قانون رمزنگاری “لندمارک” در نیویورک برای ایجاد “قوی ترین و جامع ترین مقررات رمزگذاری” در ایالات متحده پیشنهاد شد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] لتیتیا جیمز، دادستان کل ایالت نیویورک، قانون رمزنگاری “پایه” را پیشنهاد کرده است که ادعا می کند “قوی ترین و جامع ترین مجموعه مقررات در مورد ارزهای دیجیتال” در ایالات متحده است. جیمز دادستان کل آمریکا گفت: «کلاهبرداری و ناکارآمدی گسترده به نشانه ارزهای دیجیتال تبدیل شده است و زمان آن فرا رسیده است

کد خبر : 356539
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
قانون رمزنگاری “لندمارک” در نیویورک برای ایجاد “قوی ترین و جامع ترین مقررات رمزگذاری” در ایالات متحده پیشنهاد شد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

لتیتیا جیمز، دادستان کل ایالت نیویورک، قانون رمزنگاری “پایه” را پیشنهاد کرده است که ادعا می کند “قوی ترین و جامع ترین مجموعه مقررات در مورد ارزهای دیجیتال” در ایالات متحده است. جیمز دادستان کل آمریکا گفت: «کلاهبرداری و ناکارآمدی گسترده به نشانه ارزهای دیجیتال تبدیل شده است و زمان آن فرا رسیده است که قانون و نظم را در صنعت چند میلیارد دلاری برقرار کنیم.

NYAG Letitia James قانون رمزنگاری “Landmark” را راه اندازی کرد

دفتر دادستان کل ایالت نیویورک (NYAG) روز جمعه اعلام کرد که دادستان کل لتیتیا جیمز “قانون مهمی را برای تشدید مقررات در صنعت ارزهای دیجیتال برای محافظت از سرمایه گذاران، مصرف کنندگان و اقتصاد گسترده تر” پیشنهاد کرده است. در این اطلاعیه آمده است:

لایحه برنامه دادستان کل جیمز، که قوی‌ترین و جامع‌ترین مجموعه مقررات را در مورد ارزهای دیجیتال در کشور پیشنهاد می‌کند، شفافیت را افزایش می‌دهد، تضاد منافع را از بین می‌برد و اقدامات عقلانی را برای محافظت از سرمایه‌گذاران، مطابق با مقررات تحمیل‌شده بر سایر خدمات مالی اعمال می‌کند.

این لایحه که “قانون مقررات، حفاظت، شفافیت و نظارت رمزنگاری (CRPTO)” نامیده می‌شود، به حسابرسی‌های عمومی مستقل صرافی‌های ارزهای دیجیتال نیاز دارد و افراد را از داشتن شرکت‌های مشابه، مانند کارگزاری‌ها و توکن‌ها، برای جلوگیری از تضاد منافع، باز می‌دارد. این اطلاعیه می افزاید.

پلتفرم‌های کریپتو همچنین مسئولیت‌هایی در قبال مشتریان مشابه بانک‌ها بر اساس قانون انتقال الکترونیکی وجوه فدرال دارند و از طریق الزام پلتفرم‌ها به بازپرداخت مشتریان قربانی کلاهبرداری، مسئولیت‌هایی خواهند داشت. دفتر NYAG توضیح داد که این لایحه همچنین مرجع نظارتی دارایی های دیجیتالی وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک (DFS) را تقویت می کند.

علاوه بر این، این اعلامیه توضیح می‌دهد که این لایحه با «تصویب و تدوین «مشتری خود را بشناس» حمایت از سرمایه‌گذاران را تقویت می‌کند. [KYC] مقررات» و «ممنوعیت استفاده از اصطلاح «استیبل کوین» برای توصیف یا بازاریابی دارایی‌های دیجیتال، مگر اینکه دارای پشتوانه 1:1 با ارز ایالات متحده یا دارایی‌های نقد با کیفیت بالا که در مقررات فدرال تعریف شده است، باشد.

دفتر NYAG ادامه داد:

این لایحه صلاحیت دادستان کل را برای اجرای هرگونه نقض قانون، صدور احضاریه، اعمال مجازات های مدنی 10000 دلاری به ازای هر تخلف به ازای هر فرد یا 100000 دلار به ازای هر تخلف در هر شرکت، جمع آوری اعاده، خسارت و مجازات و تعطیل کردن مشاغل مرتبط با کلاهبرداری را اعطا می کند. و غیرقانونی بودن

در این اطلاعیه آمده است: «این لایحه همچنین اختیارات DFS را برای مجوز کارگزاران دارایی دیجیتال، بازارها، مشاوران سرمایه گذاری و ناشران قبل از شروع به تجارت در نیویورک مدون می کند و به DFS اجازه می دهد بر رژیم صدور مجوز دارایی دیجیتال نظارت کند.

جیمز، دادستان کل آمریکا اظهار داشت: «کلاهبرداری و ناکارآمدی گسترده به نشانه ارزهای دیجیتال تبدیل شده است و زمان آن فرا رسیده است که قانون و نظم در صنعت چند میلیارد دلاری برقرار شود. “این مقررات عقل سلیم شفافیت و نظارت بیشتری را برای صنعت به ارمغان می آورد و توانایی ما را برای سرکوب افرادی که به قانون احترام نمی گذارند تقویت می کند.”

نظر شما در مورد این لایحه رمزنگاری “پایه” پیشنهاد شده توسط دادستان کل نیویورک لتیتیا جیمز چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.