قانونگذار ایالات متحده لایحه ای را برای تأیید توسعه دهندگان بلاک چین و خدمات غیرحضوری انتقال دهنده پول نیستند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] یک قانونگذار ایالات متحده قانون قطعیت نظارتی بلاک چین را معرفی کرده است تا اطمینان حاصل کند که توسعه دهندگان و ارائه دهندگان خدمات غیرقانونی در فضای رمزنگاری، انتقال دهنده پول در نظر گرفته نمی شوند و مشمول مقرراتی مانند مبادلات رمزنگاری نگهبانی نیستند. این قانونگذار هشدار داد: «هرچه بیشتر ارائه این شفاف‌سازی عقل

کد خبر : 338791
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۷:۳۰
قانونگذار ایالات متحده لایحه ای را برای تأیید توسعه دهندگان بلاک چین و خدمات غیرحضوری انتقال دهنده پول نیستند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

یک قانونگذار ایالات متحده قانون قطعیت نظارتی بلاک چین را معرفی کرده است تا اطمینان حاصل کند که توسعه دهندگان و ارائه دهندگان خدمات غیرقانونی در فضای رمزنگاری، انتقال دهنده پول در نظر گرفته نمی شوند و مشمول مقرراتی مانند مبادلات رمزنگاری نگهبانی نیستند. این قانونگذار هشدار داد: «هرچه بیشتر ارائه این شفاف‌سازی عقل سلیم را به تأخیر بیندازیم، خطر انتقال این فناوری تحول‌آفرین به خارج از کشور و محروم کردن کاربران و سرمایه‌گذاران داخلی بیشتر می‌شود».

قانون قطعیت نظارتی بلاک چین راه اندازی شد

تام ایمر (R-MN)، نماینده اکثریت مجلس نمایندگان ایالات متحده، روز پنجشنبه اعلام کرد که قانون قطعیت تنظیم مقررات بلاک چین (BRCA) را معرفی کرده است، “که تایید می کند توسعه دهندگان بلاک چین و ارائه دهندگان خدماتی که مصرف کننده را تحت نظر نمی گیرند. وجوه انتقال دهنده پول نیستند.» این لایحه دو حزبی توسط نماینده دارن سوتو (D-FL) رهبری می شود. Emmer اولین بار در سال 2018 لایحه مشابهی را ارائه کرد.

«فناوری رمزارز و بلاک چین، طبیعتاً به راحتی در چارچوب‌هایی که سیاست‌گذاران هنگام تدوین مقررات در گذشته در نظر گرفته‌اند، قرار نمی‌گیرد. برای مدت طولانی، قانون‌گذاران و قانون‌گذاران فدرال، اکوسیستم بلاک چین را در تعاریف قانونی که منطقی به نظر نمی‌رسد، گیر کرده‌اند.» نماینده Emmer توضیح داد:

باید ساده باشد: اگر وجوه مصرف کننده را نگه ندارید، یک انتقال دهنده پول نیستید. صورتحساب من تأییدیه لازم را برای جامعه بلاک چین ارائه می کند.

«هرچه بیشتر ارائه این شفاف سازی عامیانه را به تأخیر بیندازیم، خطر انتقال این فناوری متحول کننده به خارج از کشور افزایش می یابد و کاربران داخلی و سرمایه گذاران را محروم می کند. این لایحه به آمریکا کمک می‌کند تا یک رهبر فناوری در فضای کریپتو باقی بماند.» ایمر و سوتو همچنین به عنوان روسای مشترک گروه بلاک چین کنگره خدمت می کنند.

جری بریتو، مدیر اجرایی Coin Center، یک سازمان غیرانتفاعی متمرکز بر مسائل سیاستی که ارزهای دیجیتال با آن مواجه هستند، اظهار داشت: «سیاست صحیح ارزهای دیجیتال مستلزم کالیبراسیون مقررات به طور خاص برای فعالیت‌هایی است که خطراتی را به همراه دارند که باید کاهش یابند.» او توضیح داد:

قانون قطعیت تنظیم مقررات بلاک چین این درک ثابت شده را در قانون تقویت می کند که خدمات غیرقانونی، مانند استخراج یا ارائه نرم افزار کیف پول، نباید به همان شیوه ای مانند اجرای یک صرافی نگهبانی ارزهای دیجیتال تنظیم شود.

نظر شما در مورد قانون قطعیت تنظیم کننده بلاک چین نماینده تام ایمر چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.