قانونگذار برتر روسی به فراخوان ها برای قانونی کردن پرداخت های رمزنگاری بین المللی – مقررات بیت کوین نیوز می پیوندد

[ad_1] یکی از اعضای بلندپایه پارلمان روسیه خواستار اتخاذ یک چارچوب قانونی مربوطه برای تنظیم صحیح پرداخت‌های رمزنگاری فرامرزی شده است. پیشنهاد او پس از آن مطرح شد که تنظیم‌کننده‌های کلیدی در مسکو گفتند که روسیه باید اجازه استفاده از ارزهای دیجیتال را در تجارت خارجی بدهد، حالا که باید با محدودیت‌های مالی جدی مقابله

کد خبر : 252928
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
قانونگذار برتر روسی به فراخوان ها برای قانونی کردن پرداخت های رمزنگاری بین المللی – مقررات بیت کوین نیوز می پیوندد

[ad_1]

یکی از اعضای بلندپایه پارلمان روسیه خواستار اتخاذ یک چارچوب قانونی مربوطه برای تنظیم صحیح پرداخت‌های رمزنگاری فرامرزی شده است. پیشنهاد او پس از آن مطرح شد که تنظیم‌کننده‌های کلیدی در مسکو گفتند که روسیه باید اجازه استفاده از ارزهای دیجیتال را در تجارت خارجی بدهد، حالا که باید با محدودیت‌های مالی جدی مقابله کند.

رئیس کمیته بازار مالی پیشنهاد می کند قانون برای پرداخت های رمزنگاری روسیه تصویب شود

آناتولی آکساکوف، رئیس کمیته بازار مالی در دومای دولتی، تسویه حساب های فرامرزی در ارزهای دیجیتال را با یک چارچوب نظارتی ضروری می داند. انتظار می رود که مجلس سفلی پارلمان روسیه در پاییز امسال پیش نویس قانون مربوط به رمزارز را بررسی کند، از جمله لایحه جدید «در مورد ارز دیجیتال»، و آکساکوف یکی از شرکت کنندگان فعال در این تلاش ها بوده است.

این نماینده بانفوذ مجلس سفلی روسیه این فراخوان را پس از آن صادر کرد که اوایل این هفته وزارت دارایی و بانک مرکزی روسیه توافق کردند که برای این کشور “در شرایط کنونی غیرممکن است که بدون تسویه مرزی ارزهای دیجیتال انجام شود.” روسیه به دلیل حمله به اوکراین با تحریم های فزاینده غرب روبرو شده است.

به نقل از روزنامه تجاری کومرسانت و خبرگزاری ریانووستی، آکساکوف تاکید کرد که تعیین مرزهای قانونی برای استفاده از ارزهای دیجیتال در تسویه حساب های فرامرزی یک وظیفه مهم است. وی همچنین به عنوان یک اولویت مهم، لزوم اطمینان از شناسایی افرادی که وارد این بازار می شوند توسط مقامات مشخص شد.

اول از همه، این نیاز به یک مبنای قانونی برای یک روند قانونی و شفاف دارد. در عین حال، لازم به یادآوری است که ممنوعیت ارزهای رمزپایه به عنوان وسیله پرداخت در فدراسیون روسیه را به خاطر بسپاریم.

علی‌رغم توافق با وزارت دارایی در مورد پرداخت‌های بین‌المللی رمزنگاری، بانک مرکزی روسیه نیز به صراحت اعلام کرد که این توسعه مربوط به قانونی کردن پرداخت‌ها یا مبادلات ارز دیجیتال در داخل کشور نیست. در ژانویه، مقام پولی ممنوعیت کلی فعالیت‌های رمزنگاری داخلی از جمله صدور، تجارت و استخراج را پیشنهاد کرد.

استیبل کوین ها به عنوان گزینه دیگری برای روسیه تحریم شده مورد بحث قرار گرفته است. معاون وزیر دارایی، الکسی مویزف، فاش کرد که مسکو با دولت‌های چندین «کشور دوست» برای ایجاد پلت‌فرم‌های تسویه حساب‌های استیبل کوین بین‌المللی به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای اجتناب از استفاده از ارزهای اصلی مانند دلار آمریکا و یورو، کار می‌کند.

برچسب ها در این داستان

آکساکوف، درگیری، پرداخت‌های مرزی، رمزنگاری، پرداخت‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، پرداخت‌های بین‌المللی، تسویه حساب‌های بین‌المللی، قانون‌گذار، چارچوب قانونی، قانونی‌سازی، مقررات، محدودیت‌ها، روسیه، روسیه، تحریم‌ها، استیبل کوین‌ها، اوکراین، جنگ

آیا فکر می‌کنید روسیه می‌تواند به طور قابل توجهی پول فیات غربی را با ارزهای دیجیتال یا استیبل کوین در تجارت با شرکای خود جایگزین کند؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، ID1974

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.