قرار گرفتن Crypto.com در معرض FTX کمتر از 10 میلیون دلار می گوید مدیر عامل – توکن CRO به عنوان وثیقه استفاده نمی شود – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] به گفته مدیر عامل Crypto.com، کریس مارسالک، شرکت او بخش زیادی از یک میلیارد دلاری را که در زمان سقوط صرافی ارز دیجیتال به FTX ارسال شده بود، بازیابی کرده است. با این حال، او اذعان کرد که در زمان فروپاشی FTX، قرار گرفتن Crypto.com در معرض پلتفرم کریپتو زیر 10 میلیون دلار بود.

کد خبر : 281203
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
قرار گرفتن Crypto.com در معرض FTX کمتر از 10 میلیون دلار می گوید مدیر عامل – توکن CRO به عنوان وثیقه استفاده نمی شود – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

به گفته مدیر عامل Crypto.com، کریس مارسالک، شرکت او بخش زیادی از یک میلیارد دلاری را که در زمان سقوط صرافی ارز دیجیتال به FTX ارسال شده بود، بازیابی کرده است. با این حال، او اذعان کرد که در زمان فروپاشی FTX، قرار گرفتن Crypto.com در معرض پلتفرم کریپتو زیر 10 میلیون دلار بود. Marszalek همچنین ادعا کرد که Crypto.com هرگز از توکن رمزنگاری خود به عنوان وثیقه استفاده نکرده است.

مدل کسب و کار Crypto.com

کریس مارشالک، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Crypto.com، اخیراً به دنبال کنندگان خود گفته است که وقتی FTX سقوط کرد، بیشتر 1 میلیارد دلاری که به پلتفرم صرافی از بین رفته ارسال شده بود، بازیابی شده است. به گفته مدیرعامل، زمانی که Crypto.com مجبور به اعلام ورشکستگی شد، Crypto.com در معرض FTX کمتر از 10 میلیون دلار بود.

در پاسخ به این گمانه زنی مبنی بر اینکه Crypto.com ممکن است صرافی رمزنگاری بعدی باشد که با مهاجرت کاربران به سبک FTX مواجه خواهد شد، مارسالک در 14 نوامبر اصرار داشت که طبق معمول در شرکتش تجارت بوده است. مارسالک در جلسه ای که توسط صرافی کریپتو ترتیب داده شده بود از من هر چیزی (AMA) صحبت کرد، همچنین تاکید کرد که تمرکز اصلی شرکت او خدمت به 70 میلیون مشتری به اضافه آن است که عمدتاً دارایی های رمزنگاری شده را خریداری و نگهداری می کنند.

رئیس Crypto.com همچنین ادعا کرد که مدل کسب‌وکار شرکت او با مدلی که FTX استفاده می‌کند متفاوت است.

شایعات افزایش معاملات و توقف برداشت

همانطور که توسط Bitcoin.com News گزارش شده است، رویه آشکار FTX در سوء استفاده از وجوه مشتریان در نهایت منجر به سقوط آن شد. پس از نابودی FTX، شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه Crypto.com، که اخیراً به ارسال دارایی‌های دیجیتال به ارزش بیش از 400 میلیون دلار به اشتباه به Gate.io اعتراف کرده است، ممکن است صرافی رمزارز بعدی سقوط کند.

علاوه بر این، اخیر موج در تعداد تراکنش‌ها و همچنین گزارش‌هایی مبنی بر توقف برداشت‌های Crypto.com به نظر می‌رسد که به شایعات اعتبار می‌بخشد. با این حال، مارشالک در پاسخ به گزارش‌هایی مبنی بر توقف برداشت‌های صرافی، گفت:

این کاملاً درست نیست، ما طبق معمول کار می کنیم. سطح بالایی از فعالیت تجاری وجود دارد که به معنای حجم معاملات بالاتر است که به معنای درآمد بیشتر برای ما است.

در حالی که مارسالک اعتراف کرد که صرافی با انبوهی از بلیط های خدمات مشتری دست و پنجه نرم می کند، با این وجود تاکید کرد که اقداماتی برای اصلاح وضعیت در حال انجام است. مدیرعامل شرکت در رابطه با استفاده ادعایی از CRO توکن Crypto.com به عنوان وثیقه، گفت:

ما هرگز در تاریخ خود از CRO به عنوان وثیقه برای یک وام استفاده نکرده ایم. حتی یک بار هم نه.

Marszalek اضافه کرد که Crypto.com در حال حاضر یک تجارت ساده را اجرا می کند که درآمد مناسبی ایجاد می کند و بنابراین علاقه ای به استفاده از رمز خود برای ایجاد درآمد بیشتر ندارد.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، FellowNeko / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.