قانون حمایت از سالمندان کم درآمدی که از مزایای بیماری همه گیر دریافت می کنند، موافقت سلطنتی را دریافت می کند

[ad_1] 03 مارس 2022 گاتینو، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا از آغاز همه‌گیری، دولت کانادا به میلیون‌ها کانادایی که از مشکلات مالی رنج می‌برند، از جمله افراد مسن آسیب‌پذیر و کم‌درآمد، با ارائه حمایت‌ها و مزایای مرتبط با COVID-19 به آنها کمک کرده است. مزایای واکنش اضطراری کانادا (CERB) و مزایای بازیابی کانادا (CRB)

کد خبر : 173852
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱:۵۶
قانون حمایت از سالمندان کم درآمدی که از مزایای بیماری همه گیر دریافت می کنند، موافقت سلطنتی را دریافت می کند

[ad_1]

03 مارس 2022 گاتینو، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

از آغاز همه‌گیری، دولت کانادا به میلیون‌ها کانادایی که از مشکلات مالی رنج می‌برند، از جمله افراد مسن آسیب‌پذیر و کم‌درآمد، با ارائه حمایت‌ها و مزایای مرتبط با COVID-19 به آنها کمک کرده است.

مزایای واکنش اضطراری کانادا (CERB) و مزایای بازیابی کانادا (CRB) برای حمایت از افرادی بود که شغل خود را در نتیجه همه گیری از دست داده بودند. با این حال، دولت تشخیص می دهد که برخی از دریافت کنندگان مکمل درآمد تضمینی (GIS) و کمک هزینه ممکن است به دلیل درآمدی که از مزایای همه گیر دریافت می کنند، با پرداخت مزایای کمتری مواجه شوند.

به همین دلیل است که دولت کانادا با ارائه لایحه C-12 که اصلاحیه قانون امنیت دوران سالمندی برای حذف هر گونه درآمدی که تحت CERB، CRB، مزایای مراقبتی بازیابی کانادا، مزایای بیماری بهبودی کانادا و مزایای قرنطینه کارگران کانادا به منظور محاسبه مقدار GIS و کمک هزینه قابل پرداخت از ژوئیه 2022 دریافت می شود.

امروز، بیل C-12 موافقت سلطنتی را دریافت کرد. کمال خرا، وزیر سالمندان، این تغییر مهم قانونی را مشخص کرد، زیرا تضمین می کند که سالمندان کم درآمد در صورت دریافت مزایای بیماری همه گیر در سال 2021، یا در صورت نیاز به دسترسی به مزایای مرتبط با آن، با کاهش در مزایای GIS یا کمک هزینه مواجه نخواهند شد. آینده.

علاوه بر این، همانطور که در به روز رسانی اقتصادی و مالی اعلام شده است، دولت تا سقف 742.4 میلیون دلار برای پرداخت های یکباره ارائه می کند. این پرداخت‌ها مشکلات مالی سالمندانی را که در سال 2020 واجد شرایط بودند و مزایای همه‌گیری را دریافت کردند، کاهش می‌دهد، اما متعاقباً دیدند که آنها به عنوان درآمد محسوب می‌شوند و بر مزایای GIS یا کمک هزینه آنها تأثیر می‌گذارند. این پرداخت یکباره خودکار به صورت سپرده مستقیم در 19 آوریل 2022 صادر می شود. مشتریانی که برای واریز مستقیم ثبت نام نکرده اند حداکثر تا پایان آوریل 2022 یک چک از طریق پست دریافت می کنند. این پرداخت ها از کسانی پشتیبانی می کند که یک چک را مشاهده کرده اند. از دست دادن GIS یا Allowance با جبران کل مبلغ سالانه آن ضرر.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.