قزاقستان مشاوره در مورد پیشنهادات برای بهبود تجارت رمزنگاری – مقررات بیت کوین نیوز را راه اندازی می کند

[ad_1] مقامات مالی در قزاقستان در حال شروع مشاوره عمومی در مورد پیش نویس تغییرات در چارچوب این کشور برای تجارت دارایی دیجیتال هستند. این پیشنهادها شامل اقداماتی برای کاهش خطرات در بازار ارزهای دیجیتال و بهبود ساختار پلتفرم‌های مبادلاتی است. مرکز مالی قزاقستان به دنبال اصلاح مفهوم خود برای تجارت دارایی های دیجیتال است

کد خبر : 315560
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
قزاقستان مشاوره در مورد پیشنهادات برای بهبود تجارت رمزنگاری – مقررات بیت کوین نیوز را راه اندازی می کند

[ad_1]

مقامات مالی در قزاقستان در حال شروع مشاوره عمومی در مورد پیش نویس تغییرات در چارچوب این کشور برای تجارت دارایی دیجیتال هستند. این پیشنهادها شامل اقداماتی برای کاهش خطرات در بازار ارزهای دیجیتال و بهبود ساختار پلتفرم‌های مبادلاتی است.

مرکز مالی قزاقستان به دنبال اصلاح مفهوم خود برای تجارت دارایی های دیجیتال است

اداره خدمات مالی آستانه، نهادی که بر مرکز مالی بین‌المللی آستانه (AIFC) نظارت دارد، مقاله‌ای را منتشر کرده است که جزئیات پیشنهادهایی را با هدف ارتقای اکوسیستم تنظیم‌شده قزاقستان برای عملیات ارزهای دیجیتال شرح می‌دهد.

این سند اقداماتی را برای کاهش ریسک های بازار در محیط تجاری تحت کنترل دولت پیشنهاد می کند. این نهاد نظارتی همچنین راه‌حل‌هایی را برای بهبود ساختار فعلی پلتفرم‌های رمزنگاری که در مرکز مالی کشور آسیای مرکزی کار می‌کنند، آماده کرده است.

پایگاه خبری کریپتو فورکلاگ به نقل از این اطلاعیه گزارش داد که از ساکنان AIFC و همچنین سایر افراد علاقه مند برای شرکت در این مشاوره دعوت شده است. مرجع مدیریت بازخورد عمومی را تا 25 فوریه می پذیرد.

پیشنهادات تایید شده به پیش نویس اصلاحات مفهوم تجارت دارایی های دیجیتال AIFC اضافه می شود که انتظار می رود اواخر امسال منتشر شود. از جمله مکانیسم هایی برای جلوگیری از سوء استفاده از بازار، محدود کردن ریسک های تسویه حساب و افشای اطلاعات به سرمایه گذاران است.

این ابتکار پس از آن صورت می گیرد که پارلمان نورسلطان لایحه ای را برای تنظیم فضای رمزنگاری کشور تصویب کرد. همراه با سایر قوانین قانونی، قانون “در مورد دارایی های دیجیتال در جمهوری قزاقستان” قوانینی را برای استخراج و گردش ارزهای دیجیتال معرفی می کند.

این قانون همچنین ایجاد یک رژیم مجوز برای استخراج کنندگان و صرافی های کریپتو را در نظر می گیرد تا جایگزین سیستم ثبت فعلی شود. قزاقستان به دنبال سرکوب این صنعت توسط چین به کانون معدن تبدیل شد و به دنبال تنظیم این بخش و فروش سکه های ضرب شده است.

هجوم ماینرها عامل کسری فزاینده قدرت در کشور شناخته شد و مقامات در حال سرکوب مزارع کریپتو غیرمجاز هستند. آنها همچنین تعدادی از پلتفرم های غیرقانونی تجارت کریپتو را حذف کرده اند زیرا تنها صرافی های ثبت شده در AIFC مجاز به ارائه چنین خدماتی هستند.

برچسب ها در این داستان

اصلاحات، مشاوره، رمزنگاری، دارایی‌های رمزنگاری، استخراج‌کنندگان رمزنگاری، استخراج رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، دارایی‌های دیجیتال، مبادلات، مبادلات، قزاقستان، قانون، قوانین، مجوز، استخراج‌کنندگان، استخراج، کاغذ، پیشنهادات، ثبت نام، مقررات، مقررات، تجارت

آیا فکر می کنید قزاقستان برای گسترش چارچوب قانونی خود برای دارایی های دیجیتال به منظور تبدیل شدن به هاب رمزنگاری منطقه ای اقداماتی انجام می دهد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.