قانون طرفدار بیت کوین امسال در تگزاس با پایان جلسه قانونگذاری پیروز شد

[ad_1] طرفداران سیاست بیت کوین چندین پیروزی را در سه ماهه اخیر جشن گرفتند، از جمله موفقیت تگزاس SB 1929، یک لایحه حامی ماینینگ، و شکست تگزاس SB 1751، یک لایحه ضد ماینینگ. معاون تحقیقات Riot Platforms Pierre Rochard ابراز قدردانی کرد خطاب به همه کسانی که درگیر هستند، و اظهار داشتند: “تگزاس همچنان کشور

کد خبر : 362129
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۳:۵۶
قانون طرفدار بیت کوین امسال در تگزاس با پایان جلسه قانونگذاری پیروز شد

[ad_1]


طرفداران سیاست بیت کوین چندین پیروزی را در سه ماهه اخیر جشن گرفتند، از جمله موفقیت تگزاس SB 1929، یک لایحه حامی ماینینگ، و شکست تگزاس SB 1751، یک لایحه ضد ماینینگ. معاون تحقیقات Riot Platforms Pierre Rochard ابراز قدردانی کرد خطاب به همه کسانی که درگیر هستند، و اظهار داشتند: “تگزاس همچنان کشور #بیت کوین خواهد بود!”

این نتایج قانونی به رشد و ثبات عملیات استخراج بیت کوین در تگزاس کمک خواهد کرد. به عنوان برایان مورگنسترن، رئیس سیاست عمومی در Riot Platforms گزارش شده است، SB 1751 تصویب نشد و از تداوم استفاده دولت از انعطاف پذیری استخراج کنندگان بیت کوین در تعادل و تثبیت شبکه برق اطمینان حاصل کرد.

در مقابل، SB 1929 با موفقیت به تصویب رسید و یک فرآیند ثبت نام برای استخراج کنندگان بیت کوین ایجاد کرد تا اطلاعات را با ERCOT به اشتراک بگذارند و شفافیت و قابلیت اطمینان شبکه را افزایش دهند. علاوه بر این، HB 591 مورد تایید قرار گرفت که مشوق مالیاتی برای استفاده از گازی است که در غیر این صورت برای استخراج بیت کوین در محل به اتمسفر شعله ور می شود و باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه ای می شود.

پیشرفت مهم دیگر تصویب HB 1666 بود که یک رژیم اثبات ذخایر را معرفی کرد و تگزاس را به عنوان پیشرو در ایجاد اعتماد در اکوسیستم دارایی دیجیتال معرفی کرد. به گفته مورگنسترن، این دستاوردهای قانونی نشان دهنده تلاش های مشترک سهامداران مختلف و شرکت کنندگان در صنعت، از جمله Riot Platforms، شورای بلاک چین تگزاس و اتاق تجارت دیجیتال است.

علاوه بر این تحولات، سهام ماینرهای عمومی نیز با این خبر افزایش یافتند که قرارداد سقف بدهی ایالات متحده ممکن است به زودی نهایی شود و این که شامل مالیات پیشنهادی جو بایدن بر انرژی مورد استفاده برای استخراج بیت کوین نمی شود.

در حالی که این موفقیت‌ها نقاط عطف مهمی را نشان می‌دهند، مدافعان اذعان می‌کنند که کار آنها هنوز به پایان نرسیده است. اما جامعه بیت کوین نسبت به آینده و ادامه رشد صنعت خوشبین است، با نتایج مثبتی که در تگزاس در این جلسه قانونگذاری به دست آمد، سابقه مطلوبی برای سیاست ها و نوآوری های مرتبط با بیت کوین در ایالات متحده ایجاد کرد.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.