعه ۱۳ قسمتی، به کارگردانی مشترک امیرحسین خلیل‌زاده و محمدرضا محب آل‌عبا، تولید شده است و قصه زنان و مردانی را روایت می‌کند که با سرمایه اندک موفق به تولید صنعتی شده‌ و از نقطه صفر به پیشرفت قابل توجه رسیده‌اند.

خلیل‌زاده با اشاره به سوژه «قصه رسیدن» گفت: «در این مجموعه، افرادی را می‌بینیم که با دست خالی و بدون داشتن سرمایه، کارگاه تولیدی راه‌اندازی کرده و علیرغم چالش‌ها و موانع پیشرو به فعالیت خود ادامه داده‌اند. آنان در مواجهه با مشکلات ناامید نشده و با خلاقیت خود، امکان‌های گوناگونی را ایجاد کرده‌اند.»

وی درباره پیش‌تولید اثر خود گفت: «در مرحله پیش تولید، پژوهش‌های گسترده‌ای برای یافتن و گزینش سوژه‌ها انجام شد. تلاش کردیم افرادی را انتخاب کنیم که دغدغه تولید داشته باشند و با هر آن‌چه که در اختیار دارند، فعالیت تولیدی خود را آغاز و خلاقانه عمل کرده باشند. با توجه به استقبال مخاطبان شبکه مستند از «قصه رسیدن» که پیش‌تر نیز از این شبکه پخش شده بود، سری دوم آن در ۱۳ قسمت تولید و آماده پخش از این شبکه شده است.»

این کارگردان با اشاره به هدف خود از تولید این مستند گفت: «هدف از تولید و نمایش این مجموعه مستند این است که مخاطبان افرادی را ببینند که حتی در شرایط نابسامان دغدغه تولید داشته داشته و با دستی خالی مفید و مؤثر عمل کرده‌اند. با توجه به قالب تلویزیونی مجموعه و مخاطب گسترده این رسانه، تلاش کردیم تا روایت‌مان با قصه‌گویی همراه باشد و فراز و فرودهای زندگی و کار آنان در فضایی شاد و سرحال بیان شود. این موضوع کمک می‌کند تا مخاطب به سادگی با مجموعه و سوژه‌های آن ارتباط برقرار کند.»

خلیل‌زاده درباره سوژه اولین قسمت مجموعه «قصه رسیدن» گفت: «این قسمت، برشی از زندگی و فعالیت الیار رهبر، معماری است که با الهام از فرم‌های معماری معاصر ایران وسایل تزیینی و کاربردی تولید کرده است. این قسمت از برنامه، امروز پنج‌شنبه ۲۲ مهر، ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن خواهد رفت و بازپخش آن جمعه ساعت ۳ بامداد و ۱۳ است.»

۵۷۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.