قسام به دلایل متعددی به طوفان الاقصی روی آورد

[ad_1] به نقل از الجزیره، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد: ما به ملتمان به ویژه مبارزان و مقاومت افتخار می کنیم. صهیونیستها از قتل و کشتار برای رسیدن به اهداف استعماری خود بهره می برند. با وجود رژیم صهیونیستی که بر پایه غصب سرزمین فلسطین و قتل ملت فلسطین است، منطقه روی

کد خبر : 454872
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
قسام به دلایل متعددی به طوفان الاقصی روی آورد

[ad_1]

به نقل از الجزیره، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد: ما به ملتمان به ویژه مبارزان و مقاومت افتخار می کنیم. صهیونیستها از قتل و کشتار برای رسیدن به اهداف استعماری خود بهره می برند. با وجود رژیم صهیونیستی که بر پایه غصب سرزمین فلسطین و قتل ملت فلسطین است، منطقه روی امنیت و آرامش به خود نمی بیند.

وی بیان کرد: وقت آن رسیده است که بگویید، فروش میلیاردها دلار سلاح به رژیم صهیونیستی که زنان و کودکان را به قتل می رساند، کافی است. خواهان تلاش جهانی مردمی و رسمی برای مجرم دانستن صهیونیست‌ها هستیم. از آفریقای جنوبی برای شکایت علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی در دادگاه بین المللی و کیفرخواست مطرح شده ستایش می کنیم که یک رویداد تاریخی برای برملا کردن جنایات صهیونیست هاست. امیدواریم که رای منصفانه در توقف کشتار در غزه از دادگاه بین المللی صادر شود و عاملان کشتار محاکمه شوند.

هنیه گفت: قسام به دلایل مختلفی به طوفان الاقصی روی آورد که از بارزترین آنها تعدی اشغالگران به قدس و مسجدالاقصی و مردم فلسطین در کرانه باختری و ادامه محاصره غزه بود. ملت ما از مقاومت خود تا پس گیری حقوق مشروعش دست نخواهد کشید.

وی از کشورها و امت اسلامی و آزادگان جهان خواست که با تمام توان در راستای توقف حمله به مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری و دیگر مناطق اقدام کنند.

رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار داشت: به مردان مقاومت در لبنان، یمن، عراق و سوریه و نیز مردمی که در پایتخت های دنیا در حمایت از ملت فلسطین راهپیمایی می کنند، درود می فرستیم. زمان آن فرا رسیده است که با هم وارد نبرد سرنوشت ساز شویم و این در سایه کشتار اشغالگران و حمایت آمریکا و غرب از اشغالگران، ضروری است. خواهان تاسیس جبهه جهانی یاری مقاومت فلسطین هستم. خواهان تشکیل ائتلاف بین المللی تحت عنوان آزادی و عدالت برای فلسطین برای تداوم تلاشهای مردمی به منظور برملا کردن جنایات اشغالگران هستم. خواهان تشکیل ائتلاف انسانی برای کمک رسانی به مردم فلسطین درغزه هستم. حماس یک جنبش آزادیبخش فلسطینی است که با همه مردم فلسطین برای به سرانجام رسیدن آزادی و استقلال تعامل دارد.

وی بیان کرد: حماس راهبرد تعامل با همه کشورها، طیف های امت اسلامی و دنیا را دنبال می کند. حماس بر وحدت سرزمین، ملت و مساله فلسطین پایبند است و وحدت را برای پروژه آزادی از یوغ اشغالگران ضروری می داند. ما دنبال جنگ نیستیم بلکه دنبال آزادی هستیم.

310310

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.