قانون حفاظت از فانوس های دریایی میراث – Canada.ca

[ad_1] در قانون حفاظت از فانوس های دریایی برای حفاظت و حفاظت از فانوس های دریایی متعلق به فدرال که ارزش میراث قابل توجهی دارند طراحی شده است. تا به امروز، در مجموع 106 فانوس دریایی تحت این قانون تعیین و محافظت شده است. فانوس‌های دریایی میراثی توسط وزیر مسئول پارک‌های کانادا (وزیر محیط‌زیست و

کد خبر : 137358
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
قانون حفاظت از فانوس های دریایی میراث – Canada.ca

[ad_1]

در قانون حفاظت از فانوس های دریایی برای حفاظت و حفاظت از فانوس های دریایی متعلق به فدرال که ارزش میراث قابل توجهی دارند طراحی شده است. تا به امروز، در مجموع 106 فانوس دریایی تحت این قانون تعیین و محافظت شده است. فانوس‌های دریایی میراثی توسط وزیر مسئول پارک‌های کانادا (وزیر محیط‌زیست و تغییرات آب و هوایی) با توصیه هیئت مکان‌های تاریخی و بناهای تاریخی کانادا تعیین می‌شوند.

در قانون حفاظت از فانوس های دریایی از ویژگی میراث فانوس های دریایی تعیین شده محافظت می کند. فانوس های دریایی تعیین شده میراث فرهنگی باید به طور معقولی نگهداری شوند و هرگونه تغییر باید با استانداردهای ملی و بین المللی برای حفاظت مطابقت داشته باشد. این قانون همچنین فروش یا انتقال فانوس دریایی میراث را به سطوح دیگر دولت، به سازمان‌های اجتماعی یا به افراد تسهیل می‌کند تا از یک هدف عمومی مستمر برای فانوس دریایی و حفاظت طولانی‌مدت آن اطمینان حاصل شود. هرگونه فروش یا انتقال فانوس دریایی به خارج از مجموعه فدرال باید حفاظت از ویژگی میراث آن را فراهم کند.

کانادایی ها نقش مهمی در حفاظت طولانی مدت فانوس های دریایی ایفا می کنند. بر اساس این قانون، فانوس دریایی که دیگر مورد نیاز دولت فدرال نیست، تنها در صورتی می تواند تعیین شود که مالک جدیدی شناسایی شود که بتواند از شخصیت میراث آن محافظت کند. شیلات و اقیانوس‌ها کانادا و گارد ساحلی کانادا با سازمان‌های مبتنی بر جامعه و سایر سطوح دولتی کار می‌کنند تا صاحبان جدید مسئول و قابل دوام برای بسیاری از فانوس‌های دریایی عزیز در سراسر کانادا پیدا کنند. تا به امروز، قراردادهای فروش یا واگذاری 63 فانوس دریایی به پایان رسیده است.

از سال 2012، فانوس های دریایی از سراسر کشور به رسمیت شناخته شده اند که منعکس کننده سیستم فانوس دریایی کانادا به عنوان یک کل است. معیارهای تعیین، فانوس‌های دریایی را با ارزش‌های میراث استثنایی یا ترکیبی از عناصر قابل توجه شناسایی می‌کنند تا نام‌گذاری‌ها را در میان طیف گسترده‌ای از فانوس‌های دریایی ارتقا دهند. بسیاری از فانوس‌های دریایی مهم از لحاظ معماری و تاریخی کشور، از جمله جزیره تریپل در بریتیش کلمبیا، Île du Pot à l’Eau-de-Vie در کبک، و کیپ اسپیر در نیوفاندلند و لابرادور تعیین شده‌اند. گروهی متشکل از چهار فانوس دریایی برای اولین بار در سال 2012 تعیین شدند: سه برج به سبک «پاپ فلفلی» در انتاریو (نقطه مک‌نب، رودخانه ساجین جلو و محدوده عقب)، و همچنین جزیره سنت پل در جنوب غربی، یک برج استوانه‌ای چدنی. در نوا اسکوشیا این چهار فانوس دریایی اگرچه ماهیت متوسطی دارند، اما نمادهای ارزشمند جوامع دریایی خود هستند، همانطور که همه فانوس های دریایی تعیین شده در این قانون هستند.

شیلات و اقیانوس‌ها کانادا و گارد ساحلی کانادا به همکاری با کانادایی‌ها برای شناسایی مالکان جدید مسئول برای فانوس‌های دریایی دیگر ادامه خواهند داد. صاحبان جدید فانوس های دریایی ممکن است واجد شرایط درخواست بودجه برای حمایت از پروژه های حفاظت و ارائه از طریق برنامه ملی اشتراک هزینه پارک های کانادا برای مکان های میراث باشند.

-30-

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.