قانونگذار می گوید دارایی های رمزنگاری می تواند به بازگشت روسیه به بازار مالی جهانی کمک کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] یک قانونگذار که روی مقررات کریپتو کار می کند، اعلام کرد دارایی های مالی دیجیتال مانند ارزهای دیجیتال می تواند به روسیه کمک کند تا علی رغم تحریم های غرب به بازار مالی جهانی دست یابد. این مقام معتقد است که این کشور قادر به راه‌اندازی صرافی‌های داخلی ارزهای دیجیتال است و باید از

کد خبر : 180130
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
قانونگذار می گوید دارایی های رمزنگاری می تواند به بازگشت روسیه به بازار مالی جهانی کمک کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

یک قانونگذار که روی مقررات کریپتو کار می کند، اعلام کرد دارایی های مالی دیجیتال مانند ارزهای دیجیتال می تواند به روسیه کمک کند تا علی رغم تحریم های غرب به بازار مالی جهانی دست یابد. این مقام معتقد است که این کشور قادر به راه‌اندازی صرافی‌های داخلی ارزهای دیجیتال است و باید از استخراج پشتیبانی کند.

معاون اصرار دارد که روسیه می تواند صرافی های ارز دیجیتال خود را ایجاد کند

یکی از اعضای دومای ایالتی، مجلس سفلی پارلمان روسیه، اخیراً خاطرنشان کرده است که فضای کریپتو منطقه ای است که در آن اعمال محدودیت بر روسیه دشوار است. الکساندر یاکوبوفسکی در صحبت با Parlamentskaya Gazeta تاکید کرد که این کشور منابع لازم برای راه اندازی صرافی های ارزهای دیجیتال و استفاده از طرح ها و پلتفرم های پرداخت جایگزین را دارد.

این قانونگذار اعتراف کرد که پلتفرم های تجارت جهانی مانند بایننس برای حمایت از محدودیت ها علیه فدراسیون روسیه تحت فشار هستند. وی در عین حال خاطرنشان کرد که کارشناسان صرافی پیشرو در جهان به قانونگذاران در تلاش برای طراحی یک چارچوب نظارتی برای دارایی های دیجیتال در روسیه مشاوره می دهند.

یاکوبوفسکی، یکی از اعضای کارگروه دوما که وظیفه پیشنهاد مقررات جامع رمزنگاری را دارد، گفت که قانون جدید می‌تواند دسترسی روسیه را به بازار مالی فراهم کند، بازاری که دولت‌های غربی اکنون در تلاش هستند آن را برای مسکو ببندند. وی تصریح کرد: این بستگی به این دارد که چارچوب جدید چقدر موثر باشد.

علاوه بر این، توسعه شایسته دارایی های مالی دیجیتال، آسیب های ناشی از تحریم ها علیه کشور را به حداقل می رساند.

این مقام همچنین اظهار داشت که استخراج کنندگان کریپتو روسی از بازار جهانی استخراج خارج نخواهند شد. یاکوبوفسکی به این نشریه یادآوری کرد که سال گذشته روسیه از نظر ظرفیت استخراج در رتبه سوم قرار گرفت که او آن را “قدرت بسیار زیاد” توصیف کرد. کشور مازاد ظرفیت تولید نیز دارد و به نظر او استفاده نکردن از آن عاقلانه نیست.

معاون در پاسخ به سوالی در مورد اختلافات بین بانک مرکزی روسیه که در ژانویه ممنوعیت کلی ارزهای دیجیتال را پیشنهاد کرد و وزارت دارایی که از مقررات تحت قوانین سختگیرانه حمایت می کند، خاطرنشان کرد که وضعیت تغییر کرده است. اکثر نهادهای دولتی دیگر از رویکرد Minfin حمایت می کنند، و گزارشی در اوایل ماه مارس نشان داد که مقامات روسیه تلاش های قانونی را ادامه می دهند.

قانون‌گذاران و کارشناسان بخش‌های مختلف برای پر کردن شکاف‌های نظارتی باقی مانده پس از اجرایی شدن قانون «دارایی‌های مالی دیجیتال» در سال گذشته تلاش کرده‌اند. در ماه فوریه، وزارت دارایی پیش‌نویس قانونی را به دولت فدرال ارائه کرد، «در مورد ارز دیجیتال»، که هدف آن قانونی کردن سرمایه‌گذاری‌های کریپتو و در عین حال ممنوعیت استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت در روسیه است.

برچسب ها در این داستان

تضاد، رمزنگاری، دارایی‌های رمزنگاری، صرافی‌های رمزنگاری، استخراج کریپتو، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، دارایی‌های دیجیتال، دارایی‌های مالی دیجیتال، مبادلات، بازار مالی، چارچوب، قانون، قانون‌گذار، قانون‌گذاران، قوانین، قانون‌گذاری، استخراج، مقررات، مقررات، محدودیت‌ها، قوانین روسیه، روسیه، تحریم ها، اوکراین، جنگ

آیا فکر می‌کنید روسیه می‌تواند از ارزهای دیجیتال برای دور زدن تحریم‌های غرب استفاده کند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.