قایدی: امیدوارم با مجیدی قهرمان امارات شویم

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی قایدی در حاشیه تمرینات اتحاد کلباء، گفتگویی با شبکه ابوظبی الریاضیه امارات داشت و به تشریح وضعیت خود پرداخت. او در صحبت هایش گفت: من دو فصل قبل، در تیم شباب الاهلی بودم که یکی از بهترین تیم های امارات است و قهرمانی فصل قبل آنها را تبریک می

کد خبر : 387970
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
قایدی: امیدوارم با مجیدی قهرمان امارات شویم

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی قایدی در حاشیه تمرینات اتحاد کلباء، گفتگویی با شبکه ابوظبی الریاضیه امارات داشت و به تشریح وضعیت خود پرداخت. او در صحبت هایش گفت: من دو فصل قبل، در تیم شباب الاهلی بودم که یکی از بهترین تیم های امارات است و قهرمانی فصل قبل آنها را تبریک می گویم.

او ادامه داد: من دو سال است ادنوک لیگ را دنبال می کنم که بازیکنان و مربیان خوب و باکیفیتی دارد. بازیکنان در سطح خوبی هستند و علاقه دارم در این سطح بازی کنم. با خیلی از تیم ها و بازیکنانی که قرار است امسال با آنها روبرو شویم، آشنا هستم.

وی اظهار داشت: من یک هفته با تأخیر به اسلوونی رفتم چون مشکل ویزا داشتم. کمپ اسلوونی خیلی خوب بود. از قبل با چند نفر از بازیکنان آشنایی داشتم. بازیکنان دیگر مدت زمان بیشتری نسبت به من در آنجا حضور داشتند، آنها توانسته بودند تمرینات خیلی خوبی انجام دهند و از لحاظ بدنی آماده بودند.

بازیکن سابقه استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: در بازی دوستانه ای که من برابر الوصل حضور داشتم، توانستیم برنده شویم. کمپ خوبی بود، همه چیز مهیا بود. امیدوارم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم.

او گفت: سال قبل من بازی های کلباء را دنبال می کردم که با بدشانسی هایی روبرو شدند و می توانستند با کسب امتیازات بیشتر، رتبه بهتری را کسب کنند. من و آقا فرهاد ۲ سال با یکدیگر همکاری کردیم. خیلی خوشحالم که دوباره با ایشان کار می کنم.

بازیکن ایرانی اتحاد کلباء اظهار داشت: امسال شاید سال متفاوتی برای ما و آقای مجیدی باشد، امیدوارم بتوانیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم و جایگاهی که لیاقتش را داریم، کسب کنیم.

قایدی در پایان اضافه کرد: همه تیم های لیگ، با کیفیت هستند. من به اینجا آمده ام تا کار خاصی را انجام دهیم. ما تمام سعی و تلاشمان را می کنیم، ان‌شاءالله هر چیزی که خیر است، در آخر سال پیش می آید. امیدوارم هر اتفاقی که رخ می دهد، به سود ما باشد تا بتوانیم دل مردم و هواداران را خوشحال کنیم و بهترین عملکردمان را داشته باشیم. کسب قهرمانی خیلی سخت است ولی ان‌شاءالله بتوانیم به این عنوان برسیم.

۲۵۱۲۵۱

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.