قبل از اینکه به آن نیاز داشته باشید مقداری بیت کوین غیر KYC دریافت کنید

[ad_1] با اعلان جنگ توسط بانک‌های سازمانی به بیت‌کوین، بهتر است با روش‌های بدون مجوز برای چیدن صندلی‌ها آشنا شوید. این یک سرمقاله نظری توسط مون، ماکسیمالیست و نویسنده بیت کوین است. فقط در صورت نیاز به یادآوری، بانک‌ها به ما نشان می‌دهند که می‌توانند و می‌توانند پول مشتریان خود را نگه دارند تا از

کد خبر : 322607
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
قبل از اینکه به آن نیاز داشته باشید مقداری بیت کوین غیر KYC دریافت کنید

[ad_1]

با اعلان جنگ توسط بانک‌های سازمانی به بیت‌کوین، بهتر است با روش‌های بدون مجوز برای چیدن صندلی‌ها آشنا شوید.

این یک سرمقاله نظری توسط مون، ماکسیمالیست و نویسنده بیت کوین است.

فقط در صورت نیاز به یادآوری، بانک‌ها به ما نشان می‌دهند که می‌توانند و می‌توانند پول مشتریان خود را نگه دارند تا از تعامل آنها با بیت کوین جلوگیری کنند. این باید برای بیت‌کوین‌ها یا هرکس دیگری که می‌خواهد کنترل مالی خود را حفظ کند تا به سمت استفاده فعال‌تر از ابزارها و شیوه‌های بیت‌کوین بدون مجوز حرکت کند، اقدام کند.

از زمانی که جیمی دیمون در اواخر ژانویه 2023 در CNBC بیت کوین را به عنوان یک «کلاهبرداری هیجان‌انگیز» و «یک سنگ خانگی» محکوم کرد، متوجه شدم که نمی‌توانم بیت کوین را با استفاده از کارت نقدی Chase در برنامه Cash خریداری کنم. و من تنها نیستم – اگر اخیراً توییتر بیت کوین را دنبال کرده اید، ممکن است دیده باشید آلانا جوی توییت در مورد تجربه خود را با همان.

در هر دو مورد ما، این بانک است که از خرید بیت کوین جلوگیری می کند و مسدود کردن نقل و انتقالات فیات ورودی به Cash App برای مشتریانی که با بیت کوین مرتبط است، البته همه تحت پوشش «حفاظت از تقلب».

نه، خیلی منطقی نیست – Chase همچنان به خرید بیت کوین ACH اجازه می دهد و فیات در Cash App می تواند برای سرمایه گذاری در سهام، پس انداز یا استفاده از کارت نقدی خود Cash App استفاده شود، نه فقط بیت کوین – اما بله، اینطور است. اتفاق می افتد. همچنین، به نظر می‌رسد هیچ‌کس دقیقاً نمی‌داند چه زمانی این سیاست به سیاست چیس تبدیل شد. نماینده کلاهبرداری که با او صحبت کردم مطمئن نبود و نمی توانست به هیچ سندی اشاره کند، اما استدلال کرد که این قانون از اوایل سال گذشته برقرار است. با این حال، صحبت‌های مبهم‌تر و شلوغ‌تر را می‌توان در Reddit درباره این موضوع یافت که حداقل به آوریل 2021 بازمی‌گردد.

با این حال، با توجه به اینکه من و بسیاری دیگر قطعاً در طول سال‌های 2021 و 2022 از طریق Chase Debit بیت کوین می‌خریدیم، شرط می‌بندم که این سیاست، تا کنون، فقط به‌صورت تصادفی و انتخابی اعمال شده است. خودسرانه، زوج. الگوهای تاریک فراوانند، اما در حال حاضر، به نظر می‌رسد که من یکی از بدشانس‌ها هستم…

با این حال، هیچ چیزی مانع از اجرای گسترده و جدی این نوع سیاست توسط یک یا چند بانک نیست. اگر و همانطور که بانک ها توسط بیت کوین تهدید می شوند، مطمئناً شاهد این نوع اقدامات غیرشفاف خواهیم بود.

زمان آن است که فعال باشید

در عوض باید منتظر آن باشیم و برای آن آماده شویم. بنابراین، به جای انتقاد از بانک‌ها، می‌خواهم از این به‌عنوان یک تجربه یادگیری برای تأمل در مورد اهمیت بیت‌کوین بدون مجوز و غیرKYC و اقدامات عملی که می‌توانیم برای پیشبرد این هدف انجام دهیم، استفاده کنم.

1. بانک با نسخه پشتیبان و به یاد داشته باشید گزینه های محلی. 

بانکداری خدمت است نه خدمت. اینطور با آن رفتار کنید. نگهداری حساب‌ها در چندین بانک ممکن است تحمل خطای محدودی را در برابر بانک‌هایی که موضع خصمانه‌ای در قبال بیت‌کوین اتخاذ می‌کنند، فراهم کند، با این فرض که این امر به هنجار صنعت تبدیل نشود. علاوه بر این، بانک‌های کوچک‌تر، محلی و منطقه‌ای ممکن است تمایل بیشتری به کار با مشتریان بیت‌کوینر داشته باشند، زیرا حساب‌های فردی می‌تواند برای آنها بسیار مهم‌تر از بانک‌های ملی بزرگ‌تر باشد – اگرچه این امر قطعاً نباید بدیهی تلقی شود.

2. اگر باید از خدمات KYC’d Bitcoin استفاده کنید، این کار را با دقت انجام دهید.

