قدرت خانم مارول (Ms. Marvel) ممکن است به فناوری جاودانگان (Eternals) مرتبط باشد

به نظر می‌رسد بخش اعظم فصل اول سریال خانم مارول حول محور یادگیری کامالا در استفاده از قدرت‌های جدیدش است. قدرت‌هایی که کامالا از دستبندش به نمایش می‌گذارد در MCU از طریق باند‌های کوانتومی (Quantum Bands) است که بسیار شبیه به طرز کار سلاح‌های کیوازار (Quasar) در کامیک بوک‌ها است. اگر قدرت دستبند کامالا واقعا

کد خبر : 184172
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
قدرت خانم مارول (Ms. Marvel) ممکن است به فناوری جاودانگان (Eternals) مرتبط باشد


به نظر می‌رسد بخش اعظم فصل اول سریال خانم مارول حول محور یادگیری کامالا در استفاده از قدرت‌های جدیدش است. قدرت‌هایی که کامالا از دستبندش به نمایش می‌گذارد در MCU از طریق باند‌های کوانتومی (Quantum Bands) است که بسیار شبیه به طرز کار سلاح‌های کیوازار (Quasar) در کامیک بوک‌ها است.

اگر قدرت دستبند کامالا واقعا از باند‌های کوانتومی باشد، احتمال زیادی وجود دارد که مارول از فناروی جاودانگان برای توضیح قدرت‌های خانم مارول استفاده کند. در کمیک‌ها، کیوازار باند‌های کوانتومی را از مارول بوی (Marvel Boy) با نام مستعار کریسیدر (The Crusader) دریافت کرده است.مارول بوی یک ابرقهرمان فراموش شده است که توسط جاودانگان اورانیان (Uranian Eternals) بزرگ شده است، جاودانگان اورانیان در دهه 1950 باند‌های کوانتومی را به مارول بوی سپردند.

ایده پیوند بین دستبند خانم مارول و فناوری جاودانگان توسط خود مارول به نحوی پشتیبانی می‌شود، جایی که تایید شد گروه آژاکس (Ajak) تنها شاخه از جاودانگان در ‌MCU نیستند. همچنین گروه جاودانگان تیتان (Titanian Eternals) نیز وجود دارد که تانوس (Thanos) و استارفاکس (Starfox) عضو این گروه هستند.

از آن‌جایی که مارول به این مفهوم مهم از کمیک‌ها پایبند است، کاملاً قابل درک است که برخی دیگر از گروه‌های جاودانگان که در فضا زندگی می‌کنند، باند‌های کوانتومی را هزاران سال پیش ساخته‌اند. و در زمانی، راه این گروه از جاودانگان به زمین می‌خورد و از این طریق تکنولوژی باند‌های کوانتومی به دست کامالا افتاده است.

مارول با استفاده از جاودانگان برای تبدیل کامالا به یک ابرقهرمان برای دیزنی پلاس (Disney+) خوب عمل می‌کند. همچنین اسفاده از فناوری جاودانگان به کامالا کمک می‌کند که از شخصیت کاپیتان مارول جدا باشد، یعنی مارول می‌تواند با استفاده از اتصال جاودانگان شخصیت خانم مارول را کاملا منحصربه‌فرد کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.