قربانی: از جایی می‌آیم که همه را تهدید می‌کنند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیروز قربانی که چندی قبل از سرمربیگری تیم رایکا بابل برکنار شد پس از مطرح شدن ادعاهای مدیران این تیم پیرامون دخالت او در جذب بازیکن پولی در گفتگویی کوتاه به این موضوع واکنش نشان داد. پیروز قربانی در ابتدا در واکنش به اصرارش برای جذب بازیکن پولی بیان کرد: گاهی مواقع سکوت

کد خبر : 152339
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲:۳۸
قربانی: از جایی می‌آیم که همه را تهدید می‌کنند



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیروز قربانی که چندی قبل از سرمربیگری تیم رایکا بابل برکنار شد پس از مطرح شدن ادعاهای مدیران این تیم پیرامون دخالت او در جذب بازیکن پولی در گفتگویی کوتاه به این موضوع واکنش نشان داد.

پیروز قربانی در ابتدا در واکنش به اصرارش برای جذب بازیکن پولی بیان کرد: گاهی مواقع سکوت بهترین سلاح است و فقط باید به بعضی آدمها خندید که تلاش مذبوحانه ای می‌کنند که از غرق شدن خودشان جلوگیری کنند. گذشته منو کادرم و احمد تقوی، سعید رمضانی، حبیب شاکری و بقیه دوستانم مشخص است‌ و گذشته دوستان هم مشخص است‌. من اصلا رحمانیان را نمی‌شناختم و چندین و چند مورد جلسه با من گذاشتند بخاطر بازیکنانی که گرفته بودند و جرات نمی‌کردند مستقیم به من بگویند. یک بازی ۱۷ نفر بیشتر نبودیم و آمدند و به من گفتند می‌شود در این بازی این بازیکن را هم مسافرت ببری که من مخالفت کردم.

او ادامه داد: خود پدر آقای رحمانیان هم در تماسی که با من داشتند گفتند هفته دوم گفته بودند پیروز دو سه بازی نتیجه بد بگیرد او را برمی‌داریم. خدا را شکر می‌کنم که اتفاقاتی رقم می‌خورد که بیشتر به شرافت کاری خودم ایمان می‌آورم و نمی‌شود نظری داد و فقط می‌شود نگاه کرد و خندید به تلاش مذبوحانه ای که دوستان می‌کنند.

قربانی در پاسخ به این سوال که آیا چنین بازیکنانی در تیم بیشتر از ۵ نفر بودند گفت: آفتاب آمد دلیل آفتاب. شما اگر بخواهید من می‌گویم پول لباس های تیم ما را چه کسی داده است. این هم اگر خواستید من در اختیارتان قرار می‌دهم. حالا که دوستان دوست دارند من را در ماجرایی دخیل کنند من هم تا آخر آن می‌روم. من از روی به فوتبال آمدم و مربیگری را شروع کردم هدفم مبارزه با فساد بوده و تا آخر هم می‌روم. به تهدید ها گوش نمی‌دهم. خودم بچه جایی بوده که از اول همه را تهدید می‌کردم و دوستان فکر نکنند من می‌ترسم. فوتبال و محیط آن باید سالم و پاک شود.

بیشتر بخوانید:

حضور بازیکن مورد علاقه قلعه‌نویی در تمرینات گل‌گهر/عکس

عجیب اما واقعی؛ مذاکره مدیران استقلال با رسول خطیبی!

معرفی سه نامزد نهایی بهترین مربی سال ۲۰۲۱/عکس

258 256



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.