قانونگذار هشدار داد که پیش‌فرض ایالات متحده وضعیت ارز ذخیره دلار، استثمار چین و روسیه را به خطر می‌اندازد – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1] دموکرات ارشد کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا هشدار داده است که چین و روسیه به دنبال سوء استفاده از هرج و مرج ناشی از نکول آمریکا هستند. وی همچنین هشدار داد که در صورت عدم تعهد ایالات متحده به تعهدات بدهی خود، وضعیت ارز ذخیره دلار آمریکا ممکن است از بین برود. هشدار عدم

کد خبر : 357501
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
قانونگذار هشدار داد که پیش‌فرض ایالات متحده وضعیت ارز ذخیره دلار، استثمار چین و روسیه را به خطر می‌اندازد – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

دموکرات ارشد کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا هشدار داده است که چین و روسیه به دنبال سوء استفاده از هرج و مرج ناشی از نکول آمریکا هستند. وی همچنین هشدار داد که در صورت عدم تعهد ایالات متحده به تعهدات بدهی خود، وضعیت ارز ذخیره دلار آمریکا ممکن است از بین برود.

هشدار عدم پرداخت بدهی قانونگذار ایالات متحده

جیم هیمز (D-CT)، نماینده دموکرات در کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا، روز یکشنبه در جریان حضور در برنامه “وضعیت اتحادیه” شبکه سی ان ان در مورد خطرات عدم تعهد ایالات متحده به تعهدات بدهی خود هشدار داد.

از این قانونگذار پرسیده شد که آیا «بحران بدهی» کنونی آمریکا «یک تهدید امنیت ملی» است و آیا هیچ یک از رهبران جهان در مورد آن به او ابراز نگرانی کرده‌اند. Avril Haines، مدیر اطلاعات ملی، هفته گذشته به سنا اطلاع داد که روسیه و چین تلاش خواهند کرد تا از هرج و مرج ناشی از پیش‌فرض آمریکا برای نشان دادن اینکه “ما قادر به عملکرد به عنوان یک دموکراسی نیستیم” استفاده کنند.

هیمز پاسخ داد: «در جلساتی که ما در اردن، اسرائیل و مصر داشتیم، این موضوع مطرح نشد و تأکید کرد:

اما مسلما روس ها و چینی ها به دنبال بهره برداری از آن خواهند بود. ایالات متحده قبلاً هرگز واقعاً به عدم پرداخت بدهی خود نزدیک نشده بود. بنابراین برای ما سخت است که تصور کنیم که چگونه ممکن است به نظر برسد. اما، البته، می تواند فاجعه بار باشد.

وی خاطرنشان کرد: صادقانه بگویم، ایمان و اعتبار کامل ایالات متحده، بستری است که نظام مالی جهانی بر آن بنا شده است.

این نماینده کنگره تاکید کرد که اگر نکول بدهی ایالات متحده زیر سوال برود، “همه چیز ممکن است رخ دهد.” او اخطار داد:

دلار آمریکا می تواند … موقعیت آن به عنوان ارز ذخیره جهانی ممکن است از بین برود. مردم ممکن است ترجیح دهند به جای ایالات متحده، در بریتانیا یا در اتحادیه اروپا سرمایه گذاری کنند.

جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده، هفته گذشته گفت که وزارت خزانه داری ممکن است قادر به پرداخت تمام صورت حساب های دولت از اول ژوئن نباشد «اگر کنگره سقف بدهی را قبل از آن زمان افزایش یا تعلیق نکند».

روز یکشنبه، یلن همچنین در برنامه “این هفته” شبکه ABC هشدار داد که اگر کنگره نتواند در مورد سقف بدهی عمل کند، می تواند منجر به “بحران قانون اساسی” با پیامدهایی برای بازارهای مالی و نرخ بهره شود. علاوه بر این، او هشدار داد که عدم افزایش سقف بدهی منجر به “رکود شدید اقتصادی” در ایالات متحده می شود. وزیر خزانه داری گفت:

هیچ راهی برای محافظت از سیستم مالی و اقتصاد ما وجود ندارد جز اینکه کنگره کار خود را انجام دهد و سقف بدهی را افزایش دهد و ما را قادر به پرداخت صورت حساب های خود کند. و ما نباید به نقطه ای برسیم که نیاز به بررسی این موضوع داشته باشیم که آیا رئیس جمهور می تواند به صدور بدهی ادامه دهد یا خیر. این یک بحران قانون اساسی خواهد بود.

آیا به نظر شما اگر آمریکا تعهدات بدهی خود را نپردازد، روسیه و چین از هرج و مرج استفاده خواهند کرد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.