قانون ارزهای دیجیتال در برزیل تصویب شد – معافیت های مالیاتی معدن سبز و مسائل مربوط به تفکیک دارایی کنار گذاشته شد – مقررات بیت کوین نیوز

قانون ارزهای دیجیتال که چندین ماه مورد بحث قرار گرفته بود، پس از کنار گذاشتن برخی از تغییرات ارائه شده توسط سنا، توسط اتاق نمایندگان برزیل به تصویب رسید. در این پیشنهاد دو معافیت مالیاتی برنامه ریزی شده برای عملیات معدن سبز و موضوع تفکیک دارایی های مشتری از وجوه شرکت برای ارائه دهندگان خدمات

کد خبر : 288405
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
قانون ارزهای دیجیتال در برزیل تصویب شد – معافیت های مالیاتی معدن سبز و مسائل مربوط به تفکیک دارایی کنار گذاشته شد – مقررات بیت کوین نیوز


قانون ارزهای دیجیتال که چندین ماه مورد بحث قرار گرفته بود، پس از کنار گذاشتن برخی از تغییرات ارائه شده توسط سنا، توسط اتاق نمایندگان برزیل به تصویب رسید. در این پیشنهاد دو معافیت مالیاتی برنامه ریزی شده برای عملیات معدن سبز و موضوع تفکیک دارایی های مشتری از وجوه شرکت برای ارائه دهندگان خدمات دارایی های مجازی (VASP) حذف شد.

قانون ارزهای دیجیتال بالاخره در برزیل تصویب شد

طرح قانون ارزهای دیجیتال با شماره 4.041/2021 در جلسه 29 آبان ماه به تصویب مجلس نمایندگان رسید. باید توسط رئیس جمهور ژایر بولسونارو تأیید شود، که باید قبل از اعلام قانونی آن را تحریم کند.

نمایندگان به حذف اکثر تغییراتی که سنا پیشنهاد کرده بود، رای دادند تا این قانون به شکل کلی‌تری تصویب شود و این فرصت برای تدوین قوانین خاص‌تر در آینده فراهم شود. معاون اکسپدیتو نتو، گزارشگر این لایحه به اهمیت این قانون برای کشور اشاره کرد. او بیان کرد:

ما در مورد یک موضوع تاریخی رای می دهیم. امروز، این کشور در تنظیم فعالیت با دارایی های دیجیتال از دیگران جلوتر است. ما از حمایت دولت فعلی و دولت آینده برای این موضوع برخورداریم.

بنا به گزارش رسانه های محلی، بحث درباره این قانون به دلیل موضع نامعلومی که دولت رئیس جمهور منتخب لوئیس ایناسیو لولا داسیلوا در این مورد خواهد داشت، با عجله انجام شد و برخی از نمایندگان مدعی شدند که این لایحه ممکن است با دولت جدید مخالفت کند. که قرار است اول ژانویه افتتاح شود.

تفکیک دارایی و سایر عناصر کنار گذاشته شده

موضوعی که در سند نهایی کنار گذاشته شد، کاهش مالیاتی بود که برای صنایع استخراج ارز دیجیتال که از انرژی سبز در عملیات خود استفاده می‌کردند اعمال شود. گزارشگر طرح اذعان داشت که مقررات مربوط به مالیات باید در لایحه دیگری در این خصوص تعریف شود.

چالش دیگر موضوع تفکیک دارایی مشتری بود که ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی را مجبور می کرد وجوه مشتریان را از سرمایه خود جدا کنند. این یکی از محورهای بحث بود و بسیاری از نمایندگان از آن حمایت کردند تا به کاربران اجازه دهد از دست دادن وجوهی مانند فروپاشی اخیر صرافی پیشرو FTX کریپتو جلوگیری کنند.

طرف ضد تفکیک غالب شد و تحلیلگران اظهار داشتند که استفاده نکردن از وجوه مشتریان برای فعالیت ممکن است پرتفویی را که شرکت‌های کارگزاری و سایر شرکت‌های منطقه می‌توانند ارائه کنند محدود کند و آنها را به ارائه محصولات معاملاتی مبتنی بر نقطه محدود کند. در حال حاضر، مقررات این محصولات و اینکه این شرکت‌ها چه نوع ضمانت‌هایی را باید به کاربران خود ارائه دهند، باید توسط رگولاتوری به صورت موردی تعریف شود.

مفاهیم برای آینده

تصویب قانون کریپتوکارنسی نقطه شروعی برای تنظیم مقررات VASP و سایر شرکت‌هایی است که از رمزنگاری در کشور استفاده می‌کنند، که اکنون توسط یک تنظیم‌کننده که توسط مجری منصوب می‌شود، که می‌تواند بانک مرکزی برزیل یا بانک مرکزی برزیل باشد، نظارت خواهد کرد. یک موسسه خاص دیگر

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که این تنها مرحله اولیه این آیین نامه است و انتظار دارند اجرای قانون و افزایش قوانین خاص در سال های آینده آغاز شود. این نظر ایسک کاستا، شریک Warde Advogados است که اعلام کرد:

شاید این قانون تا دو سال طول بکشد تا اثر عملی داشته باشد که من را به این باور می رساند که تصویب آن صرفاً یک عمل نمادین است.

این به این دلیل است که این لایحه با بخشنامه های بسیار کلی تصویب شده است که باید در لوایح بعدی بیشتر توسعه یابد. با این حال، به گفته مارسلو کاسترو، وکیل حقوق دیجیتال، این لایحه پایگاهی را ایجاد می کند که برای “ارائه یارانه برای مقررات زیر قانونی آینده” خدمت می کند.

نظر شما در مورد تصویب اخیر قانون ارزهای دیجیتال در برزیل چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.