برای Cash App (و خدماتی مانند آن)، ابتدا در فیات بارگیری کنید و از موجودی نقدی اصلی برنامه خرید کنید به جای خرید مستقیم از طریق یک حساب بانکی مرتبط/کارت بدهی که در آن اطلاعات با بانکی به اشتراک گذاشته می‌شود که به آن اجازه می‌دهد تا آن را پرچم‌گذاری کند. معامله برای مرتبط بودن با بیت کوین برداشتن این گام کوچک ممکن است به جلوگیری از دربانی کمک کند و می‌تواند حریم خصوصی جزئی را حداقل از طرف بانک فراهم کند.

3. با صرافی های بیت کوین غیر KYC راحت باشید.

همانطور که بسیاری از پیش‌کوین‌ها قبل از اولین خرید بیت‌کوین، پای خود را می‌کشند، بسیاری از بیت‌کوین‌ها نیز پای خود را به استفاده از کانال‌های بدون مجوز برای خرید و فروش بیت‌کوین می‌کشند. Robosats، Bisq، Hodl Hodl — می توانید از ابزارها استفاده کنید. برای هر کسی که تازه شروع کرده است، BTC Sessions دارای محتوای آموزشی ویدیویی عالی در هر سه است که پیوند داده شده اند.

اگر هنوز نمی‌دانید چگونه از این خدمات استفاده کنید، بهتر است این دانش را از طریق یادگیری آرام و خودراهبر به جای اینکه بعداً در هراس ناشی از یک موقعیت اضطراری یا تحت فشار شرایط خصمانه بیت کوین قرار بگیرید، به دست آورید. و برای کسانی از ما که قبلاً می‌دانند، می‌توانیم فعالانه از این خدمات پشتیبانی کنیم. به عنوان مثال، اقدامات بیشتر ما برای حفظ سفارشات مکرر در چنین پلتفرم هایی می تواند به طور قابل توجهی حجم و نقدینگی آنها را بهبود بخشد و به راه اندازی و تسریع اثرات شبکه آنها کمک کند.

4. با روش های پرداخت همتا به همتا انعطاف پذیر و خلاق باشید.

Cash App، Zelle، PayPal، Venmo، Apple Cash، Revolut، و غیره – خدماتی که به نظر می‌رسد اکثر کاربران در صرافی‌های بدون KYC با آن‌ها معامله می‌کنند – همگی به عوامل فعال و مشتاق دروازه‌بانی مالی در هر نوع واقعاً متضاد و مخالف تبدیل می‌شوند. -محیط حریم خصوصی، حتی زمانی که به صورت “همتا به همتا” استفاده می شود.

همیشه به یاد داشته باشید که گزینه‌های پرداخت دیگری مانند کارت‌های هدیه، اقلام حامل دیجیتال اصلی وجود دارد که لزوماً چنین نگرانی‌هایی را ندارند. شاید یک روح کارآفرین حتی ممکن است از Fold برای کسب پاداش بیت کوین در باطن برای کارت های هدیه استفاده شده در صرافی استفاده کند.

5. جامعه بیت کوین محلی خود را پیدا کنید!

در جنگ سایه ای که به طور پیوسته در حال پیشروی است بر روی همه چیزهای بدون مجوز، خصوصی و همتا به همتا، این بهترین دفاع ماست. فقط منتظر نمانید تا به سایر بیت کوینرها نیاز داشته باشید تا با سایر بیت کوینرها آشنا شوید – به تعبیر تگزاس اسلیم، «دست بیت کوین کننده محلی خود را بفشارید». مردم را بشناسید و هرگز قدرت پرسیدن ساده اطراف را دست کم نگیرید. ممکن است بیت‌کوین‌کنندگان واقعی و زنده در نزدیکی شما وجود داشته باشند که به دنبال فروش مقداری ذرت هستند و خوشحال می‌شوند که آن را به یک HODLer دیگر می‌روند تا به یک دسته از دلالان فیات کاهویی در برخی صرافی‌های بی‌چهره و متمرکز پونزی. علاوه بر این، به مردم اجازه دهید مهارت‌ها، استعدادها و تخصص خود را بدانند – ممکن است از پیدا کردن یک بازار علاقه‌مند که به بیت‌کوین پرداخت می‌کند، متعجب شوید!

در پایان، من معتقدم که باید به بیت کوین بدون مجوز به عنوان یک شایستگی اصلی ضروری و ضروری فکر کنیم، درست مانند مراقبت از خود. و ما باید آن را با فوریت و شدت مشابه فشار دهیم. اما همانطور که این کار را انجام می دهیم، باید به یاد داشته باشیم که این یک طیف و یک پیشرفت است و هیچ راه حل کاملی وجود ندارد، فقط معاوضه وجود دارد. درک اهمیت شیوه‌های غیر KYC برای تازه‌کوین‌ها، حصارچی‌های کنجکاو سکه یا حتی بسیاری از بیت کوین‌کنندگان ضرب‌شده، فوری یا آشکار نخواهد بود. تجربه شخصی من قطعا شاهدی بر این موضوع است.

همانطور که ما روش فعال بیت کوینینگ غیرKYC را ترویج می کنیم، می توانیم به همدلی، صبر و فروتنی لنگر بیاندازیم – همیشه مراقب مقدار عظیمی از یادگیری نکردن بیشتر آنها باید برای رسیدن به آنجا بگذرند. بنابراین، حتی اگر کسی بار اول آن را دریافت نکند، یا بار نهم، که آنها آن را از ما می شنوند، اگر به آنها کمک کند سریعتر به آن برسند، ارزشش را دارد.

این یک پست مهمان توسط مون است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.