قانونگذار ایالات متحده قانون ایالتی ضد نظارت CBDC را برای محافظت از حقوق آمریکایی ها برای حفظ حریم خصوصی مالی اجرا می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] تام ایمر، نماینده کنگره ایالات متحده، قانون ضد نظارت بر ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را «برای توقف تلاش‌های بوروکرات‌های منتخب» برای «سلب کردن آمریکایی‌ها از حق حریم خصوصی مالی» معرفی کرده است. این لایحه همچنین فدرال رزرو را از صدور مستقیم CBDC برای هر کسی منع می کند. قانون ایالتی ضد نظارت CBDC

کد خبر : 324234
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
قانونگذار ایالات متحده قانون ایالتی ضد نظارت CBDC را برای محافظت از حقوق آمریکایی ها برای حفظ حریم خصوصی مالی اجرا می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

تام ایمر، نماینده کنگره ایالات متحده، قانون ضد نظارت بر ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را «برای توقف تلاش‌های بوروکرات‌های منتخب» برای «سلب کردن آمریکایی‌ها از حق حریم خصوصی مالی» معرفی کرده است. این لایحه همچنین فدرال رزرو را از صدور مستقیم CBDC برای هر کسی منع می کند.

قانون ایالتی ضد نظارت CBDC معرفی شد

تام ایمر (R-MN) نماینده کنگره آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که قانون ایالتی ضد نظارت بر ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را در مجلس نمایندگان معرفی کرده است. ویپ اکثریت مجلس که اخیراً انتخاب شده است، در توییتی نوشت:

امروز، قانون ایالتی ضد نظارت CBDC را معرفی کردم تا تلاش‌های بوروکرات‌های منتخب در واشنگتن دی سی را از سلب حق حریم خصوصی مالی آمریکایی‌ها متوقف کند.

ایمر در یک توییت بعدی توضیح داد که این لایحه با اصلاح قانون فدرال رزرو “سه کار را انجام می دهد”. قانونگذار نوشت: اولا، “فدرال رزرو را از صدور مستقیم CBDC برای هر کسی منع می کند.” ثانیا، “فدرال رزرو را از استفاده از CBDC برای اجرای سیاست های پولی و کنترل اقتصاد منع می کند” و ثالثاً، “نیازمند است پروژه های CBDC فدرال رزرو برای کنگره و مردم آمریکا شفاف باشد.”

این لایحه توسط نمایندگان فرانسوی هیل، وارن دیویدسون، اندی بیگز، مایک فلود، بایرون دونالدز، پیت سشنز، بری لودرمیلک، یانگ کیم و رالف نورمن حمایت می شود.

مفتخریم که با GOPmajorityWhip@ در قانون می‌پیوندیم تا فدرال رزرو را از انتشار ارز دیجیتال بانک مرکزی باز دارد. فدرال رزرو باید روی ماموریت اصلی خود یعنی ثبات قیمت ها و حداکثر اشتغال متمرکز باشد، نه اینکه معاملات ما را به طور نامحدود دنبال کند.

نماینده کنگره Emmer با اشاره به اینکه “آمریکا یک رهبر تکنولوژیک باقی می ماند، نه به این دلیل که ما نوآوری ها را مجبور می کنیم تا ارزش های ما را تحت فشار قانونی اتخاذ کنند، بلکه به این دلیل که اجازه می دهیم فناوری که این ارزش ها را در هسته خود نگه می دارد شکوفا شود.”

هر نسخه دیجیتالی دلار باید از ارزش های آمریکایی ما در خصوص حریم خصوصی، حاکمیت فردی و رقابت در بازار آزاد حمایت کند. هر چیزی کمتر، در را به روی توسعه یک ابزار نظارتی خطرناک باز می کند.

سال گذشته، ایمر و سناتور آمریکایی تد کروز به ترتیب لایحه مشابهی را در مجلس نمایندگان و سنا ارائه کردند. لایحه کروز به طور مشابه به دنبال آن است که فدرال رزرو را از صدور مستقیم CBDC برای افراد و رقابت با بخش خصوصی منع کند. سناتور تگزاس هشدار داد که یک CBDC می تواند “به عنوان یک ابزار نظارت مستقیم در معاملات خصوصی آمریکایی ها” استفاده شود.

نظر شما در مورد قانون ایالتی ضد نظارت CBDC که توسط نماینده کنگره تام ایمر ارائه شده است چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.