قراردادی برای شروع کار طراحی برای تأسیسات آزمایشی زمینی در نوا اسکوشیا منعقد شد

[ad_1] 14 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا ارائه تسهیلات و ابزارهایی که برای پشتیبانی از عملیات به اعضای CAF نیاز دارند، یکی از مهمترین اولویت های ما است – ما باید ارائه دهیم. به همین دلیل است که دولت کانادا در حال ساخت یک مرکز آزمایشی مبتنی

کد خبر : 155684
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
قراردادی برای شروع کار طراحی برای تأسیسات آزمایشی زمینی در نوا اسکوشیا منعقد شد

[ad_1]

14 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

ارائه تسهیلات و ابزارهایی که برای پشتیبانی از عملیات به اعضای CAF نیاز دارند، یکی از مهمترین اولویت های ما است – ما باید ارائه دهیم. به همین دلیل است که دولت کانادا در حال ساخت یک مرکز آزمایشی مبتنی بر زمین (LBTF) در بخشی از زمین متعلق به DND در نزدیکی شیرواتر، نوا اسکوشیا است تا به آوردن 15 مبارز سطحی کانادایی (CSC) کمک کند که برای ارتش ساخته خواهد شد. نیروی دریایی سلطنتی کانادا، در خدمت و پشتیبانی از آنها در طول عمرشان است.

این زیرساخت در آزمایش سیستم‌های جنگی جدید کشتی‌های CSC بسیار مهم خواهد بود و اطمینان حاصل می‌کند که کشتی‌های جدید پس از تحویل، برای دریا آماده هستند. از آنجایی که هیچ امکانات موجود قادر به پشتیبانی از این نوع آزمایش برای CSC در کانادا وجود ندارد، ما این مرکز آزمایشی جدید و هدفمند را برای انجام این کار به عنوان بخشی از برنامه آزمایش‌ها و آزمایش‌های دقیق CSC ارائه می‌کنیم.

در 30 سپتامبر، ما یک قرارداد 485000 دلاری با PCL Construction of Dartmouth، نوا اسکوشیا منعقد کردیم تا کار پشتیبانی پروژه و طراحی LBTF آینده را آغاز کنیم. کار با پیمانکار برای تعیین مشخصات ساختمان در سال 2022 آغاز می شود و مرحله طراحی تا سال 2023 که انتظار می رود ساخت و ساز آغاز شود ادامه خواهد داشت.

ما انتظار داریم این تسهیلات تقریباً 9000 متر باشد2 در چندین طبقه، و 120 کارمند تمام وقت، از جمله اعضای نیروی دریایی سلطنتی کانادا، کارمندان DND، و پیمانکاران را در خود جای خواهد داد. زیرساخت های اضافی در CFB Halifax برای پشتیبانی از پروژه CSC مورد نیاز خواهد بود. جزئیات بیشتر با پیشرفت پروژه تایید خواهد شد.

کانادا یک کشور دریایی است و طولانی ترین خط ساحلی را در بین کشورهای جهان دارد. این تأسیسات جدید و کشتی‌های CSC تضمین می‌کنند که نیروهای مسلح کانادا به حفاظت از حاکمیت و امنیت آب‌های کانادا ادامه می‌دهند، و همچنین به نمایندگی از همه کانادایی‌ها به عملیات دریایی بین‌المللی کمک می‌کنند. تخمین زده می شود که بیش از 10000 شغل کانادایی در طول دوره ساخت 25 ساله کشتی های CSC ایجاد یا حفظ شود، و ما انتظار داریم که پروژه LBTF تقریباً 350 شغل را در منطقه هالیفاکس در طول ساخت حفظ کند.

ما همچنین متعهد هستیم که سهم خود را برای ایجاد محیطی سالم برای نسل‌های آینده کانادایی‌ها و دستیابی به اهداف تعیین‌شده در استراتژی دولت سبز انجام دهیم. در تمام جنبه های پروژه CSC، DND به کشف فرصت ها برای بهبود ردپای محیطی خود ادامه می دهد. به عنوان مثال، استفاده از LBTF برای آزمایش سیستم‌های روی زمین، از انتشار گازهای گلخانه‌ای از کشتی‌ها جلوگیری می‌کند که اگر آزمایش در دریا انجام می‌شد، رخ می‌داد. ساخت و ساز LBTF همچنین از دستورالعمل ساختمان سبز DND پیروی می کند که انتشار کربن خالص صفر را هدف قرار می دهد.

ما در زمستان 2022 یک جلسه تعامل با جامعه را در دارتموث، NS، برگزار خواهیم کرد که بر رسیدگی به هرگونه نگرانی جامعه و ارائه یک نمای کلی از پروژه LBTF متمرکز است. این جلسه همچنین از راه دور از طریق Zoom در دسترس خواهد بود. جزئیات بیشتر در صفحه وب CSC و از طریق کانال های رسانه های اجتماعی دفاع ملی پس از در دسترس قرار خواهد گرفت.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.