قبض آب مشترکین چگونه رایگان می‌شود؟

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز به نقل از تسنیم، هاشم امینی در سفر به استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال برای عبور از تابستان، ۱۸ پروژه اضطراری آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۲۸۹ میلیارد تومان در استان زنجان تعریف شده است. وی اظهار کرد: در همین راستا در سال جاری ۲۲ حلقه چاه

کد خبر : 388582
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
قبض آب مشترکین چگونه رایگان می‌شود؟

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از تسنیم، هاشم امینی در سفر به استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال برای عبور از تابستان، ۱۸ پروژه اضطراری آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۲۸۹ میلیارد تومان در استان زنجان تعریف شده است.

وی اظهار کرد: در همین راستا در سال جاری ۲۲ حلقه چاه در نقاط مختلف زنجان حفر و تجهیز و وارد مدار بهره برداری شده است.

معاون راهبری و نظارت بر بهره‌لرداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: با رصد و پایش به موقع منابع تامین، از سال گذشته برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های لازم برای عبور از تابستان گرم امسال صورت گرفته بود که در اغلب شهرهای کشور قطعی آب نداشتیم.

وی عنوان کرد: ۲۶۹ شهر دارای تنش آبی در سطح کشور شناسایی شده که با اجرای پروژه های اولویت دار و اضطراری در این شهرها از اخلال در ارائه خدمات آبرسانی پیشگیری شد.

امینی سرانه مصرف آب در کشور را ۲۳۰ لیتر برای هر نفر در شبانه روز اعلام و تصریح کرد: از این میزان ۱۹۰ لیتر مربوط به مصرف خانگی و ۴۰ لیتر برای مصارف غیرخانگی بوده است.

وی در ادامه توصیه کرد: هموطنان با اصلاح سبک زندگی و روش‌های مصرف به سادگی می توانند سرانه مصرف را به ۱۵۰ لیتر کاهش دهند.

معاون راهبری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه هم اکنون ۴۶ درصد مشترکین کشور بالاتر از الگوی استاندارد مصرف می‌کنند، یادآور شد: مشترکین با رعایت الگوی مصرف در تمام فصول سال، حافظ منابع آبی کشور برای آیندگان خواهند بود.

این مسئول به بسته‌های تشویقی در حوزه برق اشاره کرد و افزود: در حوزه آب نیز برای مشترکین کم مصرف تعرفه‌ها با تخفیف و برای مشترکین با مصرف ۵مترمکعب قبض رایگان می‌شود.

امینی خاطر نشان کرد: در عین حال قبض آب برای مشترکین پرمصرف با تعرفه ها ی افزایشی صادر شده و آب بهاء زیاد شامل حالشان می شود.

گفتنی است معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی در سفر یکروزه به استان زنجان از پروژه های آبرسانی به مساکن ملی، مرکز ارتباط با مشتریان، مخزن ۱۵ هزار مترمکعبی در حال احداث شهر زنجان، سد تهم، تصفیه خانه فاضلاب روستای تهم، تصفیه خانه های آب و فاضلاب شهر زنجان، سد کینه ورس و همچنین تصفیه خانه آب شهرستان های ابهر و خرمدره بازدید کرد و در مراسم آغاز رزمایش دفاع از مقر که به صورت سراسری توسط شرکت های آب و فاضلاب برگزار گردید، حضور یافت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.